Citat:
Ursprungligen postat av
Ketchupalskaren
Jag har sagt sedan vecka ett att han är en jävla mobbare och att hans rätta sidor kommer visas. Vet att jag skrev tidigt att han kommer gå över lik för att vinna. Men ändå envisades så många i tråden med att han var så snäll och rolig samt helt normal. Nu missade jag det här spektaklet men utifrån vad som skrivits är han ju fan helt jävla sinnessjuk. En frisk människa skulle aldrig komma på tanken att spruta hårspray och rengöringsmedel på andra människor och absolut inte på människor man säger sig gilla. Hoppas att han skickas ut ur huset, det är fan inte ett ok beteende att slitavoch dra i folk, spraya giftiga saker mm. Hoppas att han är på bristningsgränsen efter han blev nominerad och inte kunde nominera Emelie. Men det är väl för mycket att önska, han får säkert en jävla bölinging för sitt uppträdande.

Jag vet, vi var bland de första som såg sidor hos AD som var misstänkta och att hans egoistiska är enorm. Han sa också när han berättade om konsekvensen att han var själv rädd för att få straff och det är just i såna här situationer vi får vår bekräftelse om hur rätt vi hade om AD!