2021-05-06, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
De konfererar, är helt säker! Adrians uppdrag spårade rejält och de måste ta beslut om han ska få vara kvar eller ej innan de fortsätter med dagen.

De har ju låtit Pedram få vara kvar som pillat på redlösa tjejer därinne så tror inte alls att Adrian åker ut. Det va en lek som gick överstyr han fick nog en varning that’s it. Med det sagt Adrian måste vara helt jävla blåst som använder metoder som hårspray och rengöringsmedel på folk.
2021-05-06, 19:37
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Men nu drar du det kanske lite väl långt?

Jag tycker inte det för om det är så illa då är det inte så konstigt att hon reagerade som hon gjorde. Det är rätt vanligt att flickor som könsstympas blir fasthållna eller bakbundna medan ingreppet utförs.
2021-05-06, 19:38
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Och nu dra bort kniven mot Tanja och säga kämpa inte emot det är farligt men det är ju förfan HAN som gör det farligt

Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Ja att han särade på hennes lår och tryckte ut lotionen mot låren och så nära ett känsligt område borde räknas som ofredande om ngt

Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Man hörde i badrumskameran hur nardos spydde på riktigt. Sen blev det censur

Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Tack gode guuuud!!! 1:a befogade censuren på heeeela säsongen. Mössidiot sprutar ajax på tallrikarna, förstör inredningen med lotion och ser till att göra deltagare illamående med spray och skit. TOTALT DUM I HELA HUVUDET!!!! UT! 🤬🤬🤬

Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
han sprutade alltså hårspray tills nardos fick svårt andas, svimfärdig och spyr. Är inte det värre än att raka en liten bit av någons ögonbryn?

Vad i hela helvete är det jag läser jag såg endast en kort stund ibörjan när han slängde runt Nardos som en docka och slet bort pallen där Emelie satt me en varm locktång.

Vilken efterbliven jävla USTKUKSIDIOT! skicka hem idioten till sitt LSS-boende

Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Märks att Adrian har sprutkomplex. Sprutar på med det som funkar.

Garanterat. Hela hans personlighet grundar sig i hans 7 cm långa papegoj-pillesnorre.
Medlem
Det är en jävla lek Adrian!!! Väx upp
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Idiotmössan ÄR fruktansvärd översittare. Jag klarar inte se på den här skiten. Jävla aggresivitet!!!
Jag visste att Adrian var en mobbare med tanke på att han alltid skrattar åt Simon och inte med honom samtidigt som han alltid nominerar honom.
2021-05-06, 19:39
Medlem
Ska magiska spegeln bli inställd nu för att Adrian fuckade upp allt totalt och Nardos gick och la sig?
2021-05-06, 19:40
Medlem
amiliasharborstes avatar
Vad gjorde Adrian?
2021-05-06, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Delat kanyl med någon som har hepatit?

Well, Hepatit A är inte helt orimligt ändå. ”Hepatit A-virus finns i avföringen hos personer med infektionen. Viruset kan föras vidare till mat eller vatten om personen inte tvättar händerna noggrant efter ett toalettbesök.

Myz!!
2021-05-06, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ska magiska spegeln bli inställd nu för att Adrian fuckade upp allt totalt och Nardos gick och la sig?
Brukar iof sällan hända ngt i huset samtidigt som det är avsnitt så kanske den redan från början var tänkt till efter kl åtta. Men minst en rosa knapp har nog iaf rykt pga ADs senaste knapptryckning.
2021-05-06, 19:43
Medlem
VARFÖR ÄR DET INGEN SOM VILL SVARA MIG

Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Läser på Instagram att "gruppen återigen gått emot Nardos" och att BB "MåStE aGeRa" för det är "ViDrIgT".

Vad har jag missat?

Hatar er

Hade både nominerat och packat mina väskor och skickat ut hela högen
2021-05-06, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Jag visste att Adrian var en mobbare med tanke på att han alltid skrattar åt Simon och inte med honom samtidigt som han alltid nominerar honom.
Sen dag 1 varit jävligt skev...
2021-05-06, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vi säger att "om" Nardos blivit utsatt för könsstympning tidigare och kanske blivit tvångshållen så kan man ju bara föreställa sig att AD:s desperata lilla lek kan ha väckt det traumat igen hos henne.

Det är riktigt för jävligt isf och en skam av BB att inte ens agera på det.

Även om man blivit utsatt för övergrepp så innebär det inte att man blir helt oförmögen att skilja på allvar och skoj. Pratar utifrån egen erfarenhet. Man blir däremot väldigt känslig för allt som kan upplevas så.

Om någon upplever en situation på ett sätt som kan tolkas som ett övergrepp så borde den reagera. Jag uppskattar dinn reaktion!!

Bortsett från det så ser jag att Nardos blir utnyttjad av Adrian och Pedram. Verkar handla om den här obegripliga familjegrejen. Man ska stå vid varandras sida oavsett vad. Det inte Nardos ser är att hon inte har deras lojalitet längre än till den stund valet kommer till att gälla henne eller någon av Adrian eller Pedram..

I den lek som pågick nyss blev just den sanningen uppenbar. Adrian ger sig på Nardos därför att han förväntar sig att hon ska vara lojal i samma stund som han är beredd att offra henne.
Senast redigerad av Buschock 2021-05-06 kl. 19:52.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in