Är det någon som vet några tittarsiffror denna katastrofala säsong. Har för mig att det var dåliga siffror redan förra året. Jasmine kan nog åka tunnelbana utan att det blir kaos osv.
Vet inte om det tagits upp här nu men Adrians kontoansvarig (förmodligen syrran) har skrivit att de misstänker att varför man skriver illa om en person (Adrian) är för att man känner agg eller ilska för att den personen (Adrian) har en egenskap man känner avundsjuka för och själv skulle vilja ha.
FÖR-LÅT? Jag skulle inte vilja ha ett piss av vad Adrian har. Alltså noll, nada, zero.
Ok... Orkade inte kolla. Nu tydligen dagfest i poolrummet. Dagfest här med på inglasade balkongen! Så jag kan både dricka och röööka en cigg!!! Ett av 4 fönster öppet. Måste tänka på katten och vädra! 😻😻😻
Lustigt att så många av oss här i tråden är kattägare. Själv har jag två arroganta, bortskämda hanar.
Kan det möjligen vara så att BB har en speciell lockelse på galna kattkärringar?
Man smittar ändå.
Man ska va testad, och ändå ha både munskydd, visir och hålla avstånd.
Så har det varit hela säsongen förutom när pajasen Filip var inne.
Är det någon som vet några tittarsiffror denna katastrofala säsong. Har för mig att det var dåliga siffror redan förra året. Jasmine kan nog åka tunnelbana utan att det blir kaos osv.
Vet inte om det tagits upp här nu men Adrians kontoansvarig (förmodligen syrran) har skrivit att de misstänker att varför man skriver illa om en person (Adrian) är för att man känner agg eller ilska för att den personen (Adrian) har en egenskap man känner avundsjuka för och själv skulle vilja ha.
FÖR-LÅT? Jag skulle inte vilja ha ett piss av vad Adrian har. Alltså noll, nada, zero.
haha ja gud vad avis man är på mansbebisar som inte tar ansvar för någonting Jag känner agg för att jag känner agg för mansbebisar och han personifierar en curlad mansbebis