2021-05-07, 10:24
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
”Det var så längesen” ”Nardos har förändras” Nardos är bäst”

Förshtåry?

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Vill slåss och så, förschtåru???

Jag får bara slåss, inte du, FATTARU?
2021-05-07, 10:24
Medlem
1337crews avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guti
Absolut inte. Programledare vägrade vara en del av bb förra året pga sami. stora nyheter och hans bakgrund. Men nu, tvärtyst!

Fast han vann, vad enskilda individer väljer att göra är ju deras ensak. Produktionen hade kvar honom, och han vann som sagt.

Detta är inget försvar för Narcos, hon är en golddigger utan dess like och i min mening förtjänar absolut inte vinna detta. Inte Kladdith heller för den delen.

Men rätt skall vara rätt.
2021-05-07, 10:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Ja men precis. Har inte hört någonting om Nardos åsikter kring detta men kring Sami har jag förstått att det blev ett jäkla rabalder. Vilka är det som säger att hon har förändrats och inte har dessa åsikter längre? Har hon själv dementerat det eller är det andra som springer hennes ärenden i frågan?

Nej jag har inte hört henne nämna detta och tror ingen i huset vet om hennes tidigare (?) åsikter. Dom som säger att hon förändrats är alla hennes fans som inte känner henne... 🙄
2021-05-07, 10:26
Medlem
Simon är fan bra korkad som råkar få två kepsar istället för en då det blev fel med leveransen. Ringer företaget och frågar om han kan få byta ut den ena till en annan keps och blir förvånad att de svarar att han måste skicka tillbaka den ena annars blir han återbetalningsskyldig.
2021-05-07, 10:27
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Nej jag har inte hört henne nämna detta och tror ingen i huset vet om hennes tidigare (?) åsikter. Dom som säger att hon förändrats är alla hennes fans som inte känner henne... 🙄
Alright tack för svaret fimpish
2021-05-07, 10:27
Medlem
Gutis avatar
Citat:
Har hon själv gått ut och dementerat dessa uttalanden någonstans? Eller är det andra människor runt omkring henne som försvarar henne?

Jag har bara sett på Instagram hur folk skriver så. Hade det varit en heterosexuell vit man som sagt så som nardos har yttrat sig så hade det varit annorlunda.
2021-05-07, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
Han erkände det rakt ut, varför skulle det behövs rapportering om det?
Men det är inte sakfrågan här. Frågan var huruvida en deltagare med "bagage" får komma så långt. Finns fan mer snowflakes på FB än mammagruppen numera. Wtf

Tycker definitivt inte att det behövs, finner det bara intressant hur det skiljer sig åt. Blev ju lite smått kalabalik förra året.
2021-05-07, 10:33
Medlem
Verkar som att alla skiter i Eritreas trollformel nu då de inte orkar ta diskussionen med henne. Blir inget straff ändå.
2021-05-07, 10:34
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Fast han vann, vad enskilda individer väljer att göra är ju deras ensak. Produktionen hade kvar honom, och han vann som sagt.

Detta är inget försvar för Narcos, hon är en golddigger utan dess like och i min mening förtjänar absolut inte vinna detta. Inte Kladdith heller för den delen.

Jo där har du helt rätt, han vann. Och jag har inga problem med att nardos skulle vinna för att hon haft åsikter tidigare som hon tagit avstånd från. Alla kan förändras.
Men det finns två skillnader.
1. Samis åsikter blev tidningsrubriker, ifrågasattes hur man kunde ha med honom i BB med hans tidigare åsikter när Glasman var Jude. (ingen rubrik om Nardos homofobiska åsikter och hur hon kan vara med i BB när Judith och även tidigare Joel är i huset)
2. Sami berättade för Glasman om sina tidigare åsikter. Han erkände hur det varit och ville vara öppen med det för Glasman eftersom han är Jude och visste nog att det var bättre att äga historien själv än att Glasman fick reda på det sen. (nardos har inte varit ärlig med sina tidigare åsikter mot dom två som stått henne närmast i huset som är homosexuella)
2021-05-07, 10:34
Medlem
Gutis avatar
Citat:

Jo han vann, Det sa jag inget om. Nardos kan vinna, det vet jag om. Det var en jämförelse hur två personer som tidigare haft ståndpunkter och mindre bra tankar om personers bakgrunder och sexualitet och hur det har handskats medialt.
2021-05-07, 10:35
Medlem
Citat:
Ja men precis. Har inte hört någonting om Nardos åsikter kring detta men kring Sami har jag förstått att det blev ett jäkla rabalder. Vilka är det som säger att hon har förändrats och inte har dessa åsikter längre? Har hon själv dementerat det eller är det andra som springer hennes ärenden i frågan?

Från porträttet av henne på TV4.se innan hon klev in i huset:

"– Det handlade om brist på kunskap. Jag visste inte och gick in i en debatt utan att vara förberedd. Man bara snackade på och tyvärr kan jag inte ta tillbaka vad jag har sagt, säger Nardos Alberto.

– Jag har själv blivit utsatt för rasism och kränkande ord. Det är så viktigt att respektera alla människor exakt så som de är. Punkt slut."

Sååå.. en liten form av dementerande. Typ.
2021-05-07, 10:35
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Han erkände det rakt ut, varför skulle det behövs rapportering om det?
Men det är inte sakfrågan här. Frågan var huruvida en deltagare med "bagage" får komma så långt. Finns fan mer snowflakes på FB än mammagruppen numera. Wtf
Än en gång.

Frågan var: Tycker det är intressant att hon kommit så långt som hon har med detta i bagaget. (PK)Mobben brukar vara stenhård mot liknande uttalanden. Känner inte folk till detta generellt eller blundar dom för det?

Det jag tyckte var intressant (och som tydligen var enormt triggande på tal om snowflakes) var att hon kommit så långt som hon har med detta i bagaget med tanke på PK-mobben som brukar surra som flugor kring skit vid liknande händelser.

Frågan har aldrig varit "huruvida en deltagare med "bagage" får komma så långt."

Nu måste du väl ändå förstå?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in