2021-05-07, 14:52
Medlem
Conny63s avatar
Lyckades produktionen att förstöra för Simons utklädsel med strumpa på kuken o helkroppsmålning idag ? Som vanligt då 😠
2021-05-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nähä du, jag tyckte det var kul

Skönt att höra
Simon gick och la sig, Adrian började planera kupp och Pedram sa att han minsann varit överhuvud innan så han vet hur man kan göra. Madde är såklart nöjd och vill inte göra något mer än att umgås med Mössan.
2021-05-07, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maddo135
Men hur visste de i sådana fall från vilken sida de skulle välja?
lill-alex skötte frågepåsen han vände och vred på den så lagen skulle få från sin sida dock missade han ju och gav fel till emelie och peddo
2021-05-07, 14:55
Medlem
Tuttelisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Vad är Det För Fel På Dessa Två Män. Ni Har En Diskmaskin Ni Diskar Inte Ens

Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Lyckades produktionen att förstöra för Simons utklädsel med strumpa på kuken o helkroppsmålning idag ? Som vanligt då 😠
Vem vill måla på hans smutsiga kropp, dålig hygien,bläää Simon, inte fräsch🤢🤮
2021-05-07, 14:55
Medlem
Citat:
Mansbebisarna får gärna grina men gillar inte när produktionen favoriserar deltagare. Det är ingen slump direkt att de samtidigt lagt upp en fråga i appen om man tror Judith och Nardos blir vänner igen. Man vill rädda Judith på bekostnad av Simon eller Madde.

Okej, har missat den frågan. Det är favorisering som vanligt
2021-05-07, 14:56
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Skönt att höra
Simon gick och la sig, Adrian började planera kupp och Pedram sa att han minsann varit överhuvud innan så han vet hur man kan göra. Madde är såklart nöjd och vill inte göra något mer än att umgås med Mössan.

Hahaha!

Men jag tror det finns en tanke bakom att det var uppgjort innan vilka som skulle vinna. Och inte att ge nardos en fördel. Eftersom dom ska få show med trollkarlen senare så tror jag det kommer avslöjas då.
Jag tycker det vore kul om han förutspått hur det förlorande laget skulle reagera och agera efter förlusten eftersom han sa att han var synsk. Typ se ett klipp från när dom lämnar tävlingen och han står kvar och berättar vad förlorande laget kommer göra. Typ Simon arg, ad hämnas, osv
2021-05-07, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
eeeeyyooo vad trevligt får du feeling kan du springa in i badrummet och hoppa i badkaret och skrika pissa i poolen 50 gånger under två minuter
EXAKT!!! OCH: Jag behöver inte pissa i kylskåpet om jag blir på dojjan! Kissemojj har 2 lådor: en i hallen och en på toa. Får sikta på dem... Fast då blir han nog så arg så han pissar på huvudkudden (aldrig provat, vill inte prova/veta &#128563 Nä, jag får hålla mig på balkongen och gå däremellan på toa och kissa. Och inte skrämma finaste kissemojj! Skämma ut mig? JA, JAG VET VART! Börjar på f... b...🤔🤣🤣🤣🤣🍻
2021-05-07, 14:59
Medlem
Citat:
Hahaha!

Men jag tror det finns en tanke bakom att det var uppgjort innan vilka som skulle vinna. Och inte att ge nardos en fördel. Eftersom dom ska få show med trollkarlen senare så tror jag det kommer avslöjas då.
Jag tycker det vore kul om han förutspått hur det förlorande laget skulle reagera och agera efter förlusten eftersom han sa att han var synsk. Typ se ett klipp från när dom lämnar tävlingen och han står kvar och berättar vad förlorande laget kommer göra. Typ Simon arg, ad hämnas, osv

Hoppas verkligen det
2021-05-07, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Ingen RHCP-Simpa???? Som jag väntat...😳👎👎👎
2021-05-07, 15:01
Medlem
Citat:
I poolrummet nyss när låten "Pissat i poolen" spelades och nardos hörde sin egen röst i låten som skrek "nej! Nej! Nej!" säger hon

- hur orkar dom lyssna på den här låten? Jag får ont i öronen!.......

Men ändå skriker hon för full hals direkt efter det
Öronbedövande. Noll underhållningsvärde. Bara Tanjas stories är behållning! Go Girl! 😍😍😍
2021-05-07, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
EXAKT!!! OCH: Jag behöver inte pissa i kylskåpet om jag blir på dojjan! Kissemojj har 2 lådor: en i hallen och en på toa. Får sikta på dem... Fast då blir han nog så arg så han pissar på huvudkudden (aldrig provat, vill inte prova/veta &#128563 Nä, jag får hålla mig på balkongen och gå däremellan på toa och kissa. Och inte skrämma finaste kissemojj! Skämma ut mig? JA, JAG VET VART! Börjar på f... b...🤔🤣🤣🤣🤣🍻

Beställ hem en tårta från Coop och tappa den som en riktig QUEEN när du ändå håller på. Perfekt med kissekatt som kan hjälpa till att äta upp<3
2021-05-07, 15:02
Medlem
Citat:
Mansbebisarna får gärna grina men gillar inte när produktionen favoriserar deltagare. Det är ingen slump direkt att de samtidigt lagt upp en fråga i appen om man tror Judith och Nardos blir vänner igen. Man vill rädda Judith på bekostnad av Simon eller Madde.
Eller idiotmössasnorkråka??? 🤔

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in