2021-05-06, 08:03
Medlem
[
Senast redigerad av Larswad 2021-05-06 kl. 08:08.
2021-05-06, 08:07
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconeye
Men Alex fruga ringde ju Robinson och frågade efter som hon var orolig över att hon blivit lurad..

Ja, men då nöjde sig produktionen först med att ge dem en varning eftersom de inte trodde de fick med sig så mycket som de fick. Sedan berättade Ludwig att det fanns mer och ställde ultimatum till produktionen att de fick välja mellan honom och Alex. Han hade nog inte en tanke på att transan skulle drabbas också.
2021-05-06, 08:07
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shieldhero
Nä enligt QX intervju med TS så sade hon att Ludde var den som golade, han hade ett ultimatum att antingen skulle Alex lämna frivilligt eller så skulle han berätta för produktionen.

Så råttan var alltså Ludwig. Vilket kräk. Golare har inga polare, vad fan hände med omerta liksom? Ingen heder alls.

Att gola är värre brott än att fuska. Kompanistryk ska Ludde ha. Fuck Ludde som spolade bort min sjöjungfru. Tova-Sophia 💗 är borta men inte glömd. Forever in my heart.

Argaa snickaren är lite väl hård. Hade varit roligt on han hade sagts: Det är fel att fuska men det är betydligt värre att gola. Ludde, ditt äventyr slutar här och nu!

Alex & Tova-Sophia förjänar pris för sin kreativitet. Dom utnyttjade en bug i system, då programvaran inte var fullkomlig. So what's the problem liksom?

Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Ja du. Den vidriga Pär a la Sofia var en mästare i att snacka skit. Sååå djävla skönt när den falska apan åkte ur Robinson. Skulle gärna se den lika vidriga Ludde fälla ett träd eller döda en ren. Renen hade krossat Ludde och med hornen lyft honom i skitskruven. Nord ska ut ene efter en då allt annat är katastrof. Vem som helst kan vinna miljonen utom någon ur lag Nord.
Enig att lilla Ludde är en fucking sillmjölke, that's for sure.

Johanna & Andreas är oxå äckliga typer.

Joanna är söt däremot. Hon är min nya vän.
Senast redigerad av Adonis. 2021-05-06 kl. 08:10.
2021-05-06, 08:23
Medlem
ola-hammastroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Robinson handlar mer om att härda ut med lite mat osv än att faktiskt vara en överlevare. Men med mat i magen skaffar man sig även stora fördelar i andra moment i tävlingen (immunitetstävling etc). Därför är det inte ok. Med din logik är det ok att dopa sig så länge man inte åker fast. Det håller jag inte med om.
Ja du har ju tolkat mig helt rätt. Jag menar självklart att saker är moraliskt rätt så länge man inte åker fast för det.
2021-05-06, 08:26
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ja.

Du bör nog jobba lite på att känna igen ironi.
2021-05-06, 08:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Nu kan ni sluta använda spoilers, för det kommer inget nytt avsnitt förrän matten mot söndag.
Kan du förklara när du då tycker att spoilers skall användas och av vilken anledning? Mellan kl 02:06 och 02:30, för de som inte snabbspolar?
2021-05-06, 08:33
Medlem
Varför i helvete får Ludde tävla mot Wilma om en plats tillbaka i robinson? Han kom sist i deras första tävling av tre och var därmed INTE en av dem som skulle tävla vidare för en plats tillbaka till robinson. Wilma skulle i detta läget vara klar för att få komma in i robinson. Fusk var ju inte tillåtet men produktionen tycker det är okej att fuska in lilla Ludde. Fy fan.
2021-05-06, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Ludde ställde ett ultimatum till produktionen för att få ut Alex och själv komma tillbaka till Robinson. Han sålde ut T-S på köpet. Så mycket var den vänskapen värd. Han skulle aldrig någonsin ha berättat något om inte Alex varit inblandad. Då skulle han med glädje suttit i skogen och mumsat på köttbullar med T-S och fnissat på sitt typiska sätt om hur duktiga dom är och att de självklart var värda att gå till final.
Och utropat Vad häääänder.....
2021-05-06, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Jag antar att du helt sympatiserar med pedofili? Små barn berättar inget. Det finns få människor jag föraktar lika mycket, som de som har din syn på livet.
Men herre gud vad du snetolkar Ola. Va fan har pedofili med saken att göra? Lägg ner sånt jävla dravel..
2021-05-06, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tatoomike
Och utropat Vad häääänder.....
Man kan inte lita på någon. Det är väl lite grejen med Robinson. Ungefär som ute i stora världen.
2021-05-06, 08:45
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Varför i helvete får Ludde tävla mot Wilma om en plats tillbaka i robinson? Han kom sist i deras första tävling av tre och var därmed INTE en av dem som skulle tävla vidare för en plats tillbaka till robinson. Wilma skulle i detta läget vara klar för att få komma in i robinson. Fusk var ju inte tillåtet men produktionen tycker det är okej att fuska in lilla Ludde. Fy fan.
Å andra sidan har fusket och skvallret lett till att två pers åker ut i örådet den här veckan. Jag tror inte att det var planerat först. Om två från forna lag Nord åker ut i örådet har Per-Sophia's fusk och Luddes skvaller satt krokben för deras gamla lagkamrater.
2021-05-06, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Man kan inte lita på någon. Det är väl lite grejen med Robinson. Ungefär som ute i stora världen.
Absolut, håller med till 100%. Ibland litar man inte ens på sig själv till och med.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in