• 1
  • 2
2021-05-06, 01:34
Medlem
Hej,

Har inte tänkt blanda ut det för att spä ut det för att få mer utan snarare blanda ut det för att få det bättre utan att det blir farligt att skjuta det tex.

Så vad kan man ha i det? Vill höra allt man kan göra det bättre/starkare även om det blir dyrare eller så det spelar ingen roll i den här frågan vill höra allt man kan göra. Har hört Metadon tex, är det safe? Antar oxy och sub skulle kunna vara riskabelt att ha i för IV?
Men finns det annat än Metadon?

Vad förslag har ni? Vill höra allt ni kan komma på!? Tack i förhand!

Mvh
Citera
2021-05-06, 08:48
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Varför ska du blanda det med metadon? Skjut en större dos och ta ditt metadon vid ett annat tillfälle istället.
Citera
2021-05-06, 10:05
Medlem
Jag har bara hört att man kan ha i det, men inget jag tänkt jag ska ha i om det inte finns något annat... Hade ju vart roligare med nåt annat som är relativt tillgängligt än typ fentanyl.

Är det ingen som har några roligare idéer som kan göra heroinet bättre?
Citera
2021-05-06, 11:04
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImmaOMG
Jag har bara hört att man kan ha i det, men inget jag tänkt jag ska ha i om det inte finns något annat... Hade ju vart roligare med nåt annat som är relativt tillgängligt än typ fentanyl.

Är det ingen som har några roligare idéer som kan göra heroinet bättre?
Bättre heroin?
Citera
2021-05-06, 11:31
Medlem
dengamleDs avatar
Heroin är så bra det kan bli i drogväg.
Problemet är väl att det är så sjukt orent och utbankat idag innan det når slutkonsumenten att de flesta nyare brukare inte längre vet hur ett riktigt heroinrus känns.
Citera
2021-05-06, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Heroin är så bra det kan bli i drogväg.
Problemet är väl att det är så sjukt orent och utbankat idag innan det når slutkonsumenten att de flesta nyare brukare inte längre vet hur ett riktigt heroinrus känns.

Men det är så jag vill få det att nästan kännas, även fast det låter knäppt. Jag har bra heroin men jag vill göra mer av det men inte på det negativa sättet.

Okej om jag tänker själv. Lyrica boostar väldigt bra, men är inte alls safe att skjuta tror jag? Oxy och sub har väl nåt slags lager runt sig som kan stoppa upp venen vid IV? Benzo boostar bra oxå men det kan man väl inte ha i? Krossa massa alpra och ha i känns not right hehe.. Ska Metadon och Fentanyl va de enda alternativen?

Jag vill ha nåt billigare och tillgängligare... Men det här verkar vara ännu en av mina knäppa idéer. 😁 Som jag ändå skulle va kul att kunna göra tvärtom än att ha i skit bara för att spä ut det för att göra det sämre.
Citera
2021-05-07, 00:58
Medlem
Det är personer som dig själv som ger narkotikum ett så pass dåligt rykte.
När en majoritet är väl insatta i de substanser som brukas. Samt generella regler kring det vanligaste.
Det finns inget av detta som är säkert. När det kommer till intravenös administrering med mono är det livsfarligt nog, att ha säkerhetskrav på synergistiska blandningar med heroin som bas

Du ger intryck av att inte ha den blekaste om vad du sysslar med över huvud taget. Det är människor likt dig som besitter mycket begränsade, eller inga som helst kunskaper. Vilket leder dem till döden.
Vet du ens vad Metadon är?
Varför skulle du vilja blanda den överlägset starkaste antagonist som besitter rejäl halveringstid (Som grädde på moset är den potentiellt livsfarlig att injicera, inte på grund av dess potens, utan att det kan utlösa en akut och dödlig reaktion av samma sort som I.V Kodein kan ge)
H bland kraftigaste agonist & hög affinitet för närmare alla Opioida receptorer, synnerligt hög för receptorsites som inducerar Eufori.
Som har en mycket kort halveringstid i relation till Metadon.
Vet du vad Metadon eller Buprenorfin är och vad dessa substansen gör och används till?
Ditt Herion är omöjligt av bra kvalitet eller så misslyckas du sätta I.V. Annars hade du varit död för länge sedan.
Bensodiazepiner & Lyrica?
Är Metadon vattenlösligt? Vad är dess Biotillgänglighet peroralt kontra I.V? Kolla upp det så kan du själv komma fram till ett svar. Ska du använda droger så lär dig grundläggande...
Personer som säger sig använda Metadon i blandning med H för I.V lurar dig eller så missförstår du något. Sen subutex med H? Hur tänker du...? Troligen personer som säger detta av oro samt omtanke om ditt liv. Då dessa två "tar ut effekten av heroinet" Dvs Metadon & Subutex motverkar helt eller i alla fall delvis effekten av Heroin.
Oxy har synergi med H, sant ekvivalent H sett till dess potens per mg, även vattenlösligt. Men har även ett riktigt bra upptag peroralt samt tabletterna innehåller sånt som med tid kommer förstöra dina kärl.
Så IV h + Peroralt Oxy, lite lyrica några timmar innan med. Bra självmordscocktail om inte annat.

Den bästa synergi samt kommer inducera kraftig Eufori är H i mix med Midazolam, gärna redan i lösning så slipper du filtrera massa tabletter. En kortverkande kraftfullt, euforiserande och hypnotiskt ämne. En av få Bensodiazepiner som är vattenlösliga på den nivån mot nästan alla andra, som knappt har löslighet alls i vatten. Något jag avråder starkt från. Eloge till dina vänner som månar om att du ska leva. Tänk till lite och fråga dig vad fan du sysslar med.
Citera
2021-05-07, 01:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImmaOMG
Men det är så jag vill få det att nästan kännas, även fast det låter knäppt. Jag har bra heroin men jag vill göra mer av det men inte på det negativa sättet.

