2021-05-06, 05:54
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Du är verkligen uppe i varv. Jag tycker inte ett skit synd om honom, i mina ögon är snubben typ bostadslös och sol-och-vårar en brud för att få boende i stan. Men du menar att han alltså nästlat sig in i brudens lägenhet och har den nu som bas på Söder samt tentakler in i demokratins hjärta? Berätta mer om hans hämnd. Har vi att förvänta oss attack mot civilsamhället inom kort?
Bostadslös 😂
Som sagt, fan vad naiva svenskar kan vara.
Vad tror du prinsen Raad med miljoner dollar ska begå för terrordåd, sno en lastbil och köra över folk? Hur ska jag få dig lodis att förstå hur en rik klan från Mellanöstern tänker?
Citera
2021-05-06, 05:58
Medlem
Koengkraeggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Substantiv
År 1980 hette den blivande modern Karin Marie Melin Watz, vars andra efternamn sammanlagt 169 personer bar det året. Ekochefen heter Klas Wolf-Watz.

När jag snabbgooglade verkar det som över 1000 personer i Sverige heter Watz. Men det kanske ändå finns någon mörkad personkoppling mellan Sanna och Ekot-chefen?
Citera
2021-05-06, 06:08
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Bostadslös 😂
Som sagt, fan vad naiva svenskar kan vara.
Vad tror du prinsen Raad med miljoner dollar ska begå för terrordåd, sno en lastbil och köra över folk? Hur ska jag få dig lodis att förstå hur en rik klan från Mellanöstern tänker?

Vad skall han göra för hämnd då? Be journalisttjejen skriva en arg insändare medans han sköter tvätten och städningen? Fett tung snubbe som inte ens kan fixa boende själv och skriver sig på hennes morsas adress. Ser att även morsan hjälper med kontakten med myndigheter. Inga team med stjärnadvokater där inte.

Fattar du inte att jag hånar allting?

Alla skall utvisas omgående såklart.
Senast redigerad av MrLevaLivet 2021-05-06 kl. 06:09. Anledning: Stavfel
Citera
2021-05-06, 06:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takpapp
Å herregud. Det här blir värre och värre. Inget nytt med nepotism inom public service, snarare standardförfarandet. Men att ekochefen t o m troligen är släkt med henne var ju verkligen grädde på moset...

SR: Sparka alla och låt dem söka sina jobb igen. Anställ högst 10% av dem, och gör endast meningsfulla program hädanefter. Frk Drysén kommer inte kunna kvala in.

Intressanta kopplingar.
Melin ? Tycker mig känna igen namnet från Aftonbladet.
Hmm, det kan väl inte finnas koppling även där ?
Citera
2021-05-06, 06:40
Medlem
arakas avatar
Skulle vara intressant att vara inne i Sanna Dryséns och hennes föräldrars hjärnor för att se hur de är funtade.
Citera
2021-05-06, 06:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PutaDeMadre
Är Åsögatan 161 något slags huvudkontor för svenska kvinnor som beskyddar kriminella muslimska män?

På våning 3 har vi Jennifer med våldtäktsmannen Soran Ismail.
På våning 4 har vi Sanna med terrormisstänkta och dödshotande mannen Raad Al-Duhan.

Men nog om dessa två goda herrar: Övriga grannar verkar vara satan själva! Massa vita män som betalar skatt, inte är misstänkta eller dömda för brott och som i jämställd anda lämnar sina barn på dagis! Fyfan för dessa alltså! KROSSA PATRIARKATET!

Kejsarens nya kläder har inget att komma med när det kommer till vänsterrörelsen i Sverige.
Jajamen, Jennifer och Sanna förenas i sin "styrka",
hyllar varandra, sig själva, "Inga är så starka som vi.".

Visst var väl Sorans kvinno-förrädare advokat.
En advokat och en journalist, synnerligen typiska kvinno-förrädare.
Citera
2021-05-06, 06:49
Medlem
Märkligt.
Eller inte.

Journalister, i synnerhet kvinnliga sådana, har ju sökt med ljus och lykta efter "kvinna vid nazistens sida" och liknande att djupintervjua.

Här har man haft Sanna Drysén inom armlängds avstånd, ingen ska inbilla mig att inte merparten av hennes kollegor kände till relationen, chefen var nog en av de sista att få kännedom.
Citera
2021-05-06, 06:53
Medlem
Xeliouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Vad skall han göra för hämnd då? Be journalisttjejen skriva en arg insändare medans han sköter tvätten och städningen? Fett tung snubbe som inte ens kan fixa boende själv och skriver sig på hennes morsas adress. Ser att även morsan hjälper med kontakten med myndigheter. Inga team med stjärnadvokater där inte.

Fattar du inte att jag hånar allting?

Alla skall utvisas omgående såklart.
Tror du han bor där? Han skriver sig hos en batikhäxa inom socialdemokratin/polisen som han låter föra talan. Bor han där eller ens på Södermalm? De är hans nyttiga idioter.

Raad utför aldrig egna dåd.

"2015 avslöjade Gefle Dagblad och frilansjournalisten Magnus Sandelin hur han i samband med att Islamiska staten intog flera städer och byar i Irak hyllade händelserna på sin Facebooksida: ”Bröder och systrar, be till Allah om stöd för deras sunnisyskon i Irak, där de utkämpar ett ödesdigert krig mot svekfullhetens, kufrs (läs: Icketroende) och syndfullhetens styrkor (…) Be för era syskon och stötta dem med era pengar, er själva och era tungor”

De styr och finansierar andra.
Citera
2021-05-06, 06:56
Medlem
seaworthys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eoku
Tycker du att det är värt att utvisa honom om han blir torterad eller avrättad i sitt hemland?

Frågan låter svår men är väl inte det egentligen. En människa som aktivt jobbar och planerar för att döda tex så många civila människor som möjligt kan lika gärna avrättas eller iallafall låsas in i en cell för evigt.

Det är etiskt mer rimligt än att låta honom ränna omkring fritt i samhället.
Citera
2021-05-06, 07:25
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Vilken historia... Med många bottnar.

Nån form av släktskap lär det finnas här.
Att en chef skyddar en direkt underordnad är rätt standard, det behöver inte betyda att det finns ett släktskap.

Ytterst intressant är dock att public-service verkar sakna rutiner för att hantera en sån här situation där en journalist hoppat i säng med en extremist och gått dennes ärenden. Man har av allt av döma inte följt något protokoll för hantering och skademinering, utan lät bara journalisten frivilligt avgå, lade locket på och låtsades som att det regnade. Har alla kopplingar till kommunister/våldsvänstern gjort hantering av sånt här till en fråga man inte vågat beröra?
Citera
2021-05-06, 07:30
Medlem
Crime-boy2s avatar
Är hon mp? C? Vad tror ni?
Citera
2021-05-06, 07:32
Medlem
TacoKryddmixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av curlingstaten
Intressanta kopplingar.
Melin ? Tycker mig känna igen namnet från Aftonbladet.
Hmm, det kan väl inte finnas koppling även där ?

Du känner igen det för det finns ett liknande namn, fast hon stavar det med två L så antagligen inte någon koppling alls.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in