2021-05-06, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miraquel
Och idiotmadde plockar disk.🤬

Men är ju så guuuulig enligt vissa? Usch bruden är riktigt blåst inte mycket där innanför pannbenet.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vad i fan? Hur blåst får man bli? Han är av typen 'iTs juST a pRAnK brO'. Kåkkar sönder Varför får han inte tillsägelse av BB? Tycker hon ska spraya honom i ansiktet med hårspray och se hur kul det är. Jävla idiot.
Han har 100% fått en skarp tillsägelse i bikten. Inte omöjligt att han kastas ut skulle jag säga, men det kommer ta dem längre tid att ta ett sådant beslut. Beror lite på hur många tillsägelser han har sedan tidigare också.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elise92
Såg du ens hur han betedde sig? Hade också blivit sur och någon behandlat mig så när jag låg och vilade. Släpade och drog, sprutade hårspray, lotion och rengöringsspray i ansikte osv.
Det var en fråga. Jag har missat händelsen och ville ha lite uppdatering? Du missförstod nog
2021-05-06, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Men är ju så guuuulig enligt vissa? Usch bruden är riktigt blåst inte mycket där innanför pannbenet.
PINSAMT tom i huvudet.
2021-05-06, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dizzi
Dummaste jag hört , hon är skitlätt , tar reda på sin egen skit, är inte rädd att hugga i om det behövs, klarar av spriten och kan föra sig. Är alltid rak i diskussion, de andra är rätt så instabila och saknar massor med sunt förnuft både i sociala sammanhang och hur man sköter praktiska saker.

Du glömmer ett väldigt stort men där hon är helt oförmögen att ta till andras perspektiv, kan inte se sina egna fel och ältar andras i flera timmar. Det är väldigt jobbigt att bo med.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av norrlandskille88
Han skjuter dock sig själv i foten så jävla hårt, inte en chans han kommer få stanna på måndag efter detta, nardos armen kommer se till han åker med huvudet före 😂

Det tror jag inte... Nardos fans verkar ju tycka att den känslomässiga utpressning Adrian använder mot henne är helt ok och när han stod och försökte pricka henne med stenhårda muffins under adelsveckan för att han hade något agg (kommer inte ihåg vad det var, men tyckte han var otäck då) så de låter säkert detta passera också utan att knussla.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Vad i fan? Hur blåst får man bli? Han är av typen 'iTs juST a pRAnK brO'. Kåkkar sönder Varför får han inte tillsägelse av BB? Tycker hon ska spraya honom i ansiktet med hårspray och se hur kul det är. Jävla idiot.
Ja hur fan kunde en vuxen människa inte fatta att det är farligt att spraya hårspray rakt på ngn så de andas in det och i munnen!! Blir så jävla arg att han kommer undan med precis allt
Medlem
Kommer det klipp på Instagram när Adrian sprayar Nardos som att hon vore en kackerlacka?
2021-05-06, 18:41
Medlem
Har spegelgrejen varit? Inte haft tid att kolla liven förrän nu😂
2021-05-06, 18:41
Medlem
Spajdors avatar
Mössan: Jag har alltid velat ara osynlig. Tänk om jag var det på riktigt? 😲

Det hade nog ingen kunnat tänka sig att en "osynlig" morsgrismössa kunde vara värre än en synlig!
Nej, fy fan säger jag bara!
2021-05-06, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det tror jag inte... Nardos fans verkar ju tycka att den känslomässiga utpressning Adrian använder mot henne är helt ok och när han stod och försökte pricka henne med stenhårda muffins under adelsveckan för att han hade något agg (kommer inte ihåg vad det var, men tyckte han var otäck då) så de låter säkert detta passera också utan att knussla.
Ja folk skriver ju Nardos och Adrian med massa hjärtan. Hur fan kan dom inte se hur han utnyttjar henne
2021-05-06, 18:43
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billabell
Har spegelgrejen varit? Inte haft tid att kolla liven förrän nu😂
Nej.

den kommer nog snart nu efter maten.

kan det vara så att det som dyker upp i spegeln är..........en familjemedlem eller vän......

OJ, gjorde jag det igen, producerade BB åt dom.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in