2021-05-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Varför tar emelie o nardos , framförallt emot uppdrag av adrian???

Emelie har ju riktiga uppdrag hon ska inte hålla på o leka trams o förstöra för sig själv o absolut inte med nardos som som är usel på det och failar.

Mest underligt är ju att Nardos låter sig förnedras av honom och inte ställer honom mot väggen att göra sina pranks själv. Borde hon ju förstått när han skrattade ut henne fullständigt igår. Tönt är han.

Emelie ser det nog mest som en lek och att skingra tankar.
2021-05-05, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Ska de aldrig avslöja fejkuppdraget för Emelie så att Adrian kan pojkfnissa och säga "Du är så ruuuulig"?

ahahhahaha dör, exakt så han kommer låta
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DIGRFSE344
Du är anledningen varför FB har ett dåligt rykte.
Ha ha, nu svimmar jag!
Har du läst andra trådar på Flashback, jag är fan en ängel jämfört med vad som skrivs.

Negerflickan är en lögnare, narcissist och lågbegåvad.
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Jag hade behövt varit konstant dyngrak för att stå ut med folk därinne. Så förstår Simon verkligen. De små glädjeämnena i livet är få.

Exakt.. tänk att behöva stå ut med torrisar och mistlurar som spräcker dina trumhinnor i 100 dagar och som du inte får något utbyte av. Dessutom att behöva bevittna produktionens riggning och favorisering. Skulle också längta till alkoholen kom på kvällarna för att palla :P
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Nej. Tanja super som fasen när det är supa. Simon tjatar om alkohol för att han är sugen under och i mellan supandet. Enorm skillnad. Sedan super Simon "egoistiskt" för att släcka suget och deckar. Tanja borde också lugna sig absolut dock. Hon är snart där Simon är nu annars.
Jag klagar dock inte (just nu) men hoppas Simon tar tag i det på utsidan. Han har själv sagt vid otaliga tillfällen att han har en beroendepersonlighet av rang.

Jag förstår att Simon vill ha fest! Vafan händer annars därinne? Prodution har ju verkligen NOLL fantasi för att hitta på något åt deltagarna. Kom ihåg att Tanja bara är 22. Med tanke på hennes fylle-historier så hoppas jag hon trappar ner.
2021-05-05, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Gör som jag.. läs bara Flashbacktråden och rösta på Måndagar. Även om våra röster inte betyder ett skit så visar man iallafall vad man tycker. Det är skönt att ha lagt ner liven.. Pallar inte mössdjävulen och riggningen och favoriseringen mer.
Jag ska plåga mig till på måndag med förhoppning att Adrian och Pedram hänger löst och två ska lämna.
2021-05-05, 18:18
Medlem
Citat:
Förstår Simon lite... Skulle krävas mycket alkohol för att stå ut i det där huset med de där människorna. Hade säkert gapat om slussen själv om jag var därinne.
Jag hade börjat skjuta heroin.
2021-05-05, 18:18
Medlem
Citat:
Exakt.. tänk att behöva stå ut med torrisar och mistlurar som spräcker dina trumhinnor i 100 dagar och som du inte får något utbyte av. Dessutom att behöva bevittna produktionens riggning och favorisering. Skulle också längta till alkoholen kom på kvällarna för att palla :P
Ja, själv behöver man ju enorma mängder alkohol för att orka titta. Då har jag ändå en mute-knapp och kan stänga av skiten.
2021-05-05, 18:19
Medlem
djungelrockas det i takt på nardos fansidor nu när hon är så påhittig
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Samma här min vän. Mitt censurmore gick ut den 12:e April och sedan dess har jag bara kollat sporadiska TV avsnitt men naturligtvis följt denna tråd vilken som vanligt är mångdubbelt så roande som själva BB.

Jag blev också så jävla förbannad på fyrans uppenbara riggande och favoriserande av vissa deltagare att jag brukade bita i tangentbordet av ren frustration samt skälla min yngsta katt för "Ustmössa" på grund av hans eviga matglufsande.

Detta passar mitt psyke mycket bättre.

Förresten, borde inte BB`s upphovsmän kunna stämma fyran för att de förvanskat och förstört deras originalkoncept?
Som det är nu borde det inte få kallas Big Brother, det borde marknadsföras under ett eget namn.

MVH/Gnomegirl.

Haha JA den här tråden har varit så mycket mer underhållande än själva programmet. Har skrattat mer åt tokkommentarerna härinne än vad jag gjort åt dem i huset. Hurra för Flashback!

Haha stackars missen att bli sammankopplad med ett sådant vider som Mössdjävulen! Ska ringa Djurens Rätt

Big Brother borde byta namn till Rig Brother eller BLM Brother möjligtvis med tanke på deras förutsedda inkvoterade vinnare av millen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Jag hade börjat skjuta heroin.

Rakbladet hade blivit min bästa kompis.
2021-05-05, 18:21
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1337crew
ändå sitter du och följer det tråkiga programmet saligt 24/7. Dessutom bryr du dig så pass att du lägger tiden och energin på att gråta ut här. lol

Nej jag tittar inte en sekund på liven längre Jag följer dock tråden då den är roligare och man inte blir fett irriterad som man blir av att höra "ryllligt ust pussitiv shit woooow vad sjyykt"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in