2021-05-07, 15:20
Medlem
nicamaces avatar
Reflektion: De får bara alkohol som inte går att återförsluta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vet inte om det tagits upp här nu men Adrians kontoansvarig (förmodligen syrran) har skrivit att de misstänker att varför man skriver illa om en person (Adrian) är för att man känner agg eller ilska för att den personen (Adrian) har en egenskap man känner avundsjuka för och själv skulle vilja ha.

FÖR-LÅT? Jag skulle inte vilja ha ett piss av vad Adrian har. Alltså noll, nada, zero.

Från tidigare idag:

Citat:
Ursprungligen postat av Staplaren
Fan vad många är avundsjuka på Adrian
Vad gör han som stör er ?ska han springa runt soffan hela dagarna ?
Jag hade inte badat där då många verkar pissa i den.
Vissa tycker inte om att bada
Han gör exakt lika mycket som alla andra
Han rår inte för att en tjej kärat ner sig i ett utseende för hon vet inget om hans verkliga jag.
Snubben går i kyrkan varje söndag är en städad skötsam kille. Inte fan blir man kär i ett spel du vet inte hur en människa är på utsidan

Adrians kontoansvarige, IS THAT YOU?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Man smittar ändå.
Man ska va testad, och ändå ha både munskydd, visir och hålla avstånd.
Så har det varit hela säsongen förutom när pajasen Filip var inne.
Man smittar väl bara om man har Corona 😅
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Venlafaxin-hjalp
Det kan iofs de flesta kändisar i Sverige..
89000 senaste veckofinal. Tv, inte stream.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
🤣🤣🤣🤣 TACK! Katten tjyvar paddan. Han kollar på catgame, oftast fiskar, på min padda på nätterna. Och jag gillar ljudet av vågor! Match made in heaven!
så länge det inte skickas hjärt och fisk emojis till grannkatten på snapchat är det lugnt...finns det kattlås på paddan
2021-05-07, 15:21
Medlem
lillaflippens avatar
Precis innan dc bytte kamera rabblade tjejerna i poolrummet upp vilka dom träffat i huset så som pansar och dickmen. Sen sa dom Vincent och då byttes kamera. Vem var Vincent som dom träffat i huset?
2021-05-07, 15:22
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Man smittar ändå.
Man ska va testad, och ändå ha både munskydd, visir och hålla avstånd.
Så har det varit hela säsongen förutom när pajasen Filip var inne.

Klart han var testad.
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Ja de flyttade ju Madde över till grabbarna helt plötsligt och jag antar att trollkarlen hade nån liten mygga i västen där BB ger direktiv.

Madde är så klart inte heller felfri men hon är inte medvetet sarkastisk eller elak, undantaget var igår men Nardos ville vara ifred som jag förstod det .Hon lånar ofta ut sin famn till de som behöver tröst. Har hon köksvecka så sköter hon det till punkt och pricka utan att gnälla och klaga. Jag tyckte förut att hon var tråkig och torr men förstår att hon håller tillbaka så länge AD är i huset. Vi hör själva hur hon kommer loss ibland från stentrollet i grottan och då får vi se kedjorna av blyghet och återhållsamhet falla av henne och ut kommer en busig, otvungen och fri Madde med glimten i ögat.

Madde ska inte ut för hon fyller behoven i huset.

Hon förtjänar inte att åka ut, är det någon som ska ut så är det AD, nu har han plötsligt helt bytt attityd med en kaxigare approach och försöker vara humoristisk. Han är ganska dryg mot Simon, när Madde masserade honom igår så kastade han kuddar på honom o.sv. Frågan är om inte den riktiga AD börjar komma fram nu, det såg vi igår hur han behandlade Nardos och verkade helt bortse att det var en lek.
EXAKT👊👍🥳
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Vet inte om det tagits upp här nu men Adrians kontoansvarig (förmodligen syrran) har skrivit att de misstänker att varför man skriver illa om en person (Adrian) är för att man känner agg eller ilska för att den personen (Adrian) har en egenskap man känner avundsjuka för och själv skulle vilja ha.

FÖR-LÅT? Jag skulle inte vilja ha ett piss av vad Adrian har. Alltså noll, nada, zero.

Bild på detta https://imgur.com/KYulneA Om du tycker att Adrian beter sig illa så är det DIG det är fel på, du som är störd och avundsjuk.
Man förstår varför Adrian är som han är.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
haha ja gud vad avis man är på mansbebisar som inte tar ansvar för någonting Jag känner agg för att jag känner agg för mansbebisar och han personifierar en curlad mansbebis

Men eller hur! Vilket jävla skämt att de ens skriver så. Blir ju bara mer och mer skämmigt
2021-05-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Man smittar väl bara om man har Corona 😅

Jo, men du kan vara asymtomatisk.
2021-05-07, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Precis innan dc bytte kamera rabblade tjejerna i poolrummet upp vilka dom träffat i huset så som pansar och dickmen. Sen sa dom Vincent och då byttes kamera. Vem var Vincent som dom träffat i huset?
Han från farmen

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in