Citat:
Ursprungligen postat av
LordBrettSinclair
Det är möjligt, men tror du det gjuter olja på vågorna? Bättre då att låta genomföra det som nu sker och hoppas att båda sidor kan acceptera resultatet. Nu är det så polariserat och affekterat, som du märker inte minst i denna tråd, att det enda som kan lugna bägge sidor att en mycket noggrann och fullt transparent genomlysning av vågmästardistrikt genomförs. Jag tror även republikaner kan acceptera ett resultat av detta som då bekräftar att Biden vann. Om Biden däremot inte vann så har ju faktiskt republikanerna rätt och då behöver demokraterna istället acceptera detta faktum, det kan då möjligen bli mer svårsmält och det är uppenbart något som många här räds.
Tyvärr tror jag att väldigt många har surrat sig så hårt vid "valfusk-masten" att de aldrig kommer erkänna att de har fel oavsett vilken audit som görs. Men jag hoppas att jag har fel. Vi får väl se vart detta tar vägen.
Det finns absolut ingenting som tyder på att denna audit kommer leda till att massivt valfusk bevisas i domstol. Tror du det? Om det inte sker så är du alltså övertygad om att majoriteten av de som nu tror på valfusk kommer bli nöjda och säga "Jamendåså, jag hade fel, det var inget valfusk".
Eller kommer de (fortsätta att) säga att "domaren som avvisade fallet var korrupt. Valfusket är bevisat!".
Jag vet vad jag tror...