2021-05-06, 02:04
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hoppas de sätter honom i tvångströja så han aldrig kan putta burk igen, och sedan kastar nyckeln
Jag tror inte Judith vinner. Med största sannolikhet blir det Nardos.. Juddan kommer säkert till finalveckan dock. Blir väl femma skulle jag gissa.
Putta burk är ett typiskt moment som dom sysslar med på boenden. Har sett med egna ögon då dom t,ex ger en nyckelknippa fram och tillbaka samt puttar på en burk över bordet. Syns ju lång väg att kraken är störd och borde vara inlåst fast på rätt ställe.

Ja, du kan ha rätt att det blir Nardos. Förra året vann ju en nazist så då måste TV4 rätta till allt och låta en neger vinna. Dom övriga har skämt ut sig helt i onödan. Pedran skulle kunna ligga bra till också men han har inte gapat och skrikigt tillräcklig högt.
Senast redigerad av ziggarillen 2021-05-06 kl. 02:14.
2021-05-06, 02:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nu var du lite rolig. Nej, jag har inte gjort någon ansträngning för att ta reda på vad han heter. Hur högt IQ behövs för att snoka upp hans namn? Du klarade det i alla fall trots 37.
Nej men du gjorde en ansträgning att försöka hitta hans insta, men hittade den inte. Då kunde du lika gärna googlat fram hans namn. Dennis big brother hade räckt som sökord på google. Det är ingen ansträngning för dem flesta.
2021-05-06, 02:17
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Nej men du gjorde en ansträgning att försöka hitta hans insta, men hittade den inte. Då kunde du lika gärna googlat fram hans namn. Dennis big brother hade räckt som sökord på google. Det är ingen ansträngning för dem flesta.
Okidock. Då provar jag imorgon.
2021-05-06, 06:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan vi snälla rösta ut madde på måndag? ber er

Jag önskar inget annat.. Madde måste åka nästa gång
2021-05-06, 07:56
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Din finniga incel, du tar illa upp så fort någon nämner Emelie. Här diskuterar man deltagarna. Du verkar besatt av att attackera skribenter med glåpord för att de nämner Emelie.

Alla här är inte i din ålder. Men lycka till med potensmedicinen... även om den inte kommer komma till användning.

Emelie hade aldrig kollat åt ditt håll. Men du kan ju alltid runka åt när hon blir påsatt av Dennis.
FYI dåren du svarar, otroligt nog faktiskt är en manisk och efterbliven kvinna!?

Som troligen är extremt bitter över att månadspengen som hon får av sin snåla "gode man" inte räcker till ett Cmore abonnemang, och givetvis över sin begränsade tillgång till till boendets enda gemensama laptop.

Allt detta gör att hon är lika sur som Ystad som hon börjat identfiera sig med, och dyrkar surjävla Emelie på ett helt psykotiskt sätt och tror det är hennes livsuppgift att "försvara" henne. 😂
Senast redigerad av Hydraulslangen 2021-05-06 kl. 08:24.
2021-05-06, 08:23
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Lambi76
Jag önskar inget annat.. Madde måste åka nästa gång
Hon lever på övertid och bjuder inte på ett skit, hon tror att det är något jävla kollo där hon ska springa efter mössan. Nädu hon kan gå tbx till sin badoo eller tinder, lär inte bli något mellan de två
2021-05-06, 08:38
Medlem
Sover Madde och Emelie i samma säng?
Nardos verkade ha fått ”nackskott” som hon sa igår, antar att hon ska ha full service från och med nu då 😉
2021-05-06, 08:39
Avstängd
FÖRMIDDAG
- Nomineringar

EFTERMIDDAG/KVÄLL
- Rosa knappen

- Magiska spegeln
2021-05-06, 08:39
Medlem
Vem vill ha någon som sminkar sig 5 gånger per dag klär sig så gräsligt byter personlighet efter väg hon sitter ju fast i emelie
2021-05-06, 08:41
Medlem
Blir en intressant dag, först om Emelie är godkänd och blir immun, och sen vilka som kommer bli nominerade. Om tre ska sitta på Måndag som vanligt, tror jag det blir Madde, Simon och ....? Beror lite på om Emelie blir immun eller inte. Blir hon inte det lär ju hon sitta, blir hon det så är det väldigt öppet om vem den tredje blir
2021-05-06, 08:47
Avstängd
68% på att emelie ska få sin immunitet :P
2021-05-06, 08:51
Avstängd
Är en såndär röstning igen där bb lagt 50000 röster på ja redan xD

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in