2021-05-06, 21:56
Medlem
Adrian grämer halvt ihjäl sig, när familjeplanen planerades glömde de ta med att han inte fick uppföra sig som hemma, bli uppassad, smita från uppgifter, låta andra ta hand om slitgörat, vilken miss.
2021-05-06, 21:57
Medlem
Nu mår Simon. Får sitta mellan två pangbrudar
2021-05-06, 21:58
Medlem
Paladins avatar
Försöker Adrian trolla något....större?
2021-05-06, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Armwrestler
Exakt det är så det ska vara, men nu finns det för mycket människor som går igång på diskussioner och yttrandefrihet samtidigt som media är så stort. Människor behandlas lika och folk vill det, men behandlar du en kvinna, en utländsk person eller en person med annan läggning än heterosexuell så blir du anklagad för det ena och det andra. Är du homosexuell och får inte jobb på ett ställe så är det pga. att arbetsplatsen är homofobisk och inte för erfarenhet, om du är svart och någon säger emot dig så är den personen rasist, anställer du inte en kvinna så kämpar du inte för jämställdhet.

Kommer bara bli värre och värre, och Big Brother är ett exempel där man favoriserar stereotyper före kvaliteter. Som Nardos-sekten, de backar henne för att hon är en minoritet och det är fan i mig mer rasistiskt än att behandla henne som alla ska behandlas. Backar man Nardos så är det för att man anser att hon tillhör en svag grupp och behöver vinna på grund av detta för att göra skillnad och visa vad man tror är anti-rasism, när det är tvärtom.

Det är min teori.
Vilket fantastiskt bra inlägg 👏
2021-05-06, 21:59
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Vi lever i en helt befängd värld. Men lilla fimpen du är rasist. Om du inte förstår det så får du svaret att du måste läsa på om de stackarna som vi rasister går på.

Man vet ju knappt vad rasist betyder längre när man kan vara rasist för precis vad som helst. Tex som jag, som har uruselt minne och har därför lättare för att minnas andra flaggor som liknar Sveriges flagga
2021-05-06, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Adrian grämer halvt ihjäl sig, när familjeplanen planerades glömde de ta med att han inte fick uppföra sig som hemma, bli uppassad, smita från uppgifter, låta andra ta hand om slitgörat, vilken miss.
OCH ej att förglömma: Låtsas vara liiiiite empatisk och undvik att köra hårda tag (bokstavligen) mot tjejer i huset.
Medlem
Adrian😜🥺😂🤮
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
+1

Och man kan säga sånt på ett vettigt sätt. Det är fan INTE schysst att alltid stryka medhårs "neeeej, du ska inte ändra dig nåt".
Man ändrar ju inte sin personlighet, utan det är beteenden man kan förändra. Skulle mina vänner aldrig säga åt mig och påtala mina brister på ett bra sätt skulle jag bli sårad.
Man behöver inte säga tex till pedram
"du gör aldrig nåt med hushållssysslorna"

Man kan istället säga tex
"det finns en del som gör väldigt mycket hushållssysslor och en del som gör lite mindre, och du är kanske en av dom som inte har gjort mest hittills när man jämför. Men om du bara tar lite egna initiativ till att diska eller hjälpa till med matlagningen så tror jag att det skulle uppskattas väldigt mycket. Dels för att du hjälper till och för att det är ganska kul att stå två stycken och snacka medans man hjälps åt med disken/maten"

Så bra sagt 👍
2021-05-06, 22:01
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Produktionen tar inte med det i programmet eller så vinklar de fint.

Det är Nardospropaganda i avsnitten och programledarna försvarar alltid Nardos.

Nardos har redan vunnit. Det har TV4 bestämt.

Det var bestämt redan vid castingen.
Sorry alla ni andra, ni har gjort bort er i TV i onödan.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-06, 22:02
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SphincterAni
Judith tar det till en låg nivå.
Det är fula kommentarer från Judith som får Nardos att brinna av.
Alltid kommentarer om att ALLA i huset egentligen ogillar Nardos.

Wow!

Hon menade att de inte gillar när hon är negativ! Som hon varit hela veckan!

Men som Nardos-fan hör du bara det du vill? Sluta ljug!
2021-05-06, 22:03
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Casmir
MEN SNÄLLA PEDRAM.

Det var inte bara DU! Alla fick ju smaka på ”våra sanningar” jisses. Cry me a fucking river.

Dock roligt hihi

Allt handlar bara om att han ska behandlas perfekt och istället för att ta detta till sig och börja fundera, men vad fan? Kanske det är dags då efter mer än 90 dagar att lyssna på tittarna istället för att arrogant dissa och ifrågasätta. Han kommer aldrig att utvecklas för han är alldeles för mycket i sig själv och kan inte se att någonting är fel och det är oroväckande. Han är för stolt och högmodig för att kunna erkänna att han gör fel.

Det är inte som här i tråden där folk ifrågasätter en för att man har andra åsikter eller värderingar och börjar attackera en för att man tänker annorlunda. Jag tar inte åt mig för jag har inte betett mig osjysst mot någon här eller gått berserk för att jag inte blir medhållen eller omtyckt av alla! Jag försöker ändå visa respekt och jag accepterar att de tycker så men jag kommer inte ändra mina värderingar för det.

Om jag däremot beter mig illa mot någon så hoppas jag att någon reagerar på det för det är inte sån jag är men vi alla är människor och ofullkomliga så man vet aldrig. Mina åsikter kommer jag däremot försvara så länge jag lever.

Jag är dock inte med i BB och valt att filmas 24/7 och accepterat villkoren. Då får man ta till sig kritiken då han är rätt beroende av tittarnas omdöme om honom.
2021-05-06, 22:03
Medlem
SphincterAnis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Wow!

Hon menade att de inte gillar när hon är negativ! Som hon varit hela veckan!

Men som Nardos-fan hör du bara det du vill? Sluta ljug!

Haha jag är verkligen inte Nardos-fan.
Det är lika tydligt ändå att Judith aldrig gillat Nardos och varje gång de tjafsar tar hon det till en vidrig nivå.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in