2021-05-05, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evalena99
Vet inte om detta har nämnts tidigare, men har fått höra att L*nda Laur*n sköt ihjäl Hannes. Samt att han ligger i botten på en sjö i bollstabruk. Någon annan som hört något liknande?

Inte hört något om LL, men att han ligger i en sjö har jag också hört från en relativt säker källa.
Citera
2021-05-05, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kusinkvarg
Inte hört något om LL, men att han ligger i en sjö har jag också hört från en relativt säker källa.
Fick du något svar på vilken sjö i bollstabruk?
Citera
2021-05-05, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snigelpigel
Fick du något svar på vilken sjö i bollstabruk?

Nix, har för mig att det snackades mer om Stöde än Bollstabruk. Detta var dock typ ett halvår sen, och minnet sviker
Citera
2021-05-06, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Evalena99
Vet inte om detta har nämnts tidigare, men har fått höra att L*nda Laur*n sköt ihjäl Hannes. Samt att han ligger i botten på en sjö i bollstabruk. Någon annan som hört något liknande?

Låter som du sprider massa rykten, L*nda Laur*n är mycket sleten som människa på många plan, men att nån mördare är hon inte.. Mest en nerpundad flerbarnsmamma som inte får ordning på sitt liv tyvärr.

Däremot att Hannes ligger på botten av en sjö, känns mer troligt än icke.. Död är han med all säkerhet, varför är ju ett stort ? Han är liksom en småpundare, inte värt att ta livet av för nått kan jag tycka. Men de är ju bara att inse att nu skjuts man för mindre saker än skyldig 10k typ
Senast redigerad av Oldlord 2021-05-06 kl. 10:07.
Citera
2021-05-07, 08:57
Medlem
Fjantors avatar
Snart åker väl polisen till Bollstabruk och draggar sjön.
Citera
2021-05-07, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor

Finns ganska många sjöar/vattenhål i närheten.
Citera
2021-05-07, 09:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fjantor

Använde de inte hund i båt när de letade Kim Wall (hon som blev styckad i en ubåt). Så jag tror inte draggning behövs längre.
Citera
2021-05-07, 11:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fredrik
Använde de inte hund i båt när de letade Kim Wall (hon som blev styckad i en ubåt). Så jag tror inte draggning behövs längre.

Svenska poliser har ej sånna hundar kvar. Ibland hyrs dom in från nå grannland men så ska det vara ett mediauppmärksammts mord som hänt ...
Tror du bobban liv tillhör dom har du missat något 💔
Citera
2021-05-31, 20:39
Medlem
Står i dagens ST att Polisen ska ta upp sökandet igen.
Bättre förutsättningar nu att hitta nått säger dom, ska tillsammans med MP samordna sökinsatsen..
Citera
2021-06-03, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bullmamman84
Vad gör Hannes föräldrar idag?

Mamman säljer knark till höger och vänster, spelar nån jävla gangster men är inget annat än en äcklig pundarkärring.
Citera
2021-06-03, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jspn
Mamman säljer knark till höger och vänster, spelar nån jävla gangster men är inget annat än en äcklig pundarkärring.

Känner du henne väl?
Citera
2021-06-04, 13:24
Medlem
Fjantors avatar
Skulle inte förvåna mig om grabben håller sig borta pga skulder och skit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in