Citat:
Ursprungligen postat av
chokladvanilj
Simon började prata om att han ville klippa sig, Adrian tycker då att han ska testa något nytt och sen kommer förslaget att han ska färga håret också. Gillar inte att folk försöker utnyttja Simon som en clown bara för att han bjuder på sig själv.
Jag har sällan sett någon med sån otrolig självironi som Simon har och bjuder på sig själv så mycket, ger av sin energi. Han impulsivitet och spontantitet är just det som räddat denna säsong av BB. När jag tänker på de få gånger han har blivit arg så kan jag ändå köpa det , för så mycket som han ändå har gett oss med skratt och underhållning så är det en baggis. Det är bara hans ordval som flyger ut som inte är bra men jag hopppas att han kan tänka sig för tiden som är kvar när alla känslor rusar fram. Även på utsidan för han själv skulle må bättre av det.
Håller med dig om att vissa utnyttjar Simons Självironi och faktumet att han inte ser så allvarligt på sig själv gör att t.ex AD som inte har "några" av SImons egenskaper "GÖR" sig rolig på hans bekostnad!
Det är så jävla fult och han kan ju prova det med sin brusha så ska vi se hur länge Pedram pallar? Att Simon bröstar sånt är ju för att han är så obrydd och frigjord men att ta för givet att han inte kan bli sårad eller ledsen, att ta honom för givet är att förbise och ignorera faktumet att han också har känslor.