Citat:
Ursprungligen postat av
Casmir
MEN SNÄLLA PEDRAM.
Det var inte bara DU! Alla fick ju smaka på ”våra sanningar” jisses. Cry me a fucking river.
Dock roligt hihi
Allt handlar bara om att han ska behandlas perfekt och istället för att ta detta till sig och börja fundera, men vad fan? Kanske det är dags då efter mer än 90 dagar att lyssna på tittarna istället för att arrogant dissa och ifrågasätta. Han kommer aldrig att utvecklas för han är alldeles för mycket i sig själv och kan inte se att någonting är fel och det är oroväckande. Han är för stolt och högmodig för att kunna erkänna att han gör fel.
Det är inte som här i tråden där folk ifrågasätter en för att man har andra åsikter eller värderingar och börjar attackera en för att man tänker annorlunda. Jag tar inte åt mig för jag har inte betett mig osjysst mot någon här eller gått berserk för att jag inte blir medhållen eller omtyckt av alla! Jag försöker ändå visa respekt och jag accepterar att de tycker så men jag kommer inte ändra mina värderingar för det.
Om jag däremot beter mig illa mot någon så hoppas jag att någon reagerar på det för det är inte sån jag är men vi alla är människor och ofullkomliga så man vet aldrig. Mina åsikter kommer jag däremot försvara så länge jag lever.
Jag är dock inte med i BB och valt att filmas 24/7 och accepterat villkoren. Då får man ta till sig kritiken då han är rätt beroende av tittarnas omdöme om honom.