Citat:
Ursprungligen postat av
HeligModer
Gillade dig bättre när jag tänkte att du slogs på gatorna. Var du tvungen att förstöra det?
Som jag skrev igår(? förrgår? förra veckan? JAG ÄR SÅ JÄVLA VIRRIG orkar inte med mig själv) så är du förebild. Sjukt att en realitytorsk som jag tröttnar, det ska inte kunna hända. Det måste man ju tacka produktionen för, ändå. Att de misslyckats så fatalt med att göra det intressant att kolla på. Jag förstår att de inte kan göra saker 24/7, men det är FÖR mycket dötid och FÖR slappt. Hade velat ha twistar a la PH så Emelie SpEkUlErAr kan dra åt pipsvängen.
Eller ja, ett första steg hade ju varit att gå all in på temaveckorna och faktiskt se till att de följer de enkla regler som sätts upp.
Fan, nu hade jag ju chansen att framställa mig som Brad Pitt i fight club. Helvete, känner mig lika smart som Joe.
Vi båda är förvirrade, jag hade ju visst redan sagt hur ”stark” jag är som håller mig borta. Jag ber om ursäkt för upprepningen heliga moder.
Men jag håller med dig i allt du säger. Men visst kändes det de två-tre första veckorna att produktionen hade steppat upp några steg i år från förra säsongen? Sen vet jag inte vad som hände? Det är under all kritik. Kan de vara så att produktionen precis som vi tittare, lever i en utopi om
att bb ska vara som förr? Men tittarna sviker och koncernen inte vill lägga några tid, pengar och energi på det med tanke på uteblivna tittarsiffror?
Vem är din favorit i denna säsong förövrigt?