2021-05-06, 01:08
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Han var lika glad och skön som vanligt, han körde live med Mergim, man märke hur många som gillar dompa.
Dom pratade om att träffas några dagar innan finalen här i Stockholm och Mergim ska lära honom lite om dompas nya liv som influencer ❤️✌️
Jag hittade inte hans insta. Synd bara att han fick token Mergim på halsen. Nu verkar han ha koll på läget och filtrerar bort riksbögen inom kort.
2021-05-06, 01:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Du uppträder som en djävla gammal skvallerkärring. _ Hon kallade minsann Nardos för fitta och blablabla ..bla bla Ta dina sömnpiller nu så du orkar titta på skärmen imorgon nonstop..
Jag uppträder som man ska i tråden. Dvs kommentera programmet och deltagarna. Du däremot verkar vara här för att kommentera skribenter om de nämner Emelie. Du verkar bli oerhört upprörd över det
2021-05-06, 01:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag vet inte vad emelie ligger och planerar för skogsbränder till imorgon men jag kan tänka mig att hon tycker det är dålig stil av nardos gentemot madde.Madde har ju på alla möjliga och omöjliga sätt visat att hon vill gifta sig och skaffa barn helst igår med Podd Pitt.Här bor Madde o Adde Podde bahahaha
Så tänkte jag också.
2021-05-06, 01:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
vad säger han för roligt då är han glad i hatten

Skönt att vara ute. Tråkigt att han inte kan vara inne hos Emelie, nu när hon är ledsen. Får mycket kärlek skickat till sig men även hat -om Emelie, att han ska skita i henne. Men det bryr han sig inte om ”hon och jag har våran grej & jag kommer inte låta mig påverkas av någon”
Bra och mogen kille.
2021-05-06, 01:47
Medlem
Citat:
Jag hittade inte hans insta. Synd bara att han fick token Mergim på halsen. Nu verkar han ha koll på läget och filtrerar bort riksbögen inom kort.
Nej det krävs nog minst 70 i IQ för att kunna söka på hans namn på Insta. Han heter sitt för och efternamn där.
2021-05-06, 01:49
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robcore
Tror Emelie låg och tänkte på hur fan mössfjanten kunde bli räddad istället för Dompa. Emelie är inte min favorit, men jag måste ändå ge henne att hon verkar vara den enda som läst av fjanten och vågar ifrågasätta honom då och då. Hon har dessutom kollat tidigare säsonger och vet vad tittarna vill se. Hon är nog rätt förvånad att en sån tråkig person som Adrian fortfarande är kvar.

Hon är isåfall långt ifrån den enda som är förvånad över att Adrian är kvar... Synd att instagramtjejerna har makten och inte flashback för då hade vi haft en mycket roligare säsong.
2021-05-06, 01:53
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Skönt att vara ute. Tråkigt att han inte kan vara inne hos Emelie, nu när hon är ledsen. Får mycket kärlek skickat till sig men även hat -om Emelie, att han ska skita i henne. Men det bryr han sig inte om ”hon och jag har våran grej & jag kommer inte låta mig påverkas av någon”
Bra och mogen kille.
Håller verkligen med. Det är bara en massa gamla klimakteriehäxor som har sånt agg mot Emelie. Dennis är ingen dumskalle.
2021-05-06, 01:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Nej det krävs nog minst 70 i IQ för att kunna söka på hans namn på Insta. Han heter sitt för och efternamn där.
Nu är jag ingen stalker och kan inte veta vad folk heter i för och efternamn. Sitter inte 24/7 och glor på idioter heller. Hur fan ska jag kunna veta vad han heter i efternamn?
2021-05-06, 01:57
Medlem
Citat:
Nu är jag ingen stalker och kan inte veta vad folk heter i för och efternamn. Sitter inte 24/7 och glor på idioter heller. Hur fan ska jag kunna veta vad han heter i efternamn?
Svårt att kolla upp hans namn?
2021-05-06, 01:57
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Hon är isåfall långt ifrån den enda som är förvånad över att Adrian är kvar... Synd att instagramtjejerna har makten och inte flashback för då hade vi haft en mycket roligare säsong.
Skojar du? Halva instagramfansen sitter ju här och suktar efter Judit och Tanja. Judit kommer vinna dessutom då hon har hela pride och vänsterrörelsen till sin fördel. Kom ihåg vem som skrev det. Mössan kommer gå direkt från huset till hospitalet där han hör hemma.
2021-05-06, 02:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Svårt att kolla upp hans namn?
Nu var du lite rolig. Nej, jag har inte gjort någon ansträngning för att ta reda på vad han heter. Hur högt IQ behövs för att snoka upp hans namn? Du klarade det i alla fall trots 37.
2021-05-06, 02:01
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Skojar du? Halva instagramfansen sitter ju här och suktar efter Judit och Tanja. Judit kommer vinna dessutom då hon har hela pride och vänsterrörelsen till sin fördel. Kom ihåg vem som skrev det. Mössan kommer gå direkt från huset till hospitalet där han hör hemma.

Hoppas de sätter honom i tvångströja så han aldrig kan putta burk igen, och sedan kastar nyckeln
Jag tror inte Judith vinner. Med största sannolikhet blir det Nardos.. Juddan kommer säkert till finalveckan dock. Blir väl femma skulle jag gissa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in