2021-05-08, 00:26
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greatestmaddaeff
Nu har jag inte hört när Nardos sagt det du nämner! Men Simon sa att Tanja inte förtjänar att vinna det är rakt av äckligt att säga så om någon! Klart han får tycka som han vill men jag tyckte han sa det på ett så äckligt och negativt sätt!

Han var tvungen att kolla om kamerorna rullade innan han började lipa, krokodiltårar för han visste att han gjort bort sig! Har diggat Simon ända tills för någon veckan sen när han började visa sitt riktiga jag!

Ja, Simon betedde sig riktigt ruttet idag.. det håller jag med om. Men stör mig på att Nardos höjs till skyarna som ÄRLIG när hon själv betett sig likadant mot Tanja. Hon kommer undan med allt av någon märklig anledning..
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Där ligger Adrian bredvid Tanja. Var är Madde?

Tanja la sig där mellan Adrian och Judith. Judith gick därifrån sen. Madde äter mat 😊
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Riktigt tråkigt. Och Nardos kommer se bra ut i avsnittet imorgon.

Filip i sin domstol skulle aldrig ta upp hur falsk Nardos är hela tiden.

Givetvis... De få gånger de sagt något smått negativt om henne så har de alltid haft ett "Men X var orsaken till att det blev som det blev" eller "men det är ändå gulligt" eller nåt
2021-05-08, 00:27
Avstängd
Hoppas adrian åker och att madde tar nödutgången. så trött på hennes RÖST.
2021-05-08, 00:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Efter Filips och Kirstys sågning av Judith så tror jag det blir hon som ryker på måndag ✌️
Så de sågade henne?
De vill tydligen ha kvar Adrian. För det står mellan de två på måndag.

Tror prod vill se Nardos som vinnare, och hennes BFFs Pedram och Adrian i final med henne.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Nänä...Simon började första veckan hon var inne

Ja det kanske han gjorde.. och ja han betedde sig illa ikväll. Men nu var det Nardos så kallade "ärlighet" som diskuterades.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Anty hade ett kontrakt på att åka ut först förra säsongen. så var det med det
😂😂😂in your Dreams
2021-05-08, 00:29
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Nardos har haft samtal med Emelie och Simon att hon tycker det är jobbigt för att hon vet att Tanja kommer vinna.

Nardos är inte ärlig at all.. Hon snackar minst lika mycket skit som de andra.
Sedan tycker jag att det är konstigt om Nardos verkligen tror att Tanja kommer vinna med tanke på att produktionen älskar att straffa Tanja medan Nardos får allt serverat på silverfat och till och med får välja musik och när kameran ska vara på henne (vilket är mestadelen av tiden).
2021-05-08, 00:29
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Jag måste säga att jag skulle inte bli ledsen om Judith åker på måndag. Nu när man fått se Tanja och Simons häng i poolen oxh duschen så börjar man inse att Judith har förstört en sjuk duo. Tänk om Tanja och Simon hade fått skapa underhållning tillsammans UTAN Juddan. Förstår inte varför hon ska fortsätta älta om Simons tabbe. Både Tanja och Simon verkar ha inset sina brister och hur mycket dom älskar varandra!

Tanja och Simon matchar varandra och Tanja förstår sig på honom på ett sätt som de andra inte gör och de hade verkligen roligt ikväll!

Den frågan skulle Judith få imorgon om varför hon ältar Simons fel och brister om hon älskar honom så mycket som hon påstår och säger till honom? Hon håller ju inte på och ältar om Pedrams oacceptabla beteende när han agerar bitterfitta och går lös på vissa med sin respektlösa attityd?

Simon är ju så pass ödmjuk iaf att han vet att han gör fel och ber om ursäkt när han avreagerat sig mot någon men Pedram vill aldrig erkänna eller stå för något han gör och påminner ingen honom så kommer han att fortsätta med det han gör, börjar tro att de är rädda för honom alltså?
2021-05-08, 00:30
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Judith sa, därför håller jag det hemligt, sen blev det censur 🤷🏻‍♂️😡😡😡
Hon sa nog hur kär hon är i Tanja. Jag skulle bett elefantkvinnan dra åt helvete om jag var Tanja. Eller är det ömsesidigt.
2021-05-08, 00:30
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Så jävla sant Ridne och skål!

Skål på dig bäste Guti!
2021-05-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Ja det kanske han gjorde.. och ja han betedde sig illa ikväll. Men nu var det Nardos så kallade "ärlighet" som diskuterades.
Men det är ju Simon som ältar om det

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in