2021-05-06, 10:33
Medlem
lillaflippens avatar
Haha, shit vad pedram ser besviken ut vid frukostbordet nu
2021-05-06, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nudelfan
Precis så. Jag tror att Emelie förstår det också. Det kommer nog bli Adrian. HOPPAS. Han ser jävligt sliten ut.

Grymt att Emelie sitter säkert och lyckades med sitt uppdrag. Myser av kaoset som uppstår i säckarnas skallar nu

Hihi jaa visst är det underbart
Mina favoriter sitter säkert, varit en jobbig vecka för mansbebisen Adrian med både disk och blockad i tävling, Pedram irriterad för hans ärkefiende Emelie är immun. En bra vecka helt enkelt!
2021-05-06, 10:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Emelie sabbade inte tävlingen. Produktionens gullefjun lär ändå sitta säkert även fast hon inte har lyckats med alla uppdrag.

Tävlingen var ju redan över, idiot.
2021-05-06, 10:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Fasen, jag missade att se när Emelies immunitet avslöjades. Hoppas de kommer klipp i appen. Nu brinner det i deras huvven, va nog många som skulle rösta på Emelie. Och hur ska Tanja rösta när hon inte fortsatt kan rösta på Nardos för de inte klickat?
Jag tror Pedram, Madde och Adrian kommer sitta på måndag.
Dock är mitt mål att få ut Adrian, och då kommer Pedram åka.
GOALS vore om Tanja, Adrian och Madde/Simon satt. Då är det nog bye bye Adrian.
Hon har ju inte klarat alla uppdrag så varför skulle hon bli immun produktionens lilla gullefjun.
2021-05-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen
Jag tror faktiskt inte detr för avancerat. Det räcker med att hon kollar hur alla tycker Tanja är rolig och omtyckt för alla tabbar hon gör. Dessutom var tårtgrejen när Tanja var full och igår hade Judith druckit innan tävlingen och ville göra samma typ av "fylletabbe".

Säger som Emelie i detta fall: jag bara spekulerar

Det som talar emot att det skulle vara planerat är väl i så fall hur mycket hon såg ut att skämmas efteråt. Mådde nästan lite dåligt av att kolla på henne när de satt vid köksön och Madde "tröstade" henne, som en skamsen hund som ville sjunka genom jorden.
2021-05-06, 10:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Tävlingen var ju redan över, idiot.
. Den som satt han vat.. Hon har misslyckats med flera uppdrag så varför ska produktionens lilla gullefjun sitta säkert. Jo det är PK fascisterna som bestämmer på Tv4 dom gör som dom vill. https://youtu.be/v9Cf7TJ8nLk
Senast redigerad av Ricardos 2021-05-06 kl. 10:40.
2021-05-06, 10:37
Medlem
Raskaoverisens avatar
Se på Ad och Pedram så missunnsamma på Emelie
Uhhh vem skall vi nu nominera
2021-05-06, 10:38
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Jag tror det var för att Emelie sa att det var lätt att trigga Nardos. I hennes huvud är det väl omöjligt att någon kan styra henne.

Menar sekunderna efter hon avslöjat det i soffan nardos blev obekväm...sur...hon var sist och efter alla andra att gratulera henne med en vek kram...

Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Hon har ju inte klarat alla uppdrag så varför skulle hon bli immun produktionens lilla gullefjun.

Hon klarade allt. Enkelt.
2021-05-06, 10:40
Medlem
Bb 2021 uppgjort från början till slut
Emelie skulle inte klarat första uppdraget utan bb
Skapa osämja misslyckades
Judit sabbade det sista
2 veckor kvar då ska alla bara nominerade.
Madde måste ju skämmas då hon la sitt face på ett svenskt strykjärn bara för att gröten blåste henne
Vinner nardos eller Emelie så är bb extremt riggat.
2021-05-06, 10:40
Medlem
Pedram och Simon vill inte att Tanja lagar mer mat så Pedram vill blocka henne. För de anser då kan alla andra laga maten. Många av de andra protesterar och säger att ingen får laga mat då och ingen mat kommer finnas. Men Pedram säger så är det inte testa och blocka henna får vi se vad som händer. Blocka även Nardos och ingen får öppna dörrar mm. Då blir det kaos i huset.
2021-05-06, 10:41
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Fan att jag missade Adrian och peddot ansikten när dom fick höra att hon är immun

Gamnacken är sur som en citron. kolla ögonen samma ögon han får när han monloliserar sig som i lilla bb o militärveckan osv...

In med ett brev där det står att han ska äta harakiri korv. Och att det är till hans fördel. Men säg inte fördelen.
2021-05-06, 10:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos kan inte ens ta att man gissar på henne. Dåre.
Hahaha berodde väl oxå på att det var just Tanja 🤣

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in