2021-05-05, 23:59
Moderator
Dr Kings avatar
Jag tror Emelie ligger och tänker ”Om bara den där tråkiga och lata Mössan hade röstats ut i måndags så kunde jag ha legat och myst med Dennis”.
Senast redigerad av Dr King 2021-05-06 kl. 00:01.
2021-05-06, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Har du inte fattat efter flera månader att Emilies utseende gör att hon ser bister ut. Varför skulle hon bli arg för att negern kliar psykfallet? Nyktra till för fan!
Men svara inte mina poster om du ska skriva med den tonen. Hållkäften.

Emelie blir sur över allt möjligt.
2021-05-06, 00:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag tror inte han är sån som person ...att såra människor...men madde må ju för fan fatta nån jävla gång
Adrian är underbegåvad och kan inte sätta sig in i folks känslor. Han pratar som en robot och ingenting blir sagt. Klart som korvspad att det är nåt fel på både Madde och smygbögen. Jättekonstiga människor båda två turturduvorna.
2021-05-06, 00:01
Medlem
jag vet inte vad emelie ligger och planerar för skogsbränder till imorgon men jag kan tänka mig att hon tycker det är dålig stil av nardos gentemot madde.Madde har ju på alla möjliga och omöjliga sätt visat att hon vill gifta sig och skaffa barn helst igår med Podd Pitt.Här bor Madde o Adde Podde bahahaha
2021-05-06, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Nardos ska inte ut.. punkt
😂😂är du med i hennes så kallade gäng 😂😂😂
2021-05-06, 00:03
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Jag tror Emelie ligger och tänker ”Om bara den där tråkiga och lata Mössan hade röstats ut i måndags så kunde jag ha legat och myst med Dennis”.
Och det tror du att Dennis önskat? Mösshelvetet saknar Joel och Mergim. Vad är det du inte begriper?
2021-05-06, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
jag vet inte vad emelie ligger och planerar för skogsbränder till imorgon men jag kan tänka mig att hon tycker det är dålig stil av nardos gentemot madde.Madde har ju på alla möjliga och omöjliga sätt visat att hon vill gifta sig och skaffa barn helst igår med Podd Pitt.Här bor Madde o Adde Podde bahahaha
med tvillingarna Todd och Odd
2021-05-06, 00:06
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
Detta kan ju faktiskt få Madde att sätta eld på huset. Någon här som vet vilket kön Nardos är intresserad av. Hon gillar inte kukar och då undrar man om hon är bi eller homosexuell? Det är något med samtliga så jag tror ingen utan skrupler flyter förbi in i huset.
2021-05-06, 00:07
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Om psykfallet lider av håravfall så ska han väl inte ha en nedlusad mössa på sig som förvärrar avfällningen.

Men det är ju inte vilken mössa som helst, det är en USTMÖSSA!

Den ger honom magiska krafter till att putta burk och att söva folk bara genom att visa sig.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-06, 00:08
Medlem
Citat:
Du din djävla surkärring har verkliga problem med humörsvängningar. Finns det ingen klimakteriemedicin som du kan knapra?
Din finniga incel, du tar illa upp så fort någon nämner Emelie. Här diskuterar man deltagarna. Du verkar besatt av att attackera skribenter med glåpord för att de nämner Emelie.

Alla här är inte i din ålder. Men lycka till med potensmedicinen... även om den inte kommer komma till användning.

Emelie hade aldrig kollat åt ditt håll. Men du kan ju alltid runka åt när hon blir påsatt av Dennis.
Senast redigerad av Virgo1 2021-05-06 kl. 00:45.
2021-05-06, 00:10
Medlem
Citat:
Detta kan ju faktiskt få Madde att sätta eld på huset. Någon här som vet vilket kön Nardos är intresserad av. Hon gillar inte kukar och då undrar man om hon är bi eller homosexuell? Det är något med samtliga så jag tror ingen utan skrupler flyter förbi in i huset.
nardos är tänd på podd pitt såklart...podde själv är ustsexuell
2021-05-06, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Haha vad kollar Emelie på? Kollar hon när Nardos kliar Adrian på ryggen eller? Hon ser arg ut.
Tror Emelie låg och tänkte på hur fan mössfjanten kunde bli räddad istället för Dompa. Emelie är inte min favorit, men jag måste ändå ge henne att hon verkar vara den enda som läst av fjanten och vågar ifrågasätta honom då och då. Hon har dessutom kollat tidigare säsonger och vet vad tittarna vill se. Hon är nog rätt förvånad att en sån tråkig person som Adrian fortfarande är kvar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in