2021-05-07, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dANii
Vad förväntar sig dessa vidriga män som är gifta? Tror man vill åka till dom att knulla utan att dom ens har en bild och vägrar skicka, vilka smuts.
Vadådå det är ju standard i frankrike tror jag att vänstra, gifta män utan profilbild är världsvana herrar helt enkelt, behandla dem med den största respekt. Adjö
2021-05-07, 03:52
Medlem
dANiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BronyFurry
Vadådå det är ju standard i frankrike tror jag att vänstra, gifta män utan profilbild är världsvana herrar helt enkelt, behandla dem med den största respekt. Adjö

Ja det gör jag, väldigt fina individer.
2021-05-07, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slynan.Britt
Jag har kommit på mig själv med att tycka att de roligaste att chatta med är snubbar som vill bli förnedrade. Jag kan komma på hur mycket fula saker som helst att säga, det finns inga gränser.

Däremot är jag jävligt trött på allt jävla fittslickande. För att inte tala om kukbilder. Dessa människor blir alltså kåta på deras egna fula kukar. Nu har jag börjat logga "liten kuk", "sned kuk" och lite mer detaljerat hur jävla äckliga de är. Jag bara inväntar en åthutning från coachen.

Mest av allt är ni så gulliga som sitter och reflekterar över targets, känner vissa är roliga andra äckliga osv. Ge det ett år eller två så kommer det vara ungefär lika intressant som den där sprickan i taket eller fläcken på tapeten i hörnet osv. Rent muskel minne, text i vita rutan tab enter
2021-05-07, 09:49
Medlem
se8035s avatar
Dagligt blogginlägg på hur segt det är denna tid
2021-05-07, 09:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

Skojar du? Det regnar för mig.
2021-05-07, 10:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035

Tycker det är OK. Hunnit med 2000 redan.
2021-05-07, 10:00
Medlem
ThetingGoezWilds avatar
Det är dags att vakna folket!

Upp och hoppa från sängen, stretcha kroppen framför kaffemaskinen, slå på datorjäveln - Nu är det dags för kneg och horeri.

Trevlig helg på er!
2021-05-07, 10:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ThetingGoezWild
Det är dags att vakna folket!

Upp och hoppa från sängen, stretcha kroppen framför kaffemaskinen, slå på datorjäveln - Nu är det dags för kneg och horeri.

Trevlig helg på er!
skriver du 10:00 lol

jojo, trevlig helg på dig med!
2021-05-07, 10:29
Bannlyst
Amazing.

Var fullt ös ett bra tag, regnade in meddelanden. Jag loggas ut, loggar in igen, DÖTT, dött i flera minuter nu.

Haha, det är ju sannerligen frustrerande nu när man vet att det inte handlar om att det faktum det inte finns någon kö, det är bara det att man har oturen att placeras i ett "fack" med få gubbar för tillfället.

2021-05-07, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Amazing.

Var fullt ös ett bra tag, regnade in meddelanden. Jag loggas ut, loggar in igen, DÖTT, dött i flera minuter nu.

Haha, det är ju sannerligen frustrerande nu när man vet att det inte handlar om att det faktum det inte finns någon kö, det är bara det att man har oturen att placeras i ett "fack" med få gubbar för tillfället.

Chilla, maj kommer bli strålande bra. Gubbarna är sommarkåta och förväntan är på topp.
2021-05-07, 10:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
Chilla, maj kommer bli strålande bra. Gubbarna är sommarkåta och förväntan är på topp.

Jo det hoppas vi verkligen på, hade planerat försöka hiva in 40 lax/månad denna sommar iaf då jag är ledig från jobbet hela juni jul aug.

FULLT ÖS VILL VI HA
2021-05-07, 10:47
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kallekallekalle
skriver du 10:00 lol

jojo, trevlig helg på dig med!
Så är det när man passar ett schema lol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto