2021-05-05, 23:50
Medlem
lillaflippens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
haha emelie sa nej BRA DÄR
fuck nardos och fuck madde

Vad hände?
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Andra dagen i rad där jag faktiskt inte ens orkat kolla på liven. Svintråkigt gäng kvar.

Har kikat in en snabbis på kvällarna och mötts både gångerna utav att dom ligger o ska sova och berättar godnattsagor innan klockan ens slagit 12 😤

Får väl glo dagens avsnitt istället medan jag sommar
Bannlyst
När dom väl tystnat så går man in på insta och det första man få se är Mergim köra live.
Han fick frågan om Adrian är intresserad av Nardos, han skattade och sa kanske 🧙🦜😱
2021-05-05, 23:52
Medlem
Haha vad kollar Emelie på? Kollar hon när Nardos kliar Adrian på ryggen eller? Hon ser arg ut.
Medlem
DEMONOMICONs avatar
Intressant att trots Nachos lider av nackspärr och diverse problem så orkar hon självklart klia Adrian på ryggen!
Den gossen förtjänar fan inget ryggkli. Creepy att Emelie ligger och glor i mörkret också.
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Outsider2019
Jag må försvara Adrian lite . Han har förklarat flertalet gånger att det inte kommer bli nåt i huset. Han sa även häromnatten när dom var i gymmet att han var säker på att hon skulle hitta någon som gör henne lycklig. Vad är det hon inte fattar ?
Saken är ju den, att tre sekunder efter han sa det var han ju tvungen att lägga till typ: "eller om vi finner varandra efter det här" och på så vis ändå lik förbannat ge stackars Madde ännu mera bränsle till sin Mösspsykos.

Han vill ju inte dissa henne totalt för spelets skull, den cyniska och ubehagliga ustätaren.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
haha emelie sa nej BRA DÄR
fuck nardos och fuck madde
Och nu ligger hon o bara glor i mörkret
2021-05-05, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Haha vad kollar Emelie på? Kollar hon när Nardos kliar Adrian på ryggen eller? Hon ser arg ut.

Haha fy fan, ser sjukt läskig ut!
2021-05-05, 23:54
Medlem
Emelie klarade uppdraget 1 med STOR hjälp av bb misslyckades med att skapa osämja under frukosten misslyckades med te koppen

Hur fan kan hon bli immun. Tydligt vem bb vill ha i final
2021-05-05, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Saken är ju den, att tre sekunder efter han sa det var han ju tvungen att lägga till typ: "eller om vi finner varandra efter det här" och på så vis ändå lik förbannat ge stackars Madde ännu mera bränsle till sin Mösspsykos.

Han vill ju inte dissa henne totalt för spelets skull, den cyniska och ubehagliga ustätaren.
Jag tror inte han är sån som person ...att såra människor...men madde må ju för fan fatta nån jävla gång
2021-05-05, 23:55
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Virgo1
Har du inte fattat efter flera månader att Emilies utseende gör att hon ser bister ut. Varför skulle hon bli arg för att negern kliar psykfallet? Nyktra till för fan!
2021-05-05, 23:58
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Intressant att trots Nachos lider av nackspärr och diverse problem så orkar hon självklart klia Adrian på ryggen!
Den gossen förtjänar fan inget ryggkli. Creepy att Emelie ligger och glor i mörkret också.
Emelie kanske inte trivs där då hon verkar vara den enda normala. Klart som fan att hon chansar att vara kvar om det finns en möjlighet att vinna. Jag hade också legat och glott ut i mörkret om jag vistats i det dårhuset.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in