Citat:
Ursprungligen postat av
Garre74
Jo det är flyttstädning vi pratar om. Så för att det tar någon dag extra - vips handlar det om flera hundra tusen. Tillåt mig le åt era fåniga försök att ursäkta kostnaden.
"Det har varit uppe flera gånger här och många har bedömt att siffran inte är orimlig."
Ja, bedömt av Ebba-iter. Utan några belägg, ingenting.
Trots att man presenterar uppskattningar företag (tömmer dödsbon) som gör det för en tiondel av detta så håller ni kvar vid kostnaden. Ni var säkra på att Anticimex skulle anmärka på trädgården. Ingenting om det heller.
Det kostar runt från 5000kr för att ha en container på 20kbm i 7 dagar...
Om allt kastas utan pardon så handlar det INTE om veckor av arbete.
Men men... "rimligt".
Sen vad spelar det för roll vad de sagt? Vi är på ett forum, och vi har verkligen haft fog för att kritisera Binninges arbete!
När Ebbas ombud säger mot eran uppfattning, då är det inte viktigt - men var Esbjörns ombud gör eller inte då är det väldigt viktigt?
Flyttstädning in your dreams.
Jag har flyttat för många gånger och hade jag lämnat dessa mängder med skrot, så hade jag fått en jätteräkning direkt. Jag tycker att det var bra att de kom överens om att Ebba tog detta och till ett rimligt pris. Det tog bort en massa besvär för Esbjörn till rimlig kostnad.
Du tycks tro att alla som inte är jättekritiska till Ebba ingår i nån sekt av nåt slag. Det tror inte jag. Jag tror att det är ett antal individer här som verkar tycka att fakta talar för att Ebba blivit utsatt för osaklig press och skitspridning.
Dessutom vet jag att jag inte ingår i nån gruppering överhuvudtaget.
Så du kan sluta att dyvla på mig andras uttalanden och uppfattningar. Om jag håller med nån så säger jag det själv i så fall.