2021-05-06, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Reagerade också på det, bakrus ger inte gula ögonvitor.
Hoppas BB är stolta över sin säsong där de istället för att vara kreativa, hårda med regler och uppdrag låtit dem tävla med ballonger, snören och silvertejp och sedan kastat in alkohol.
Glömde: Gett Nardos 80% av kameratiden.
Instämmer helt!
2021-05-06, 10:24
Medlem
Adrian hade varit i samma situation om immuniteten men Emelie får fördelar hela tiden. Adrian och Emelie blockade men han vann ändå och räddade kvar Nardos. Osjälvisk gjort av Adrian.
2021-05-06, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Den enda som nominerar honom är Madde, skulle jag tro.
Emelie kommer lägga på honom också tror jag iaf
2021-05-06, 10:25
Medlem
Fasen, jag missade att se när Emelies immunitet avslöjades. Hoppas de kommer klipp i appen. Nu brinner det i deras huvven, va nog många som skulle rösta på Emelie. Och hur ska Tanja rösta när hon inte fortsatt kan rösta på Nardos för de inte klickat?
Jag tror Pedram, Madde och Adrian kommer sitta på måndag.
Dock är mitt mål att få ut Adrian, och då kommer Pedram åka.
GOALS vore om Tanja, Adrian och Madde/Simon satt. Då är det nog bye bye Adrian.
2021-05-06, 10:26
Medlem
Paladins avatar
Jag hoppas Pedram, Adrian och t ex Simon sitter. Då kvittar det för mig vem som åker.
2021-05-06, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Emelie kommer lägga på honom också tror jag iaf

Ja, det glömde jag! Emelie lägger nog 1p på honom. Frågan är om hon lägger 2p på Adrian igen, eller om hon kör på Tanja denna gång. Nardos lär ju lägga 2p (alternativt 3p) på Tanja. Emelies poäng blir nog avgörande huruvida det blir Adrian eller Tanja som sitter tillsammans med Madde och Simon på måndag.
2021-05-06, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinnamonbon
Ja, det glömde jag! Emelie lägger nog 1p på honom. Frågan är om hon lägger 2p på Adrian igen, eller om hon kör på Tanja denna gång. Nardos lär ju lägga 2p (alternativt 3p) på Tanja. Emelies poäng blir nog avgörande huruvida det blir Adrian eller Tanja som sitter tillsammans med Madde och Simon på måndag.

Dom måste ju fatta det är lönlöst att nominera Tanja. Bättre att få ut Adrian, så de slipper blocka honom inför varje tävling
2021-05-06, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa
Dom måste ju fatta det är lönlöst att nominera Tanja. Bättre att få ut Adrian, så de slipper blocka honom inför varje tävling

Ja, förmodligen tänker Emelie så. Men inte Nardos - hon kommer aldrig nominera honom före Tanja.
2021-05-06, 10:30
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Absolut kan det vara så!
Oljudith kan ju, under inga som helst omständigheter vara rolig på egen hand.

Så ja, mycket trolig teori.
Fast å andra sidan kanske lite för avancerad för genomkorkade Judith?

Jag tror faktiskt inte detr för avancerat. Det räcker med att hon kollar hur alla tycker Tanja är rolig och omtyckt för alla tabbar hon gör. Dessutom var tårtgrejen när Tanja var full och igår hade Judith druckit innan tävlingen och ville göra samma typ av "fylletabbe".

Säger som Emelie i detta fall: jag bara spekulerar
2021-05-06, 10:31
Medlem
Emelie sabbade inte tävlingen. Produktionens gullefjun lär ändå sitta säkert även fast hon inte har lyckats med alla uppdrag.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sanglampa

Precis så. Jag tror att Emelie förstår det också. Det kommer nog bli Adrian. HOPPAS. Han ser jävligt sliten ut.

Grymt att Emelie sitter säkert och lyckades med sitt uppdrag. Myser av kaoset som uppstår i säckarnas skallar nu
Medlem
Ska Nardos nominera Yoodit, hon verkar otroligt kränkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in