2021-05-06, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Enligt mig är detta helt otroligt oförståeligt. Hur en man (som uppenbarligen är STARKare än de flesta där inne) fysiskt gett sig på (ENDAST tjejerna) där inne och på ett väldigt överdrivet sätt dessutom, ska komma undan med det här? Vissa sitter och visar upp märken och de vågade inget annat än lyda hans ord..
Usch. fy fan vad äckligt och jag hoppas han får åka hem direkt pga det här. Otroligt dåligt annars.
Ja jag blir så äcklad!! Så ska han ”be om ursäkt” till nardos och Tanja men han har väl förfan en hjärna att tänka med eller!! Han ber bara om ursäkt för att han blev tillsagd i bikten om nardos och Tanja men han kan inte stå för det han gjort för han bortförklarar sig bara och skyller på att nardos gick emot honom. Men hon och dom andra fick ju det som uppdrag vafan skulle dom hjälpa han för och så ska ju såklart peddot dra igång med sitt vi hade gjort det för dig nardos... men Adrian gick så jävla mkt över gränsen och fuskade också genom att använda peddot och är gudfadern där inne som styr över alla och alla litar och lyssnar på honom
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
För första gången är jag 100% på Nardos sida i en konflikt. Sjukt av alla de andra att de bara låtsas som ingenting!

>>Kanske beror på att de inte orkar med henne. Hon kan inte vara den lättaste att leva med.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Lotion på alla stolar, ja den så kallade officeren som hyllades i 1000 inlägg är verkligen fantastisk, vilken man!

Tur att jag inte tittar på liven... hade antagligen fått en stroke av ilska
Ja, Adrian är en fullblodspsykopat. Det såg ju Kirsty bara av att slänga ett getöga på hans "lägenhet". Det var klarsynt av henne då det stämmer till punkt och pricka.
Medlem
Men nu behöver jag ett svar på varför Judith har på sig en foliehatt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannajack
Vill någon sammanfatta vad Adrian gjort/hänt?

Såg du ens hur han betedde sig? Hade också blivit sur och någon behandlat mig så när jag låg och vilade. Släpade och drog, sprutade hårspray, lotion och rengöringsspray i ansikte osv.
2021-05-06, 18:24
Medlem
Kan dom sluta klaga på Tanja och hennes matlagning!! Det har varit bättre mat den här veckan än ngnsin, eller äter dom hellre den där kokta råa köttfärssörjan folk stod och rörde ihop
Medlem
wolfiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TruthSeeker2
För första gången är jag 100% på Nardos sida i en konflikt. Sjukt av alla de andra att de bara låtsas som ingenting!
Har sagt det ett tag nu men Nardos är den enda med bollar där inne, Simon i vissa tillfällen men bara Nardos vågar säga till. Alla andra är fegisar
Medlem
embargos avatar
Helt på Nardos sida, som ifrågasätter varför han tog till såna extrema medel när det inte ens var något pris på spel. Och varför i helvete fortsatte han t.ex. att spruta lotion på Tanja när hon stod och lagade mat? Var inte det att vara aktiv.

Och att alla hjälpte honom är ju så konstigt när de själva fick ett uppdrag. Att göra exakt som han vill är ju inte direkt att ignorera honom.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ulfasa1
Första måltiden inte Mössan var hungrigast?🥺😵😂

Han åt ju bara ett kilogram pommes och två burgare.
Medlem
Anonym396s avatar
Yes! Nardos går och lägger sig.

Förhoppningsvis får vi se andra deltagarna nu!
Medlem
Vad är Nardos sur på? Tydligen inte idioten som sprayade henne så att hon spydde
Medlem
Paladins avatar
Nardos säger att Adrian inte gjort någonting. Vem är hon sur på då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in