2021-05-06, 21:20
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hahha!!! Jag reagerade på det också!
Det störde honom

Hoppas någon visar honom när han kommer ut att det var 91% av alla som röstade som tyckte att Madde förtjänar en bättre kille än AD.

Men nu har han panik. Han är ju nominerad och hans taktik har ju varit att klänga på Madde dom sista dagarna innan måndagsfinalen när han har hängt lös för att vinna röster.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Precis, hon känner sig dessutom hotad av Nardos, Dennis sa vid ett tillfälle Nardos är den ärligaste härinne och att han till och med hade gått in i bikten och sagt det. Judith vart riktigt stött och skulle vända och vrida på detta direkt.🤣

Sanningen som jag ser detta är att Nardos har ingen konflikträdsla och när hon visar det genom att vara rak och ärlig tar Judith fram försvarsklorna direkt. Det ses för en del som negativt för att det blir obekvämt att diskutera med en person som "vågar" stå upp för sig själv OCH andra. Nardos har bestämda åsikter och värderingar och det gillas inte av alla.

Att inte kunna möta någon i en diskussion utan att få det till att den andra skapar negativ energi, ja då är man konflikträdd genom att lägga över hela grejen på på Nardos är att fly från sitt eget ansvar. Har inget emot Judith så men hon har förändrats sista tiden. Det finns tid för allt, gråt, sorg, skratt, starka känslor och varför gå och tro att allting måste vara så jävla perfekt och sen skylla på en person att dra med sig dålig energi. Det är inte ok!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Det är många som sagt, det fattar du va

Klart jag fattar det, men de påpekar hela tiden att det kan vara en tittare som tycker så, då kan man fråga sig hur man kan bli så kränkt över det
2021-05-06, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Skriker RACKT ut

Judith tyckte folk var tråkiga *blink blink* som inte badade och Nardos känner sig personligt påhoppad för att hon inte tycker om att bada. JUDITH TYCKER FEL, FEL, FEL.

Scenen i rosa sovrummet nu bör vinna SVENSKA HUMORPRISET på studs.
Älskade Judiths "Men ta inte åt dig då", och Nardos "SkA jAg iNtE tA åT MiG".

¿¿nej??

SPECIELLT INTE NÄR DU INTE ENS BRÅKAR Å DINA EGNA VÄGNAR

Alltså Nardos är ju kränkt för att Judith inte vill umgås med henne för att hon ÄR en jävla dramaqueen (och alla fattar/tycker det utom hon själv), och tar tillfället i akt att hugga på det och måla upp sig själv som ett offer. Synd att idioterna på Instagram går på det och tycker att JUDITH beter sig illa?!?!?!?!?

Juddan steg ännu mer i mina ögon nu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Gött att Juddan inte vek en tum mot Kim Jong Nardos. Judith upplevdes som den sansade och resonerande medans Nardos upplevdes konfliktsökandes.

Go Juddan!

Nja tyckte båda upplevdes som dumma i huvudet
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Gött att Juddan inte vek en tum mot Kim Jong Nardos. Judith upplevdes som den sansade och resonerande medans Nardos upplevdes konfliktsökandes.

Go Juddan!

Hoppas inte att det blir som dom brukar göra efter sina bråk några timmar senare/en dag senare, att dom kramas sen är dom bästa vänner igen. Judith stå på dig!
2021-05-06, 21:22
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amng
Hahha!!! Jag reagerade på det också!
Det störde honom
Nu sitter han ju med henne och ger förhoppningar som inte finns.Riktigt falsk är han
Ärlighet är nått han inte har
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Hoppas någon visar honom när han kommer ut att det var 91% av alla som röstade som tyckte att Madde förtjänar en bättre kille än AD.

Men nu har han panik. Han är ju nominerad och hans taktik har ju varit att klänga på Madde dom sista dagarna innan måndagsfinalen när han har hängt lös för att vinna röster.

Ska bli spännande detta
Någon skrev i tråden att AD sagt han skulle prata med Madde, men har inte hört det själv
Medlem
O så curlade Tanja o Judith framför Adrian ännu en gång 😂😊
2021-05-06, 21:23
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Kör ett sånt här minnestest nån gång, det är sjukt mycket svårare än man tror att återberätta ens 10 meningar. Emelie verkar ha jäkligt bra minne.
Nu måste Judith försvara sig trots att vi tyckte hon hade rätt.

Ja, sen adhd på det! Bakgrundsbruset hjälpte inte heller för att han skulle klara av att fokusera.
Emelie pluggar ju också så hennes hjärna är säkert mer "vaken" än vad Simons picklade dito är.
2021-05-06, 21:23
Bannlyst
Judith är rasist och Nardos är homofob, klart dom inte går ihop.
2021-05-06, 21:24
Medlem
Du borde ha suttit denna veckan Pedram
Oooo sen åkt ut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in