2021-05-06, 19:45
Medlem
Har skrivits så mkt om det så alla tänker väl att du redan ramlat över svaret.

Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
Adrian sprutade bland annat hårspray i ansiktet på henne tills hon spydde (han fattade såklart inte att det skulle ske, det hade varit riktigt sjukt!).

När uppdraget är över kommer det fram att Adrian inte ens visste vad uppdraget innebar. Nardos ifrågasätter hur han kunde gå på så jävla hårt då.

Adrian ber om ursäkt OM hon blev ledsen. Skyller sedan på att hon var för trotsig och typ fick skylla sig själv.

Ingen backar Nardos. De säger typ ”ja men vi fattade att det var bättre att vara igång så då var vi det”.

Men nu säger Nardos att hon inte är sur på Adrian vilket är riktigt märkligt. Hon kan väl ändå inte vara MER sur på de andra??

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
VARFÖR ÄR DET INGEN SOM VILL SVARA MIG

Hatar er

Hade både nominerat och packat mina väskor och skickat ut hela högen
2021-05-06, 19:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
De konfererar, är helt säker! Adrians uppdrag spårade rejält och de måste ta beslut om han ska få vara kvar eller ej innan de fortsätter med dagen.
De kunde bara sagt "Adrian, du brytet mot reglerna" men det gjorde de inte.
2021-05-06, 19:46
Medlem
Conny63s avatar
Nardos totalrasat på spelsidor snart favorit Simon 2.75 Tanja 2.75 Nardos 3.00!
2021-05-06, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63

Så klart😉 Hon kommer ju sitta i finalen.
2021-05-06, 19:48
Medlem
Citat:

Hatar er

Jag hängde inte riktigt med men vid matbordet sa Nardos att Adrian sagt att de skulle få ett fint pris (eller liknande) om han klarade sitt uppdrag. För Nardos frågade varför han höll på som han gjorde om det inte var för en bra sak. Detta nekade han till och även Pedram som hört det. Emelie sa något om att det inte är farligt att andas in hårspray som Nardos fick RACKT i nyllet.
Alltså ingen tog henne i försvar att Adrian hade överdrivit med sina metoder och sen ljög om att han inte sagt att det skulle komma en bra sak ur hans uppdrag.
Någon annan kanske kan förklara bättre som hängde med.
2021-05-06, 19:49
Medlem
SOM EMELIE har vuxit den här veckan! Visste väl att Dompa inte var bra för henne I HUSET (sen kanske han är a perfekt match som partner men han hämmade henne i huset). Hon är så grym att jag till och med glömmer hur sur hon oftast ser ut att vara.

Noterar att Nardos tappat fart men att hon ändå får obegripligt mycket kameratid. Simon har haft en bra vecka. Topp 3 just nu är 1. Tanja 2. Emelie/Simon.

Sen kommer Nardos, Madde, Juddan, Pedram och Adrian i nämnd ordning. Osäker på om jag ska lägga röst på Simon eller Juddan.
2021-05-06, 19:49
Medlem
Paladins avatar
Citat:

Hatar er

Adrian fick ett uppdrag att ingen fick sitta stilla och alla deltagare skulle vara aktiva under en timmas tid. Detta resulterade till att han sprang runt och bar på Nardos. Drog ner henne från sängen samt sprutade hårspray på henne så hon spydde och fick svårt att andas. Han sprutade även rengöringsmedel och hudlotion på såväl Nardos som Tanja. Anledningen till att han var på Nardos mer än övriga var att hon enligt honom var den enda som "trotsade" honom.

Efter uppdraget tog hon upp detta beteende men fick ingen backning från gruppen vilket gör att folk går bananas.

Typ så tror jag. Kan ha missuppfattat något dock.
2021-05-06, 19:51
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Conny63
Helt riktigt. Nardos har redan vunnit.

Bra jobbat, TV4!

Jag tror Emelie har en chans att vinna om Madde åker ut då hennes fans kanske röstar på Emelie i en final. Men annars så verkar TV4 ha lyckats och Nardos är ohotad. Tanja har ingen chans då hon ej får någon TV-tid + att hon har varit med i ett konkurrerande program så TV4 låter henne inte vinna.
2021-05-06, 19:52
Medlem
Så det va därför lampan blinkade då bara Emelie såg.😠

Nardos och Emelie får ständigt fördelar! 🤬
2021-05-06, 19:53
Medlem
Magiska spegeln blev rosa knappen..??? Nä, det går från uruselt till... en nivå som inte hittills existerat. Värdelöst. 🤢🤢🤮🤮🤮👎👎👎
2021-05-06, 19:53
Medlem
Adrian med flin i rösten "Kolla Simon" för att Simon också ville ha spegelskiten.
2021-05-06, 19:54
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bellie72
Så det va därför lampan blinkade då bara Emelie såg.😠

Nardos och Emelie får ständigt fördelar! 🤬

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Magiska spegeln blev rosa knappen..??? Nä, det går från uruselt till... en nivå som inte hittills existerat. Värdelöst. 🤢🤢🤮🤮🤮👎👎👎
Så jävla dåligt. Allt så att Nardos och Emelie får TV-tid i avsnitten.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in