2021-05-06, 09:55
Medlem
lillaflippens avatar
Angående Judiths "fail" i tävlingen igår

Jag läste en kommentar på instagram igår att det var en person som skrev att det såg ut som att Judith tabbade sig med flit för att vara lika rolig som Tanja när hon tappade tårtan (och allt annat Tanja lyckas göra).

Hade inte tänkt på det innan men nu när jag ser klippet och tänker på hur Judith svansar efter Tanja och hon vet att alla garvade åt det där med tex tårtan så tror jag också det kan vara en möjlighet.

Vad tror ni?
2021-05-06, 09:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Och häromdagen diskuterades hans mörka urin. Mådde de inte illa och kräktes för några veckor sedan? Hej, Hepatit A!
Mörkt urin tyder på kraftig uttorkning. Återigen på grund av alkoholmissbruk. Ser honom nästan aldrig dricka vatten och med hans alkoholkonsumption så är hans piss antagligen svart.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Jag läste en kommentar på instagram igår att det var en person som skrev att det såg ut som att Judith tabbade sig med flit för att vara lika rolig som Tanja när hon tappade tårtan (och allt annat Tanja lyckas göra).

Hade inte tänkt på det innan men nu när jag ser klippet och tänker på hur Judith svansar efter Tanja och hon vet att alla garvade åt det där med tex tårtan så tror jag också det kan vara en möjlighet.

Vad tror ni?
Nä. Tror det faktiskt är att läsa in för mycket.

Simon håll käft!!
Medlem
Nu jävlar åker vi! Brev!
2021-05-06, 09:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Simon har gula ögonvitor som han nyss påpekade och det tyder på skadad lever. Om inte han slutar dricka alkohol så kommer han bli allvarligt sjuk.

Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Reagerade också på det, bakrus ger inte gula ögonvitor.
Hoppas BB är stolta över sin säsong där de istället för att vara kreativa, hårda med regler och uppdrag låtit dem tävla med ballonger, snören och silvertejp och sedan kastat in alkohol.
Glömde: Gett Nardos 80% av kameratiden.
Fast tänk er vilket ohyggligt sömnpiller till säsong dessa patetiska deltagare skulle ha bjudit oss stackare på om det inte ens funnits alkohol!?

Nu är ju inte direkt 2011 klass på deras "fester", men lite mervärde har det väl ändå gett? (ännu högre volym på skrikandet och så givetvis förmånen att varje gång få se Nardos hypnotiserad av sin egen spegelbild när hon "dansar")

Dessutom får dom ju in så lite "enheter" per capita så egentligen är det ju helt obegripligt att vissa ens blir fulla?
Att produktionen skeppat in (små mängder) alkohol så ofta, beror ju helt enkelt på att dom inte klarar av att vara underhållande annars. Fast dom är ju iofs inte det heller när dom är fulla så egentligen är ju ALLT bara bortkastat?

Produktionen borde insett redan kring årsskiftet, att med den här patetiska castingen hade det bästa varit att ställa in hela skiten, gett upp BB och sålt vidare rättigheterna tillbaks till Kanal 5.
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-06 kl. 10:03.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Är det bara Nardos som har en extra poäng att dela ut idag?
Den borde hon ge till Pedram men det vågar hon väl inte eftersom han skrämde upp henne ordentligt när hon röstade på honom förra gången. Beklämmande att han har så stor makt över deltagarna att ingen vågar rösta på honom.
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Helt uselt inkompetent att dom inte sätter ut en punkt på dagsschemat att emelies hemliga uppdrag redovisas om det klaras eller ej.

Deras schema är ett skämt. Gårdags kvällens tävling fanns inte med. ooohh så svårt att lägga in det.

Klart man vill se när det avslöjas o hon berättar..... o d måste ju göras INNAN nomineringarna.....så dom inte kan nominera henne...
Gaggar du om? Gårdagens tävling stod visst på schemat
Citat:
Ursprungligen postat av lillaflippen

Vad tror ni?
Garanterat såhär nära final 😜
2021-05-06, 10:01
Medlem
Vem har klippt Peddot? Ser förjävligt ut.
2021-05-06, 10:01
Medlem
Paladins avatar
Nardos kan inte ens ta att man gissar på henne. Dåre.
2021-05-06, 10:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nardos kan inte ens ta att man gissar på henne. Dåre.
Konstigt att inte Emelie lyfter fram att Judith sabbade tävlingen.
Edit: Ah, där kom det.
2021-05-06, 10:03
Medlem
Peddots klena och lönnfeta kropp är skrattretande.
2021-05-06, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gorni2000
Den borde hon ge till Pedram men det vågar hon väl inte eftersom han skrämde upp henne ordentligt när hon röstade på honom förra gången. Beklämmande att han har så stor makt över deltagarna att ingen vågar rösta på honom.

Förmodligen blir det Tanja och Madde.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in