Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-05-06, 21:36
  #325
Medlem
jugbandbluess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Han är inte antiislamist till hundra procent. Han samarbetar med radikala muslimer ibland när det handlar om att tillåta kosher-/halalslakt, att fläskkött ska förbjudas på skolor, att slöja ska vara tillåtet, osv. Han är bara mot islamister när det gäller terror, Israel och skit.

Göndör kan mycket väl titta in hos Gävleimamen på te och söta bakelser, så att de tillsammans kan tala illa om västvärlden i allmänhet och Sverige i synnerhet.

håller med. jag förenklade det hela i mitt inlägg.
Citera
2021-05-06, 21:44
  #326
Medlem
Troians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jagersro
Eli Göndör. Dock bara en trådsanning

Det är han. Så spekulationer om andra kan läggas ned.
Citera
2021-05-06, 21:46
  #327
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jugbandblues
håller med. jag förenklade det hela i mitt inlägg.

Jag har träffat den dryge fan ett par gånger och även knullat med ett par av hans "avlagda". Dessa kan vidimera att mannen är 1: Elak mot tjejer. 2: Ful i munnen. 3: Djävligt snål.

Alla dessa grejer kom ju fram mellan raderna i Expressen.

Han vill förnedringsknulla (blonda) tjejer på grund av sina mindervärdeskomplex och sjukliga fixering vid sin judiska "ras". Han har ungefär samma syn på relationen mellan "judar" och "arier" som Heinrich Himmler - fast tvärt om.
__________________
Senast redigerad av Ken Dryden 2021-05-06 kl. 21:52.
Citera
2021-05-06, 21:47
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Tror inte han har hälsan att ta sig igenom ett knull med livet i behåll.
Han är väl fortfarande lyckligt gift.? Tror inte han skulle bry sig om att åka in till Kungsholmen i det ärendet. Den som bor närmast är väl Stig L. Bara åka över bron. Det är nog dessutom ganska trist på Lilla Essingen. Jag vet att det är helt dött där. Finns förstås Rosa Drömmar, matställe, men där får man ju bara mat som visserligen sägs vara väldigt god.
Citera
2021-05-06, 22:01
  #329
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeGaggs
Ranelid? Han har väl ett ganska mustigt språkbruk?
Han skulle aldrig göra så mot sin älskade fru, som han dyrkar
Citera
2021-05-06, 22:03
  #330
Medlem
Jagersros avatar
Eli är en man som är född den 14 april 1958 och bosatt i Stockholm på Högalidsgatan 54 B. Han flyttade till sin nuvarande bostadsrätt för 12 år sedan (den 9 februari 2009). Här bor han ensam, åtminstone finns inga fler personer i hushållet som är äldre än 15 år.

Eli är inte mer eftersökt än andra. Denna månad har vi hittills lämnat ut information om honom vid 2 tillfällen.

Eli är verksam i ett bolag eller förening där han har befattning som innehavare.

Han har bostadsrätt.
Citera
2021-05-06, 22:03
  #331
Avstängd
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Richard-III
Och lite av en islamofob, eller?

Har inte jättekoll på honom, och naturligtvis inte heller en aning om han skulle vara personen som begått brottet som diskuteras eller inte. Däremot har jag för mig att han är ganska aktiv anti-islamist, men jag kan ju ha fått det om bakfoten?

Om inte så är han alltså aktiv hos högerkonservativa ”tankesmedjan” Timbro och anti-islamist?
Tycker snarare att han brukar framstå som pro islam.
Citera
2021-05-06, 22:07
  #332
Medlem
415brushans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Det är han. Så spekulationer om andra kan läggas ned.

En sionist och torsk alltså. Oväntat
Citera
2021-05-06, 22:12
  #333
Medlem
El* G*nd*r verkar vara en obehaglig och dryg jävel från vad jag sett i olika kommentarsfält hos borgerliga profiler.

Anti-Islam är han inte. Som nämnts tidigare går han gärna ihop med muslimer för att försvara manlig omskärelse, ritualslakt och andra traditioner. Han dampade loss ordentligt när Dana Pourkomeylian fick igenom att C skulle driva på för förbud mot manlig omskärelse.

Undra hur Mustafa Panshiri ställer sig till det här. Han är god vän med honom och har bjudit in honom till båda hans poddar, "Gränslöst" och "Sista Måltiden".
Citera
2021-05-06, 22:16
  #334
Medlem
Arpi?
Citera
2021-05-06, 22:19
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Jag tror han har "statlig inkomstgaranti för konstnärer", men jag vet inte hur mycket detta är.

edit, typ 20 papp i månaden tydligen
Jag läste en av hans böcker för kanske tio år sedan. Den var ganska bra, men jag vet inte hur mycket den såldes. Pjäsen VD,, som jag tror gick på Dramaten och även i TV ett par gånger var ju riktigt bra. Det han har debatterat i TV är väl just om kvinnors ålder och där var han ju nästan chockerande ärlig och uppriktig.
Citera
2021-05-06, 22:23
  #336
Medlem
D*vid L*gercr*ntz
*=a
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback