2021-05-05, 22:32
Medlem
Vad gör Madde vid ugnen? Vaktar Adrians pommes?
Medlem
Blaisens avatar
Har Adrian fixat disken efter nattamaten?

De går upp 9:30isch snoozar borthalva dagen och ägger sig 22... Wow!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Och Adrian flyr till sovrummet och är med Nardos istället.
Ser inte han le och skratta med någon annan ,så som han gör med henne! Känslorna bubblar under ytan, från hennes sida också, bara Adrian som lyckas göra henne "generad"
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Tror det är Margit Norell som återuppstått.

Något sånt, blind och tandlös men hör hyfsat
2021-05-05, 22:33
Medlem
Adrian berömde Pedram för att han hade festat bra ikväll, Pedram såg rätt förvirrad ut faktiskt.
2021-05-05, 22:33
Medlem
GangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ser till att Tanja inte pissar i kylskåpet
2021-05-05, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Grodan har första tjing xrlpyt

Grodan har en skämskudde att vila mot. Blir det tungt kan han kalla in malaj Adrian med en kudde till.

Lycka till.
Medlem
Spajdors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Det och håller koll på den risfyllda strumpan som Nardos ska ha till nacken.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mouchino
Madde tar inte in AD:s komplicerade slingriga förklaringar och han ska linda in det till såna proportioner så jag förstår att Madde inte tar in det riktigt. Han kan sluta vara en fegis och säga rent ut, precis som det är utan krusiduller.

- "Madde, jag kan inte besvara dina känslor"! Inte hålla på att köra "vi får se"
"kanske" utan antingen eller för det tycker jag att hon förtjänar, ärlighet och raka puckar.
När AD håller på så här och säger att han inte vill ge henne falska förhoppningar men säger hur
vacker och hur fin person hon är så vilseleder han henne bara. Sluta med det!

De flesta vet att Kvinnor kan tolka saker/meningar på ett annat sätt där små komplimanger och gester kan betyda något annat än vad han vill få fram i deras oändliga samtal. När hon känner så starkt för AD så blir hon extra mottaglig och känslig. Då lever hon på de där små bekräftelserna han ändå ger henne.

Det AD håller på med är bara luddigt och oklart, säg som det är i en kort
mening så kommer hon att förstå istället för att hålla henne på halster så här. Det rådet skulle han behöva höra. Det blir för mycket osäkerhet för henne. Visst hon är naiv men när AD vet om detta och hur Madde funkar så tycker jag han kan bortse från sitt ego och rakryggat säga vad som gäller med fyra ord! -"Jag är inte intresserad"!

Men det är väl ändå hans game? För dissar han henne helt vet han inte var han har henne i spelet? han verkar väldigt medveten om situationen och rädd för att förlora hennes uppmärksamhet varje gång han ska va på Simon när han närmar sig Madde
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Helt fel personer som är kvar av alla dessa människor. Detta resultatet är för att TV4 favoriserade Nardos och hennes hundar. De kan inte skylla på oss för att tittarsiffrorna minskar. Detta har varit en katastrofal produktion. Fattiga teman, studioavsnitt, inga spontana aktiviteter, för mjuka mot deltagarna samtidigt som de har myglat fram Nardos till en miljon. De kan bara skylla sig själva.

Om jag var tvungen att välja fyra killar så hade jag valt Simon, Luis, Pontus och Dennis. De hade nog haft riktigt kul tillsammans istället för gamnacken och UstMössan. Om jag tänker på tjejerna så väljer jag nog Emelie, Tanja, Therese och Jackie. Det hade varit en mycket bättre åtta än den den vi har nu med en tråkig stämning där de flesta är uttråkade och vill hem.

Det var en riktig Super 8:a det! Håller med i allt!
Medlem
jag skäms varje gång Adrian pratar med Madde hur hon ler o ser gullig ut 😂 som nu vid ugnen
2021-05-05, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GangBangTanja
Ser till att Tanja inte pissar i kylskåpet

Hade hoppats att hon pissat på Adrians pommes

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in