2021-05-07, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Magikern aka produktionen

Solklart med din teori då. Helt jävla sjukt
2021-05-07, 15:04
Medlem
Simon började prata om att han ville klippa sig, Adrian tycker då att han ska testa något nytt och sen kommer förslaget att han ska färga håret också. Gillar inte att folk försöker utnyttja Simon som en clown bara för att han bjuder på sig själv.
2021-05-07, 15:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
EXAKT!!! OCH: Jag behöver inte pissa i kylskåpet om jag blir på dojjan! Kissemojj har 2 lådor: en i hallen och en på toa. Får sikta på dem... Fast då blir han nog så arg så han pissar på huvudkudden (aldrig provat, vill inte prova/veta &#128563 Nä, jag får hålla mig på balkongen och gå däremellan på toa och kissa. Och inte skrämma finaste kissemojj! Skämma ut mig? JA, JAG VET VART! Börjar på f... b...🤔🤣🤣🤣🤣🍻
hahaha ... vakna inte upp med kattlådan i knät och laptopen på golvet i badrummet img? ikv?jag kan hålla koll som madde om jag märker att det börjar spåra ur
Senast redigerad av BullShihtzu 2021-05-07 kl. 15:15.
2021-05-07, 15:06
Bannlyst
Varför hade inte trollkarln munskydd och höll avstånd 🤷🏻‍♂️🧙👮🏽‍♀️😷😷😷😷😷
2021-05-07, 15:07
Medlem
xrlpyts avatar
Det här suger verkligen.
2021-05-07, 15:08
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Så genomskinligt hur dom nu vill få Nardos och Judith sams för att Judith är en av produktionens favoriter. Antar att det är Madde de vill ha ut nu

Ja de flyttade ju Madde över till grabbarna helt plötsligt och jag antar att trollkarlen hade nån liten mygga i västen där BB ger direktiv.

Madde är så klart inte heller felfri men hon är inte medvetet sarkastisk eller elak, undantaget var igår men Nardos ville vara ifred som jag förstod det .Hon lånar ofta ut sin famn till de som behöver tröst. Har hon köksvecka så sköter hon det till punkt och pricka utan att gnälla och klaga. Jag tyckte förut att hon var tråkig och torr men förstår att hon håller tillbaka så länge AD är i huset. Vi hör själva hur hon kommer loss ibland från stentrollet i grottan och då får vi se kedjorna av blyghet och återhållsamhet falla av henne och ut kommer en busig, otvungen och fri Madde med glimten i ögat.

Madde ska inte ut för hon fyller behoven i huset.

Hon förtjänar inte att åka ut, är det någon som ska ut så är det AD, nu har han plötsligt helt bytt attityd med en kaxigare approach och försöker vara humoristisk. Han är ganska dryg mot Simon, när Madde masserade honom igår så kastade han kuddar på honom o.sv. Frågan är om inte den riktiga AD börjar komma fram nu, det såg vi igår hur han behandlade Nardos och verkade helt bortse att det var en lek.
2021-05-07, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Varför hade inte trollkarln munskydd och höll avstånd 🤷🏻‍♂️🧙👮🏽‍♀️😷😷😷😷😷
Han hade visir
2021-05-07, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Beställ hem en tårta från Coop och tappa den när du ändå håller på som en riktig QUEEN. Perfekt med kissekatt som kan hjälpa till att äta upp<3
Oj, vore svinkul. Men min katt äter bara Sheba mjukmat och Royal canin sterelized +37. Vägrar även räkor och köttfärs, allt! Reinkarnation av min förra katt kanske... Han åt ALLT! Dog av urinsten. Blåsan sprack hos veterinären, aldrig varit med om värre. Så, ingen tårta. Men jag kan balansera en nutrilett rich chocklate? Går på vlcd från i dag. Öl är ochså kalorier, 250 per bira. Jag håller koll. Grundat med 3 ägg! Kort fredag i dag! 🤣🤣🤣
2021-05-07, 15:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Han hade visir

Hjälper inte.
Avstängd
Simon : varför skickar dom in fake budget Joe Labero
Medlem
Simon "Vad är det för jävla budget-Labero dom skickat hit?"