Citat:
Ursprungligen postat av
ImmaOMG
Men det är så jag vill få det att nästan kännas, även fast det låter knäppt. Jag har bra heroin men jag vill göra mer av det men inte på det negativa sättet.
Okej om jag tänker själv. Lyrica boostar väldigt bra, men är inte alls safe att skjuta tror jag? Oxy och sub har väl nåt slags lager runt sig som kan stoppa upp venen vid IV? Benzo boostar bra oxå men det kan man väl inte ha i? Krossa massa alpra och ha i känns not right hehe.. Ska Metadon och Fentanyl va de enda alternativen?
Jag vill ha nåt billigare och tillgängligare... Men det här verkar vara ännu en av mina knäppa idéer. 😁 Som jag ändå skulle va kul att kunna göra tvärtom än att ha i skit bara för att spä ut det för att göra det sämre.
Oh god...
Spä ut, är att blanda ut i syfte att göra det mindre koncentrerat, alltså svagare.
"Oxy och sub har väl nåt slags lager runt sig som kan stoppa upp venen vid IV?"
Vad är det för slags "lager runt sig" tror du

?
Allt som inte är till för att administreras i.v, dvs tabletter och liknande har ca 7-9 bindemedel tillsammans med den aktiva substansen för att ge läkemedlet dess eftersökta egenskaper. Dessa bindemedel går till stor del att filtrera bort och vissa är ej ens farliga att skjuta. Men det blir i regel en mindre mängd. Som över tid kommer leda till att dina blodkärl täppts till och de allra minsta kärlen kommer ta mest stryk av detta först. Du riskerar din syn, då bland de finaste minsta kärlen finns i ögonen. Det har inget med den aktiva substansen att göra. Utan kring vad samt dina rutiner kring administrera i.v.
Kom på någon anledning eller teori om varför en lösning med H + Metadon skulle ge något? Du tjänar inget på att skjuta Metadon. Det tas upp lika bra oralt och är livsfarligt att ta I.V. Får du ej den farliga reaktionen där du kvävs. Så riskerar du en akut AT när det väl kickar igång under ditt H-rus.I bästa fall ger den blandningen så att effekten av Heroin blir sämre samt ökar din tolerans. Samma med Sub. Men där är Akut At garanterat. Båda är antagonister ffs.
Utveckla gärna kring lyrica samt benso, hur du tänker där om att det inte känns bra?. Nyfiken.
Fentanyl fungerar att blanda med. Men både Heroin, Fentanyl & Metadon är så fulländade att det behövs inte blandas, M+H har jag redan sagt, det är en motsägelse.
Fentanyl står mycket bra på egna ben. Så även H. Envisas du med att potentiera så gör det med något som inte redan är superpotenta opioider i samma klass...
Så som att grunda med Lyrica och Benso en stund innan. Grapefrukt och lite andra enzymhämmare kan med hjälpa.
Men det är en fråga om en mycket kort tid innan du överdoserar, även duktiga pålästa och erfarna personer från FB exempelvis, har efter några år eller så lagts i graven till slut.
Klart man vill maximera njutningen genom att hitta synergi där fördelar överväger nackdelar samt potentiera med helt andra grupper av substanser för att hämma utvecklande av tolerans.
Det är en billig investering att läsa lite studielitteratur, läsa om kloka personers erfarenheter och förstå grundläggande om såväl kroppen och om substanser. Får jag fråga vad du använder för droger samt hur en vanlig dag du använder droger ser ut? Vad intas, vilka doser och hur?
Övrigt så grundläggande om allt som du tar eller vill ta så ta reda på: Biotillgänglighet, samtliga ROA. Halveringstid. Kontrainducerade substanser. Löslighet i vatten eller fett. Antagonist, agonist, partiell m.fl.
Samt användningsområden inom exempelvis sjukvården. Grundläggande om eliminering, ED50, LD50.
Du förefaller inte veta någon om substanser som jag antar att du använder? Intravenöst dessutom?
"En kompis sa" Ifrågasätt alltid, så kommer det gå upp rätt snabbt om det ligger någon sanning i det eller om det bara är en "Annan kompis sa" dvs myter.
Du har hela världens bibliotek genom din datorskärm.