2021-05-05, 16:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Tyvärr tror jag att väldigt många har surrat sig så hårt vid "valfusk-masten" att de aldrig kommer erkänna att de har fel oavsett vilken audit som görs. Men jag hoppas att jag har fel. Vi får väl se vart detta tar vägen.

Det finns absolut ingenting som tyder på att denna audit kommer leda till att massivt valfusk bevisas i domstol. Tror du det? Om det inte sker så är du alltså övertygad om att majoriteten av de som nu tror på valfusk kommer bli nöjda och säga "Jamendåså, jag hade fel, det var inget valfusk".
Eller kommer de (fortsätta att) säga att "domaren som avvisade fallet var korrupt. Valfusket är bevisat!".
Jag vet vad jag tror...

Kan man verkligen klandra folk som inte köper att den här grisen skulle vara den populäraste presidenten genom tiderna, sett till antalet röster?

https://www.bitchute.com/video/DeyC2tNUXvBj/

https://t.me/officialcharliewardshow/20495

C'mon man.

Snubben är ju en konstinstallation.
Senast redigerad av RobRoys 2021-05-05 kl. 17:01.
2021-05-05, 17:01
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LordBrettSinclair
Det är väl rimligtvis bra om båda/alla parter har full insyn vid s k genomlysningar. Tycker inte du det också? Det borde alltid gälla - full transparens avseende demokratifrågor. Däremot skall valhemligheten behållas, den är individens rättighet.

Jag tycker inte det är misstänkt att tacka nej till en utredning om valfusk om det inte finns några vettiga misstankar/bevis
2021-05-05, 17:09
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RobRoys
Kan man verkligen klandra folk som inte köper att den här grisen skulle vara den populäraste presidenten genom tiderna, sett till antalet röster?

C'mon man.

Otroligt tjat om den halmgubben att han skulle vara den populäraste presidenten genom tiderna.
Väldigt många röstade emot Trump, inte tack vare Biden utan snarare trots att det var Biden som var alternativet. Men fortsätt att tro på din halmgubbe om det känns bra.

Sedan vet jag inte vad du vill dra för slutsats egentligen?
Du menar, rent subjektivt, att Biden omöjligt kan ha vunnit så Trump skall återinsättas oavsett om det finns bevis på valfusk eller ej.
Är det så du tänker?
2021-05-05, 17:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DikT
Otroligt tjat om den halmgubben att han skulle vara den populäraste presidenten genom tiderna.
Väldigt många röstade emot Trump, inte tack vare Biden utan snarare trots att det var Biden som var alternativet. Men fortsätt att tro på din halmgubbe om det känns bra.

Sedan vet jag inte vad du vill dra för slutsats egentligen?
Du menar, rent subjektivt, att Biden omöjligt kan ha vunnit så Trump skall återinsättas oavsett om det finns bevis på valfusk eller ej.
Är det så du tänker?

Du ser väl att allt är ett jävla skämt? Vilka bevis behöver du mer än att det sitter en halvdement barnkåt apa, med en crackrökandes torsk till son, som president i världens mäktigaste land? Kom in i matchen då och "connect the dots". Hur detta inte kan vara uppenbart för somliga är bortom mig.

ALLT ÄR ETT SPEL.
Senast redigerad av RobRoys 2021-05-05 kl. 17:21.
2021-05-05, 17:34
Medlem
Citat:
Du ser väl att allt är ett jävla skämt? Vilka bevis behöver du mer än att det sitter en halvdement barnkåt apa, med en crackrökandes torsk till son, som president i världens mäktigaste land? Kom in i matchen då och "connect the dots". Hur detta inte kan vara uppenbart för somliga är bortom mig.

ALLT ÄR ETT SPEL.

Konstigt att Biden redan nu har långt högre approval ratings än vad Trump någonsin hade under sin enda mandatperiod. Trump kom aldrig över 50 % (Gallup) utan pendlade mellan 34 och 49 %. Biden har under sin korta tid vid makten legat mellan 54 och 57 % (Gallup). Andra institut håller han till och med ännu högre just nu; 61 % (The Hill), 57 % (Morning Consult), 59 % (Reuters).

USA gillar sin President!
2021-05-05, 17:34
Medlem
Emma18s avatar
Citat:

C'mon man.

Vilken tur då att Biden inte är i närheten av att vara den populäraste presidenten genom tiderna sett till antalet röster. 51.3% är ju ingen rekordvinst direkt.
2021-05-05, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Emma18
Vilken tur då att Biden inte är i närheten av att vara den populäraste presidenten genom tiderna sett till antalet röster. 51.3% är ju ingen rekordvinst direkt.

Antalet röster kompis.
Är väl också en skum sak som inte diskuteras så mycket, det höga valdeltagandet.
2021-05-05, 17:52
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Konstigt att Biden redan nu har långt högre approval ratings än vad Trump någonsin hade under sin enda mandatperiod. Trump kom aldrig över 50 % (Gallup) utan pendlade mellan 34 och 49 %. Biden har under sin korta tid vid makten legat mellan 54 och 57 % (Gallup). Andra institut håller han till och med ännu högre just nu; 61 % (The Hill), 57 % (Morning Consult), 59 % (Reuters).

USA gillar sin President!

Nej, det gör de inte. Inga personer dök upp på creepy Joes valmöten, media ställer barnfrågor och ingen ser Mo-Joes YT-klipp annat än de som är där för att tumma ner. t.ex. Därför kände sig YT manade att ta bort den funktionen. (MSM-)media är en psykologisk operation och ni sväljer betet utan att tugga.

Valfusket kommer att exponeras, det är bara en fråga om tid.
2021-05-05, 18:03
Medlem
klybans avatar
Citat:
Nej, det gör de inte. Inga personer dök upp på creepy Joes valmöten, media ställer barnfrågor och ingen ser Mo-Joes YT-klipp annat än de som är där för att tumma ner. t.ex. Därför kände sig YT manade att ta bort den funktionen. (MSM-)media är en psykologisk operation och ni sväljer betet utan att tugga.

Valfusket kommer att exponeras, det är bara en fråga om tid.
SÅ hur lång tid till?
Ett halvår till som nu och det enda systematiskt valfusk man hittat är trumpens försök att få delstater att "hitta" röster.

Men nått säger mig det är en fråga som aldrig kommer besvaras.
2021-05-05, 18:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
SÅ hur lång tid till?
Ett halvår till som nu och det enda systematiskt valfusk man hittat är trumpens försök att få delstater att "hitta" röster.

Men nått säger mig det är en fråga som aldrig kommer besvaras.

Ja, den som lever får se men utgå ifrån att det händer långt mycket mer än vad som når ytan.
2021-05-05, 18:09
Medlem
DikTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Micke22
Antalet röster kompis.
Är väl också en skum sak som inte diskuteras så mycket, det höga valdeltagandet.
Så alla presidenter på 1800-talet var skitimpopulära? De fick inte många röster alls.
2021-05-05, 18:18
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ja, den som lever får se men utgå ifrån att det händer långt mycket mer än vad som når ytan.
Är du medveten om att detta är inte första gången man letar efter systematiskt valfusk och aldrig hittat nått?

Dock berättar en del att systematiskt valfusk har skett, men kan inte påvisa något sådant nu 26 veckor senare.

Så hur lång tid till kommer det ta, 1år till?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in