Citat:
Ursprungligen postat av
Bruk1313
Med din egna logik. Hur kan du säga att pappan är den som gjort det? Han är ju inte dömd, alltså oskyldig.
Nu har ju Rebecka dömts som skyldig till vållande av annans död. Då antar jag, med din logik, att du anser att Rebecka är den som vållade Esmeraldas död? Alltså hade Esmeralda varit i livet nu om det inte vore för Rebeckas handlingar eller brist på dessa.
Vilken pinsam nivå det är på dina inlägg, helt makalöst.
Så jävla osmakligt att sitta och hitta på helt skeva grejer, om en historia som redan är tragisk.
Avlidna personer brukar inte bli åtalade vid domstol, då det blir lite svårt att höra dem.
Att R skulle gå runt nedpundad är också det skitsnack, då jag sett offentliga dokument på att hon lämnar tester varje vecka sedan hon släpptes förra året. Hon har heller inga narkotikaklassade läkemedel utskrivna längre.
Och nej, jag tänker inte lägga ut de dokumenten. Det får du tänka ut själv, vad det kan vara.
Vad är det för något som driver en person att spendera otaliga timmar med att krydda, överdriva, ljuga och fabricera saker om en annan person?
Bär du på något trauma sen barndomen? Stoppar du i dig konstiga preparat?
Lider du av någon bipolär sjukdom med psykotiska inslag?
Eller är du bara mytoman?