Citat:
Ursprungligen postat av
lasseko
Nu blir det intressant. vad kommer Ludde säga till de andra Robinsson deltagarna om Fusket. Produktionen kam inte missa att visa detta Eller ? ???.
som jag har fattat det så kommer dom och filmar bara ett par timmar om dagen (enligt wrenkler).
Man ser ju på scenerna att ingenting känns naturligt, tillexempel när två står och plockar blåbär och ska prata taktik, Man hör ju att det inte är första gången dom har haft det där snacket.
Det var riktigt dåligt i senaste avsnittet när Joanna och Denis gick och satte sig för att prata om hur dom skulle göra om maktens boning. sämsta skådespeleriet jag sett på länge.
Så det jag menar är iallafall att det blir ju inte svårt att dölja nått, allt är ju förbestämda scener.
Sen menar jag inte att jag tror att ALLT är manus dom får ju alliera sig med vem dom vill och rösta hur dom vill osv... men ni fattar.. dom kommer ju dit i två timmar och tar en genomgång om hur alla tänker och skådespelar delar av saker som har redan pratats om..
När dom hittar brev scenerna brukar ju vara rätt roliga
Allt detta är nog allmänt känt? men jag har inte sett Robinson så mycket förr förutom länge sen tidiga säsonger.