2021-05-06, 21:25
Medlem
ollepolle90s avatar
Så inget mer planerat för idag?
2021-05-06, 21:25
Medlem
Armwrestlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Sanningen som jag ser detta är att Nardos har ingen konflikträdsla och när hon visar det genom att vara rak och ärlig tar Judith fram försvarsklorna direkt. Det ses för en del som negativt för att det blir obekvämt att diskutera med en person som "vågar" stå upp för sig själv OCH andra. Nardos har bestämda åsikter och värderingar och det gillas inte av alla.

Att inte kunna möta någon i en diskussion utan att få det till att den andra skapar negativ energi, ja då är man konflikträdd genom att lägga över hela grejen på på Nardos är att fly från sitt eget ansvar. Har inget emot Judith så men hon har förändrats sista tiden. Det finns tid för allt, gråt, sorg, skratt, starka känslor och varför gå och tro att allting måste vara så jävla perfekt och sen skylla på en person att dra med sig dålig energi. Det är inte ok!

Nardos är konfliktsökande, hon är inte ett dugg diplomatisk. Att sakna konflikträdsla kan vara bra om du arbetar som åklagare eller polis men vem fan vill ha en person i sin närhet som hetsar upp sig på minsta lilla konstruktiva kritik eller på samtal som inte ens rör personen i fråga?
2021-05-06, 21:26
Medlem
Dum-Madde och idiotmössa passar skitbra ihop!! 2 riksidioter. 🤢🤢🤢🤮
2021-05-06, 21:26
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Ska bli spännande detta
Någon skrev i tråden att AD sagt han skulle prata med Madde, men har inte hört det själv

Jag hörde att han sa "jag borde gå och ta ett snack med madde" i rosa sovrummet när nardos var arg efter bråket med Judith.
Då sa Nardos "VARFÖR MÅSTE DU DET?!"
(jag tror hon ville att han skulle fortsätta lyssna på hennes gnäll trots att han precis innan sagt att hon inte skulle låta bråket med Judith gå ut över hela gruppen, att det var en sak bara mellan henne och Judith)
Ad svarade då iaf" nej det kanske jag inte måste egentligen "

Men ser nu på liven att han snackar med madde.
2021-05-06, 21:27
Medlem
Blir så irriterad när de i huset hela tiden pratar om att det vinklas på ett vis. Fattar de inte att vi är många som sitter och har på liven konstant 😂
2021-05-06, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
O så curlade Tanja o Judith framför Adrian ännu en gång 😂😊
Men bra att Judith sa att det är såhär det ska se ut om man har hand om disken iaf haha
2021-05-06, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casmir
Du borde ha suttit denna veckan Pedram
Oooo sen åkt ut!
Klart det är surrealistiskt för honom för han måste väl fatta nu att tittarna inte gillar han och han är kvar bara för att han knappt aldrig är nominerad
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chlorid
Just nu gör väl Judith själv exakt det hon står och gnäller om.
Tala om noll självinsikt.

Alltså hon pratar om att såna här konflikter finns inte på utsidan ungefär! Snälla vi lever i verkligheten och på utsidan tampas man med konflikter ofta och även om skitsaker men man möter varandra och sen går man vidare. Nu är de instängda med varandra 24/7 och det är väl inte chockerande att det blir tjafs, eller!

Det har inte med dålig energi att göra utan det kallas konflikträdsla och därför känner man sig obekväm och lämnar platsen där diskussionen äger rum!
Medlem
ollepolle90s avatar
Vi gillar inte dig Pedram
Medlem
Grinolle-pedram... Suck! NU är han mest känslig av alla!
2021-05-06, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av colliflower
Blir så irriterad när de i huset hela tiden pratar om att det vinklas på ett vis. Fattar de inte att vi är många som sitter och har på liven konstant 😂

Och ibland ser och hör vi saker dom inte ser och hör.
2021-05-06, 21:30
Medlem
Pedram har på sig offerkoftan nu också. Han är den lättkränktaste mannen jag har skådat på länge.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in