2021-05-07, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svegarn
Simon sur att Tanja använder sig hans trollformler och hans krafter. Men att han använder Nardos trollformel har inget inga problem med.

Han är sur att planeringen att dansa naken med blixt målad över hela kroppen inte kan genomföras.
Ska han lägga sig och lipa och sova i tre dagar nu ist som den förre hantverkaren gjorde ist?
2021-05-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Tror ni att nardos o judiths bråk är fördel eller nackdel för respektive part?
En stor fördel för Judith. Hon märktes på ett positivt sätt när hon körde över Nardos igår, annars är det mest oljud.
Sen kommer det säkert inte ge så mycket positivt tv-tid ändå eftersom favoriten aldrig får visas i dålig dager.
2021-05-07, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha, fuck! Nu blev ju jag gammal.

Har du en bra dag idag eller kommer du bli arg snart?
Äsch, inte då! Bara för att jag knappt kunde gå -96 medan du sprang runt och slogs på gatorna betyder det inte att du är GAMMAL.

Jag? Bra dag? Kan sträcka mig till att jag ibland har mindre dåliga dagar, men inte längre än så. Slog av någon anledning på liven (skyller på att jag är stimulanstorsk och vill ha ljud i bakgrunden när jag jobbar), och kände ett direkt agg. Är trött på ALLT som har med BB att göra. Allt allt allt. Till och med den här tråden.
2021-05-07, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Än en gång.

Frågan var: Tycker det är intressant att hon kommit så långt som hon har med detta i bagaget. (PK)Mobben brukar vara stenhård mot liknande uttalanden. Känner inte folk till detta generellt eller blundar dom för det?

Det jag tyckte var intressant (och som tydligen var enormt triggande på tal om snowflakes) var att hon kommit så långt som hon har med detta i bagaget med tanke på PK-mobben som brukar surra som flugor kring skit vid liknande händelser.

Frågan har aldrig varit "huruvida en deltagare med "bagage" får komma så långt."

Nu måste du väl ändå förstå?
Vad är hennes bagage egentligen? Hon säger ju hela tiden att hon inte kan prata om det och inte sett ngt här om vad hennes bagage är? Mer än att folk påstår att hon är könsstympad?
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
https://www.youtube.com/watch?v=3AbKAkcEoM0&t=911s
31:21 detta kommer göra så att nardos inte vinner bb =)
HAHAHAHA! Vilken helvetets jävla patetiskt skit"talkshow" var inte det där då!? 😂😂😂

Är det sån där jävla ohygglig dynga kidsen ser på nuförtiden? Då är det ju inte så konstigt dom inte längre kan prestera i program som Big Brother, om det där är deras måttstock på "underhållning"!! 😁

Så det det är alltså det där så kallade "programmet" Nardos är "känd" för!??? Haaahahaha! "skrattar så jag nästan spyr"!!! 🤣😂

Inte konstigt "rekryteraren" var tvungen att hyra en lägenhet över dagen, till Kirstys hemmahos reportage.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-07 kl. 11:33.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
BB supportergrupp Facebook

Vem röstar du kvar?

Simon 349

Madde 209

Oljudith 209

Adrian 73
Fan vad gött och se Adrian så långt ner dock så är det väl vuxna i den gruppen och hans fjortisfan är inte med där
2021-05-07, 11:18
Medlem
Paladins avatar
Hade ÄLSKAT om Simon blev elden och försökte "tända" Madde 24/7. Det hade varit sköj.
2021-05-07, 11:29
Medlem
Behöver vi se mer av Emelie, Nardos och Madde som sminkar sig? Svar nej.
Har vi någonsin fått se Tanja sminka sig längre än ca en halv minut? Svar nej.
2021-05-07, 11:30
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Äsch, inte då! Bara för att jag knappt kunde gå -96 medan du sprang runt och slogs på gatorna betyder det inte att du är GAMMAL.

Jag? Bra dag? Kan sträcka mig till att jag ibland har mindre dåliga dagar, men inte längre än så. Slog av någon anledning på liven (skyller på att jag är stimulanstorsk och vill ha ljud i bakgrunden när jag jobbar), och kände ett direkt agg. Är trött på ALLT som har med BB att göra. Allt allt allt. Till och med den här tråden.

Haha jag hade nyss slutat lågstadiet och spelade street fighter på supernintendo. Jag slogs inte ute på gatorna.

Ja, jag förstår det. Jag har lagt ner bb. Kollar varken liven eller programmen. Har varit mindre aktiv här också. Ser vad som skrivs här och eventuellt kollar på klipp om det har hänt något extra. Jag mår fan bättre utan bb. Jag är en lugnare och finare människa och har mindre ångest nu när jag skitit i det mesta med bb.
2021-05-07, 11:33
Medlem
Åh ska vi få se Tanja nu när hon gjort klart trollstaven, vad snällt! Hade Nardos gjort om sin hade vi fått följa hela processen.
2021-05-07, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Haha jag hade nyss slutat lågstadiet och spelade street fighter på supernintendo. Jag slogs inte ute på gatorna.

Ja, jag förstår det. Jag har lagt ner bb. Kollar varken liven eller programmen. Har varit mindre aktiv här också. Ser vad som skrivs här och eventuellt kollar på klipp om det har hänt något extra. Jag mår fan bättre utan bb. Jag är en lugnare och finare människa och har mindre ångest nu när jag skitit i det mesta med bb.
Gillade dig bättre när jag tänkte att du slogs på gatorna. Var du tvungen att förstöra det?

Som jag skrev igår(? förrgår? förra veckan? JAG ÄR SÅ JÄVLA VIRRIG orkar inte med mig själv) så är du förebild. Sjukt att en realitytorsk som jag tröttnar, det ska inte kunna hända. Det måste man ju tacka produktionen för, ändå. Att de misslyckats så fatalt med att göra det intressant att kolla på. Jag förstår att de inte kan göra saker 24/7, men det är FÖR mycket dötid och FÖR slappt. Hade velat ha twistar a la PH så Emelie SpEkUlErAr kan dra åt pipsvängen.

Eller ja, ett första steg hade ju varit att gå all in på temaveckorna och faktiskt se till att de följer de enkla regler som sätts upp.
2021-05-07, 11:49
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Gillade dig bättre när jag tänkte att du slogs på gatorna. Var du tvungen att förstöra det?

Som jag skrev igår(? förrgår? förra veckan? JAG ÄR SÅ JÄVLA VIRRIG orkar inte med mig själv) så är du förebild. Sjukt att en realitytorsk som jag tröttnar, det ska inte kunna hända. Det måste man ju tacka produktionen för, ändå. Att de misslyckats så fatalt med att göra det intressant att kolla på. Jag förstår att de inte kan göra saker 24/7, men det är FÖR mycket dötid och FÖR slappt. Hade velat ha twistar a la PH så Emelie SpEkUlErAr kan dra åt pipsvängen.

Eller ja, ett första steg hade ju varit att gå all in på temaveckorna och faktiskt se till att de följer de enkla regler som sätts upp.

Fan, nu hade jag ju chansen att framställa mig som Brad Pitt i fight club. Helvete, känner mig lika smart som Joe.

Vi båda är förvirrade, jag hade ju visst redan sagt hur ”stark” jag är som håller mig borta. Jag ber om ursäkt för upprepningen heliga moder.

Men jag håller med dig i allt du säger. Men visst kändes det de två-tre första veckorna att produktionen hade steppat upp några steg i år från förra säsongen? Sen vet jag inte vad som hände? Det är under all kritik. Kan de vara så att produktionen precis som vi tittare, lever i en utopi om
att bb ska vara som förr? Men tittarna sviker och koncernen inte vill lägga några tid, pengar och energi på det med tanke på uteblivna tittarsiffror?

Vem är din favorit i denna säsong förövrigt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in