2021-05-06, 19:14
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Simon avslöjade att han fick använda en kateter för att kissa idag.
Da fack? Varför det tro?
2021-05-06, 19:15
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Ja usch, då kan ingen av oss föreställa oss hur de kändes. Ingen rolig scen, ALLS.
Lite som att springa efter Tanja med elkablar. Jag mår dåligt för hennes skull som vissa redan skrivit här kanske Adrian blir inkallad till bikten igen

Detta är sjukt och speciellt om det tagit år för Nardos att försöka bli hel som människa igen och sen blir hon återigen kränkt, fasthållen och ingen backup! Fyfan
2021-05-06, 19:16
Medlem
AD rösthorar i vanlig ordning 🤮
2021-05-06, 19:16
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vi säger att "om" Nardos blivit utsatt för könsstympning tidigare och kanske blivit tvångshållen så kan man ju bara föreställa sig att AD:s desperata lilla lek kan ha väckt det traumat igen hos henne.

Det är riktigt för jävligt isf och en skam av BB att inte ens agera på det.

+1
Reagerade också på hur han höll på, såg inte ut som hon tyckte det var roligt längre efter bara nån minut
2021-05-06, 19:17
Medlem
Ingen FEST ikväll???
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Vi säger att "om" Nardos blivit utsatt för könsstympning tidigare och kanske blivit tvångshållen så kan man ju bara föreställa sig att AD:s desperata lilla lek kan ha väckt det traumat igen hos henne.

Det är riktigt för jävligt isf och en skam av BB att inte ens agera på det.

Men nu drar du det kanske lite väl långt?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
För en gångs skull sa Pedram något vettigt!
"Kom igen Big Brother, gör någonting! Vad är det här!?"

Jag håller med. Fruktansvärt händelselös vecka hittills
BB bryr sig inte. De är fokuserade på finalen och inget annat.
2021-05-06, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
AD rösthorar i vanlig ordning 🤮

Nu sitter han och gömmer sig under hatten. Skäms förhoppningsvis ögonen ur sig. Vet hut
Medlem
Ghandis avatar
Pedram är...ja vet inte vad han fattar inte vad en kamera kostar....tror han dom kan jobba med skitkameror i en BB produktion? Dom måste klara mycket.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag har sagt sedan vecka ett att han är en jävla mobbare och att hans rätta sidor kommer visas. Vet att jag skrev tidigt att han kommer gå över lik för att vinna. Men ändå envisades så många i tråden med att han var så snäll och rolig samt helt normal. Nu missade jag det här spektaklet men utifrån vad som skrivits är han ju fan helt jävla sinnessjuk. En frisk människa skulle aldrig komma på tanken att spruta hårspray och rengöringsmedel på andra människor och absolut inte på människor man säger sig gilla. Hoppas att han skickas ut ur huset, det är fan inte ett ok beteende att slitavoch dra i folk, spraya giftiga saker mm. Hoppas att han är på bristningsgränsen efter han blev nominerad och inte kunde nominera Emelie. Men det är väl för mycket att önska, han får säkert en jävla bölinging för sitt uppträdande.

Jag vet, vi var bland de första som såg sidor hos AD som var misstänkta och att hans egoistiska är enorm. Han sa också när han berättade om konsekvensen att han var själv rädd för att få straff och det är just i såna här situationer vi får vår bekräftelse om hur rätt vi hade om AD!
2021-05-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Pedram är...ja vet inte vad han fattar inte vad en kamera kostar....tror han dom kan jobba med skitkameror i en BB produktion? Dom måste klara mycket.
Återigen försöker låta smart fast han inte har en aning om vad han pratar om.
2021-05-06, 19:19
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Läser på Instagram att "gruppen återigen gått emot Nardos" och att BB "MåStE aGeRa" för det är "ViDrIgT".

Vad har jag missat?

Det går fort i hockey! Jävlar vad dem ändrar åsikt innan dem ens hunnit tänka vilken åsikt dem byter till. Skulle det nu komma fram att det väckte traumatiska minnen för Nardos så ändrar dem sig säkert utan skam för att ha kallat henne vidrig innan.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in