2021-05-06, 22:20
Medlem
1754s avatar
Narnia ler lyckligt och kått när hon fick se Simons gigantiska kuk i en strumpa denna gång.
2021-05-06, 22:21
Medlem
Just i denna stund blir det väldigt synligt hur tråkig Adrian är i jämförelse med alla andra
2021-05-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Just i denna stund blir det väldigt synligt hur tråkig Adrian är i jämförelse med alla andra

Men han ser ganska rolig ut när han frenetiskt borstar tungan med tandborsten.
2021-05-06, 22:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Vad tillför mössan egentligen

Ja dör

Han står och synar sitt fejs i spegeln medan han frenetiskt borstar tänderna och Simon står några meter bredvid och pillar in kewken I en farmen-socka

Fan vilken pung

Håller med! Adrian måste ut! Han vågar fan inte ens visa sig i kalsonger, Simon sätter in kuken i Tanjas strumpa. Ni fattar ju skillnaden på folk och folk.
2021-05-06, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Klass och stil? Vad dillar du om? Se det från ett objektivt perspektiv istället och slå inte ut ett beteende med ett annat beteende. Judith kladdade och det ska hon ut för, men har Nardos någonsin backat eller insett sitt misstag? Nej för hon har aldrig haft fel och har aldrig backat från en fajt även om hon haft fel. Att höja ett narcissistiskt beteende till skyarna kommer leda till att Nardos kommer ut, läser att hon gjort rätt i alla situationer och kommer inte ändras. Tyvärr till hennes nackdel för framtida relationer och arbetsliv, mark my words.

Vänta nu, Nardos ifrågasatte Judith just för hennes kommentar inför gruppen , hon svarade upp med att det var lika för henne när det kommer till Judith. Fine ….Sen tar Judith det till en annan nivå vilket visar att hon är inte schysst.

Det jag menar är Judith borde se över sitt egna beteende innan hon öppnar käften för hon är riktigt vidrig . Nardos må vara orädd och backar inte för konflikter , men hon försöker oftast ta saker med personen i fråga och inte dra in en hel grupp.
2021-05-06, 22:23
Avslutad
Simon blotta sig igen
2021-05-06, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Håller med! Adrian måste ut! Han vågar fan inte ens visa sig i kalsonger, Simon sätter in kuken i Tanjas strumpa. Ni fattar ju skillnaden på folk och folk.

Om det var Tanjas förstår jag varför Nardos plötsligt blev så positivt inställd till spektaklet. Adrian kan göra alla en tjänst och ta nödutgången.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
100%! 🤣🤣🤣👍👍👍

Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10

Men RHCP hade säkert måttsydda raggisar på snopparna👍
Medlem
neej SIMON åk inte dit på någon blottning nu Instagram är inte din kompis
Medlem
I jakt på en strumpa till kuken:

"Ska du ta min!?!"
"Får jag låna den här?"
"Okejdå."

Hur fan hamnade man framför det här, och varför är det roligt!?
2021-05-06, 22:25
Medlem
Cocksocks!!!
2021-05-06, 22:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Du hade ju ett ypperligt tillfälle att attackera denna blonda, blåögda helsvenska kvinna som kallas dig för lilla fimpen när du inte heter det. Helt uppenbart att jag kallade dig det för att du inte är svensk.

Hahaha märkte inte ens det. Börjar omedvetet lystra till fimpen nu

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in