2021-05-06, 19:24
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nardos hade bollar och stog upp för alla. Ingen stod upp för Nardos och dumförklara henne.

Visst, alla borde ha sagt åt Adrian.. Men instagram felvinklar som vanligt. Den som de borde bli förbannade på är väl ändå ADRIAN som utsatte Nardos för alla hemskheter idag?! Han kommer undan som vanligt.
2021-05-06, 19:25
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Haha va. Ingen har kallat henne vidrig?

Jag litar inte riktigt på ditt omdöme om en situation som rör Nardos. Skulle behövas en lite mer objektiv för att jag ska köpa vad som hänt.

Hahah det märks att jag inte sovit på två dygn. Shit läser nog det jag vill läsa
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Pruttein är perfekt när man ska ha scatsex.

MVH/Gnomegirl.
Tack gode gud att jag inte planerar att ha det. Hade dock föredragit det än att ha horMössan i min närhet i fem minuter.
Medlem
lillaflippens avatar
Sa Pedram att jaccuzin dom har kostar 20tusen? Aldrig i livet säger jag. Om inte BB fått ett bra pris såklart men min bekant köpte ganska nyligen en stor jaccuzi, gick på närmare 80tusen kr. Finns givetvis billigare, och jag vet inte storlek och modell på den dom har i huset
2021-05-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Visst, alla borde ha sagt åt Adrian.. Men instagram felvinklar som vanligt. Den som de borde bli förbannade på är väl ändå ADRIAN som utsatte Nardos för alla hemskheter idag?! Han kommer undan som vanligt.
Men vaaaaaa äre som har hänt dåååååå

Slutade kolla när Adrian försökte stoppa Madde från att gå ut från badrummet
2021-05-06, 19:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
BB tar bort kommentarer på instagram som tar upp Adrians bärsärkagång. Dom vill inte göra något åt detta.

Tack för info

De skiter i hans dåliga beteende då vet vi det.

Får själv lätt magkatarr när jag läser kommentarsfält på instagram.
2021-05-06, 19:28
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
BB tar bort kommentarer på instagram som tar upp Adrians bärsärkagång. Dom vill inte göra något åt detta.

Det finns ingen bärsärka gång.

Så istället för att några vilsna själar ska få förstöra programmet så tar dom bort struntpratet så dom slipper ägna tid åt det. Kanske stänger av konto också för vilseledande information och förstörelse.
2021-05-06, 19:29
Medlem
Va rosa knappen bara aktiv en enda gång under dagen?
Sjukt dåligt att ens lägga till det på dagens schema...
Varför i helvete agerar inte BB? Gör nåt!
Vi betalar för att se detta...
2021-05-06, 19:30
Medlem
Anonym396s avatar
Ännu ett avsnitt idag där bara Nardos och Emelie får TV-tid. Tanja och Madde är osynliga i avsnitten.

Men Kirsty gav Judith massa skit idag. Men jag förstår att Judith tycker de andra deltagarna är tråkiga med denna åtta som TV4 har myglat fram.
2021-05-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stilrent
Va rosa knappen bara aktiv en enda gång under dagen?
Sjukt dåligt att ens lägga till det på dagens schema...
Varför i helvete agerar inte BB? Gör nåt!
Vi betalar för att se detta...
De konfererar, är helt säker! Adrians uppdrag spårade rejält och de måste ta beslut om han ska få vara kvar eller ej innan de fortsätter med dagen.
2021-05-06, 19:35
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Det blir en fin klippning för Adrian imorgon i avsnittet.
2021-05-06, 19:37
Medlem
Idiotmössan ÄR fruktansvärd översittare. Jag klarar inte se på den här skiten. Jävla aggresivitet!!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in