Okej om jag tänker själv. Lyrica boostar väldigt bra, men är inte alls safe att skjuta tror jag? Oxy och sub har väl nåt slags lager runt sig som kan stoppa upp venen vid IV? Benzo boostar bra oxå men det kan man väl inte ha i? Krossa massa alpra och ha i känns not right hehe.. Ska Metadon och Fentanyl va de enda alternativen?

Jag vill ha nåt billigare och tillgängligare... Men det här verkar vara ännu en av mina knäppa idéer. 😁 Som jag ändå skulle va kul att kunna göra tvärtom än att ha i skit bara för att spä ut det för att göra det sämre.
Oh god...
Spä ut, är att blanda ut i syfte att göra det mindre koncentrerat, alltså svagare.
"Oxy och sub har väl nåt slags lager runt sig som kan stoppa upp venen vid IV?"
Vad är det för slags "lager runt sig" tror du ?
Allt som inte är till för att administreras i.v, dvs tabletter och liknande har ca 7-9 bindemedel tillsammans med den aktiva substansen för att ge läkemedlet dess eftersökta egenskaper. Dessa bindemedel går till stor del att filtrera bort och vissa är ej ens farliga att skjuta. Men det blir i regel en mindre mängd. Som över tid kommer leda till att dina blodkärl täppts till och de allra minsta kärlen kommer ta mest stryk av detta först. Du riskerar din syn, då bland de finaste minsta kärlen finns i ögonen. Det har inget med den aktiva substansen att göra. Utan kring vad samt dina rutiner kring administrera i.v.
Kom på någon anledning eller teori om varför en lösning med H + Metadon skulle ge något? Du tjänar inget på att skjuta Metadon. Det tas upp lika bra oralt och är livsfarligt att ta I.V. Får du ej den farliga reaktionen där du kvävs. Så riskerar du en akut AT när det väl kickar igång under ditt H-rus.I bästa fall ger den blandningen så att effekten av Heroin blir sämre samt ökar din tolerans. Samma med Sub. Men där är Akut At garanterat. Båda är antagonister ffs.
Utveckla gärna kring lyrica samt benso, hur du tänker där om att det inte känns bra?. Nyfiken.
Fentanyl fungerar att blanda med. Men både Heroin, Fentanyl & Metadon är så fulländade att det behövs inte blandas, M+H har jag redan sagt, det är en motsägelse.
Fentanyl står mycket bra på egna ben. Så även H. Envisas du med att potentiera så gör det med något som inte redan är superpotenta opioider i samma klass...
Så som att grunda med Lyrica och Benso en stund innan. Grapefrukt och lite andra enzymhämmare kan med hjälpa.
Men det är en fråga om en mycket kort tid innan du överdoserar, även duktiga pålästa och erfarna personer från FB exempelvis, har efter några år eller så lagts i graven till slut.
Klart man vill maximera njutningen genom att hitta synergi där fördelar överväger nackdelar samt potentiera med helt andra grupper av substanser för att hämma utvecklande av tolerans.
Det är en billig investering att läsa lite studielitteratur, läsa om kloka personers erfarenheter och förstå grundläggande om såväl kroppen och om substanser. Får jag fråga vad du använder för droger samt hur en vanlig dag du använder droger ser ut? Vad intas, vilka doser och hur?

Övrigt så grundläggande om allt som du tar eller vill ta så ta reda på: Biotillgänglighet, samtliga ROA. Halveringstid. Kontrainducerade substanser. Löslighet i vatten eller fett. Antagonist, agonist, partiell m.fl.
Samt användningsområden inom exempelvis sjukvården. Grundläggande om eliminering, ED50, LD50.
Du förefaller inte veta någon om substanser som jag antar att du använder? Intravenöst dessutom?
"En kompis sa" Ifrågasätt alltid, så kommer det gå upp rätt snabbt om det ligger någon sanning i det eller om det bara är en "Annan kompis sa" dvs myter.
Du har hela världens bibliotek genom din datorskärm.
Citera
2021-05-07, 03:13
Medlem
Ta en eller två stycken Norflex innan typ 1h. Boostar på riktigt fint.
Citera
2021-05-07, 18:44
Medlem
Mäkis avatar
Alltså du kan förfan inte ha i Subutex i heroin? Du kommer få 0 effekt från H och bara från sub, sub blockerar H?

Haha ”galet heroin! Bankat med Subutex!”
Citera
2021-05-07, 19:24
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mäki
Alltså du kan förfan inte ha i Subutex i heroin? Du kommer få 0 effekt från H och bara från sub, sub blockerar H?

Haha ”galet heroin! Bankat med Subutex!”

TS verkar inte veta vad han pratar om. Vill han boosta heroinruset så kan han blanda med benso.
Citera
2021-05-07, 19:29
Medlem
RapLifes avatar
Ta ett par xanor en halvtimme innan så behöver du lägre dos. Lyrica ska du inte skjuta. Sub och metadon ska du inte ta tillsammans med H. Har du oxy eller morfin kan du ju blanda i det i lösningen för att dryga ut det även om det låter jävligt onödigt. Det går utmärkt att skjuta dessa om du tvättar bort skalet först. Men då känns det mer logiskt att "gå" på dom och ta nån fix H när du är extremt sugen på att lyxa till det och därav minska åtgången av varorna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in