Citat:
Den här hemsidan har en massa anekdoter där riktiga människor delar med sig av sin erfarenhet kring KS:http://anekdoter.se/lista_anekdoter.asp?besvarID=75&besvar=Influensa
Tex:
Citat:
Toppen!! Sen jag började med Ionosil har jag aldrig bihåleinflammationer, halsont eller influensa! Börjar jag få ont i halsen tar jag 5-6 msk per dag så försvinner det. Finns inget bättre!
Citat:
Jag har kört med kolloidalt silver på mig och hela min familj de senaste 7 åren. Ingen av barnen eller vi vuxna har haft maginfluensa (vinterkräksjuka) sedan dess. Dessutom försvann förkylningar, öroninflammationer, halsont mm. Ett tips till "experter" (oftast läkare), sluta vara så arroganta - ni tror att ni sitter inne med "den enda lösningen på marknaden"
Ödmjukhet inför att hjälpa kroppens immunförsvar på ett naturligt sätt kommer man långt med!
Ödmjukhet inför att hjälpa kroppens immunförsvar på ett naturligt sätt kommer man långt med!
Citat:
Kan bara instämma med vad de flesta säger här: detta funkar. Sen jag började med Ionosil för ca 3½ år sen har jag knappt varit sjuk överhuvudtaget. Innan dess hade jag halsont och förkylningar som var ganska ofta återkommande. Influensa var också något som jag hade då och då, men nu för tiden får jag knappt feber.
Citat:
Kolloidalt silver är det bästa som hänt vår familj, vi har bl a sluppit influensor och vinterkräksjuka. Tidigare fick jag bihåleinflammationer när jag var förkyld, vilken lättnad att bara droppa denna fantastiska vätska i näsan o slippa värken! Min make blev kvitt sin öronvärk genom att droppa silverlösningen i örat. Man kan förstå att läkemedelsbolagen försöker få detta medel förbjudet, de har ju stora resurser till sitt förfogande och enormt mycket att förlora på att kunskapen om silver sprids. Jag ser kolloidalt silver som en urgammal kunskap om silver som bakteriedödare som nu har förfinats genom att använda nanopartiklar av metallen. När jag googlar på kolloidalt silver har jag hittat mycket intressant forskning, även om virus.