2021-05-05, 22:47
Medlem
Nardos bad Adrian komma med mat och Pedram att fixa hennes nackkudde. Såklart är det Simp-Madde som fixar både nackkudde och mat.
Medlem
Paladins avatar
En fråga. När skadade sig Nardos så mycket att hon behöver full time service? Sist jag såg stod hon och slängde med huvudet och juckade i poolrummet och nu är det skrik och panik?
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roaster66
Var OG långt innan Grodan, bara han som som inte förstår skillnad mellan officer och malaj.

Nu njuter Adrian, disken kan vänta till Juni månad.

Jaså du Roaster. Du vet att högmod är en synd
Låt oss ha kul istället för att förvirra oss i smådetaljer.
Disken är inte viktig.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xebbish
22.00 och Simon sover? Allvarligt talat.

Blamear du honom verkligen när han är fast med sådana tråkiga människor därinne? Hade också hellre supit mig full och gått och lagt mig än att se Mössdjävulen äta och prata om ust.
2021-05-05, 22:48
Medlem
Madde löper till Nardos med hennes mat, allt för att inte missa en sekund med Adrian i köksbordet
2021-05-05, 22:48
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blaisen
Har Adrian fixat disken efter nattamaten?

De går upp 9:30isch snoozar borthalva dagen och ägger sig 22... Wow!

De borde smygdosera dom med tjack. Simon skulle bli överlycklig och alla slapptaskarna skulle hålla sig vakna.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-05, 22:49
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Blamear du honom verkligen när han är fast med sådana tråkiga människor därinne? Hade också hellre supit mig full och gått och lagt mig än att se Mössdjävulen äta och prata om ust.
Fast näää Ridne. Detta är ju inte orsaken och det vet ju du. Simpan "jag är vaken till 06 när jag festar" har ju gjort så hela säsongen lång.
2021-05-05, 22:49
Medlem
Mouchinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jullanforever
Men det är väl ändå hans game? För dissar han henne helt vet han inte var han har henne i spelet? han verkar väldigt medveten om situationen och rädd för att förlora hennes uppmärksamhet varje gång han ska va på Simon när han närmar sig Madde

Då är det känslomässig tortyr AD håller på med och jag har misstänkt att spelet är hans motiv och man vill inte tro att en person kan vara så kall och beräknande.Tyvärr efter så här lång tid låter han Madde fortfarande "tro" att det kanske finns en chans för de två. Det måste vara den orsaken till varför han håller henne så här för det är fan skumt hur man inte kan formulera en sån enkel mening rakt på sak!

Har haft den misstanken länge men vill hoppas på att det är en missbedömning men detta är bara för komplicerat för något som egentligen är så enkelt. Det är den stora frågan när han annars är duktig på att säga.. "Jag vill inte" när han vägrar att göra något och står på sig i det så varför kan han då inte prata klarspråk med Madde? Han beter sig som en orm och hans ord slingrar sig som en orm.
2021-05-05, 22:50
Medlem
Blaisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
En fråga. När skadade sig Nardos så mycket att hon behöver full time service? Sist jag såg stod hon och slängde med huvudet och juckade i poolrummet och nu är det skrik och panik?

När hon kom på att folk vill öppna dörrar och skåp överallt. I duschen, bikten, slussen, ugnen, besticklådan osv.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Fast näää Ridne. Detta är ju inte orsaken och det vet ju du. Simpan "jag är vaken till 06 när jag festar" har ju gjort så hela säsongen lång.

Det är förvisso sant.. Men NU har han iallafall en fullgod anledning ;D
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissLaughAlot
Ja, mina vänner hade sagt till mig om jag villat bort mig helt i jakt på en snubbe som helt uppenbarligen inte vill ha mig. Kallas att bry sig.
Men OK, där vann du över mig på din sida. Klart gumman ska busa av sig 😆

Javisst.
Tyvärr är ju också hennes vänner inte tillgängliga annars hade de säkert haft ett finger med.
Adrian hade fått respass till Lund för längesedan kanske redan på måndag.
Men om Emelie sitter säkert lär inte det hända. Med både Emelie och Nardos immuna sitter han en vecka till.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Han åkte inte förra Måndagen och han kommer inte heller åka nästa. Han kommer nämligen inte bli nominerad igen tror jag. Det blir Madde som ryker.

Det blir ju minst tre nominerade, Emilia och Simon kommer rösta 2 poäng på Adrian, förmodligen nån eller några fler. Utgår då från att Emelia sitter säkert nu, vilket hon borde bli efter första utmaningen.

Ja Madde sitter på måndag men hon och den den tredje bör slå ut Adrian.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in