2021-05-06, 19:19
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Haha, Emelie tycker att Ojudith ser ut som en riktig atlet, en kulkastare och Simon stämmer in men att hon ser ut som en diskuskastare. Kulkastare låter lite roligare än kulstötare.

Vet ni vad mina vänner och hatobjekt? Jag sitter och avnjuter en bricka full med UST till min dagliga vinranson. Bra med pruttein. Wow!

Pruttein är perfekt när man ska ha scatsex.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-06, 19:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Läser på Instagram att "gruppen återigen gått emot Nardos" och att BB "MåStE aGeRa" för det är "ViDrIgT".

Vad har jag missat?

Nardos hade bollar och stog upp för alla. Ingen stod upp för Nardos och dumförklara henne.
2021-05-06, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Simon avslöjade att han fick använda en kateter för att kissa idag.

Hahaha. Friska killen!! Urin mörkt som natten, vaknade idag med gula ögonvitor och så kateter på det. Wow, vad sjyykt.. asså.. wow.”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Simon avslöjade att han fick använda en kateter för att kissa idag.
Men kör snubben till läkare och kolla upp ordentligt. Är ju inte ok.
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Ja usch, då kan ingen av oss föreställa oss hur de kändes. Ingen rolig scen, ALLS. Hon kanske kräktes av ångest och inte av sprayen som så många har svårt att förstå att hon gjorde.
Lite som att springa efter Tanja med elkablar. Jag mår dåligt för hennes skull som vissa redan skrivit här kanske Adrian blir inkallad till bikten igen

EXAKT! Andnöden Nardos kände kan mycket väl ha varit ångest och kräkningen också och därför gör detta att man inte kan förstå hur Produktionen inte gör ett piss. Nardos var ju den han var på mest och jag tror t.om att hon fått märken efter detta.
2021-05-06, 19:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Nardos hade bollar och stog upp för alla. Ingen stod upp för Nardos och dumförklara henne.

Som det sett ut under hela denna vistelse i BB det säger mer om de andra patetiska människorna där inne. Vilka karaktärer de är.😉
Medlem
Maffia nu

Aka reklampaus
Medlem
NEJ!!! Inte Mafia 😞
Adriuuaan är låg
2021-05-06, 19:23
Medlem
Shtre1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Hahaha. Friska killen!! Urin mörkt som natten, vaknade idag med gula ögonvitor och så kateter på det. Wow, vad sjyykt.. asså.. wow.”

Delat kanyl med någon som har hepatit?
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shtre1
Det går fort i hockey! Jävlar vad dem ändrar åsikt innan dem ens hunnit tänka vilken åsikt dem byter till. Skulle det nu komma fram att det väckte traumatiska minnen för Nardos så ändrar dem sig säkert utan skam för att ha kallat henne vidrig innan.
Haha va. Ingen har kallat henne vidrig?

Citat:
Ursprungligen postat av kalleballe23
Jag litar inte riktigt på ditt omdöme om en situation som rör Nardos. Skulle behövas en lite mer objektiv för att jag ska köpa vad som hänt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Jag vet, vi var bland de första som såg sidor hos AD som var misstänkta och att hans egoistiska är enorm. Han sa också när han berättade om konsekvensen att han var själv rädd för att få straff och det är just i såna här situationer vi får vår bekräftelse om hur rätt vi hade om AD!
+1. Såg fort oxå vilken idiot han är.
2021-05-06, 19:24
Medlem
BB tar bort kommentarer på instagram som tar upp Adrians bärsärkagång. Dom vill inte göra något åt detta.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in