2021-05-06, 22:03
Medlem
Adrian ❣️Nardos= Ingen avkomma👍👌
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Ett par helrör på det här hade slutat i ett magiskt blodbad!!!

Och en ost, förlåt UST med Rohypnol inpulade i hålen. Då jävlar...

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
+1

Och man kan säga sånt på ett vettigt sätt. Det är fan INTE schysst att alltid stryka medhårs "neeeej, du ska inte ändra dig nåt".
Man ändrar ju inte sin personlighet, utan det är beteenden man kan förändra. Skulle mina vänner aldrig säga åt mig och påtala mina brister på ett bra sätt skulle jag bli sårad.
Man behöver inte säga tex till pedram
"du gör aldrig nåt med hushållssysslorna"

Man kan istället säga tex
"det finns en del som gör väldigt mycket hushållssysslor och en del som gör lite mindre, och du är kanske en av dom som inte har gjort mest hittills när man jämför. Men om du bara tar lite egna initiativ till att diska eller hjälpa till med matlagningen så tror jag att det skulle uppskattas väldigt mycket. Dels för att du hjälper till och för att det är ganska kul att stå två stycken och snacka medans man hjälps åt med disken/maten"

Tanja fick ju uppmaningen att ”tittarna” vill se fler sidor av hennes personlighet. Det störde mig lite eftersom Nardos var på Tanja om att hon inte var äkta. Låt Tanja vara den hon är, hon är världsbäst på det!
2021-05-06, 22:04
Medlem
Har läst mycket kommentarer om att man antingen kommer rösta Juddan eller Simon i mammagruppen, det här kommer bli mycket spännande. Trodde aldrig detta skulle kunna ske innan finalen men tror fan att Simon kan åka om för mycket röster går över till juddan nu
2021-05-06, 22:04
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teerix65
Tanja fick ju uppmaningen att ”tittarna” vill se fler sidor av hennes personlighet. Det störde mig lite eftersom Nardos var på Tanja om att hon inte var äkta. Låt Tanja vara den hon är, hon är världsbäst på det!

Nej.
2021-05-06, 22:05
Medlem
1754s avatar
Simon verkar ha fotfetisch....
2021-05-06, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Simon verkar ha fotfetisch....
Eller alkofetish😵
Han kan inte vara still nu...
2021-05-06, 22:06
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Har läst mycket kommentarer om att man antingen kommer rösta Juddan eller Simon i mammagruppen, det här kommer bli mycket spännande. Trodde aldrig detta skulle kunna ske innan finalen men tror fan att Simon kan åka om för mycket röster går över till juddan nu
What a treat!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Haha jag är verkligen inte Nardos-fan.
Det är lika tydligt ändå att Judith aldrig gillat Nardos och varje gång de tjafsar tar hon det till en vidrig nivå.

Märkligt, jag har faktiskt uppfattat det precis tvärtom - att Nardos har svårt för Juddan och även om hon inte letar efter saker att kommentera så hugger hon på allt när tillfälle ges.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Man vet ju knappt vad rasist betyder längre när man kan vara rasist för precis vad som helst. Tex som jag, som har uruselt minne och har därför lättare för att minnas andra flaggor som liknar Sveriges flagga
Du hade ju ett ypperligt tillfälle att attackera denna blonda, blåögda helsvenska kvinna som kallas dig för lilla fimpen när du inte heter det. Helt uppenbart att jag kallade dig det för att du inte är svensk.
Medlem
”Späjglen”
2021-05-06, 22:08
Medlem
Simon ta Madde inatt innan hon förgås🥰🥰🥰

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in