2021-05-05, 18:04
Medlem
Lokhacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det roligaste av allt är att han vet inte ens att det ska vara en tablett och medel i diskmaskinen. Han trycker bara på 3-timmars knappen och klagar sedan på att det inte är rent.

Mest tragiska var ju när hans syster kommenterade hans beteende i liven för någon vecka sedan med att säga han prioriterar annat. Jaha, tänker man. Dammsuga, skura, tvätta....
”Han prioriterar att vara med vänner och träna”...
2021-05-05, 18:05
Medlem
Citat:
Det roligaste av allt är att han vet inte ens att det ska vara en tablett och medel i diskmaskinen. Han trycker bara på 3-timmars knappen och klagar sedan på att det inte är rent.
vaaa men herre jesus gud hur klarar han sig själv, eller det gör han ju inte, men hur har han tänkt att han ska kunna leva med sig själv i framtiden när inte morsan och nicurla inte kan hjälpa honom.
2021-05-05, 18:07
Medlem
Ridnes avatar
Om det var två separata hus, med de som blivit utröstade:

Luis, Ponne, Jesper, Jaqi, Tess, Steph, Dennis, Mergim, Katti och Alex

Så tror jag att festerna och stämningen hade varit bra mycket bättre (om man bortser från Merge kanske)
Det har verkligen bara varit EN gång som veckofinalen känts ok.. och det var när Mergim fick lämna.
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Luilv-
Varför klagar ni på Simons alkoholproblem när Tanja är exakt likadan?!
Låt dom få dricka, det är ju då saker händer! Hade velat dricka hela tiden för att klara av och leva med Ystad och mössan.

Tanja och Simon är verkligen det ända som är underhållande därinne
Nej. Tanja super som fasen när det är supa. Simon tjatar om alkohol för att han är sugen under och i mellan supandet. Enorm skillnad. Sedan super Simon "egoistiskt" för att släcka suget och deckar. Tanja borde också lugna sig absolut dock. Hon är snart där Simon är nu annars.
Jag klagar dock inte (just nu) men hoppas Simon tar tag i det på utsidan. Han har själv sagt vid otaliga tillfällen att han har en beroendepersonlighet av rang.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jeow
Har hon gjort en GP? Sa hon det eller?
Ja, hon har sagt det flera gånger. Hon berättade att hon slutade träns hockey vid typ 16-17 års ålder. På ett år hade hon blivit smällfet. Vägde typ 120 jag så hennes föräldrar satte henne direkt i kö för operation som hon fick. Säger väl sig själv att hon behöver jobba med sitt psyke om hon på ett år blir tjock och lösningar direkt var att operera sig.
2021-05-05, 18:08
Medlem
Citat:
Tanjas liv är inte i krasch som Simons.

Simon är 26 ochTanja 22 år.
Dricker Tanja som hon gjort de senaste åren i fyra år till så lär hon vara i sämre skick än vad Simon är nu. Jag tror ändå inte Simon är så värst illa däran. När han var lillebror sparade de en öl. Det är inte många alkolister som gör det.
2021-05-05, 18:08
Medlem
Ghandis avatar
Varför tar emelie o nardos , framförallt emot uppdrag av adrian???

Emelie har ju riktiga uppdrag hon ska inte hålla på o leka trams o förstöra för sig själv o absolut inte med nardos som som är usel på det och failar.
2021-05-05, 18:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Förstår Simon lite... Skulle krävas mycket alkohol för att stå ut i det där huset med de där människorna. Hade säkert gapat om slussen själv om jag var därinne.
Jag hade behövt varit konstant dyngrak för att stå ut med folk därinne. Så förstår Simon verkligen. De små glädjeämnena i livet är få.
2021-05-05, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lokhack
Mest tragiska var ju när hans syster kommenterade hans beteende i liven för någon vecka sedan med att säga han prioriterar annat. Jaha, tänker man. Dammsuga, skura, tvätta....
”Han prioriterar att vara med vänner och träna”...
mycket är nog hans familjs björntjänst att lilla pitt-podde ska curlas bort men samtidigt har man väl någon egen självbevarelsedrift att iaf FÖRSÖKA lära sig basic hushållsarbete.Jag förstår inte detta är så främmande för mig hur man kan bli så bortskämd att man står över att göra allt som man inte tycker är ruligt.Hursomhelst rikstönten är korad för i år
2021-05-05, 18:11
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Gör som jag.. läs bara Flashbacktråden och rösta på Måndagar. Även om våra röster inte betyder ett skit så visar man iallafall vad man tycker. Det är skönt att ha lagt ner liven.. Pallar inte mössdjävulen och riggningen och favoriseringen mer.

Samma här min vän. Mitt censurmore gick ut den 12:e April och sedan dess har jag bara kollat sporadiska TV avsnitt men naturligtvis följt denna tråd vilken som vanligt är mångdubbelt så roande som själva BB.

Jag blev också så jävla förbannad på fyrans uppenbara riggande och favoriserande av vissa deltagare att jag brukade bita i tangentbordet av ren frustration samt skälla min yngsta katt för "Ustmössa" på grund av hans eviga matglufsande.

Detta passar mitt psyke mycket bättre.

Förresten, borde inte BB`s upphovsmän kunna stämma fyran för att de förvanskat och förstört deras originalkoncept?
Som det är nu borde det inte få kallas Big Brother, det borde marknadsföras under ett eget namn.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-05, 18:13
Medlem
Ska de aldrig avslöja fejkuppdraget för Emelie så att Adrian kan pojkfnissa och säga "Du är så ruuuulig"?
2021-05-05, 18:14
Medlem
1337crews avatar
Citat:
+1000000

Mössans kvarvarande och DompaLövs utträde var droppen och döden för programmet.

ändå sitter du och följer det tråkiga programmet saligt 24/7. Dessutom bryr du dig så pass att du lägger tiden och energin på att gråta ut här. lol

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in