2021-05-05, 12:33
Medlem
-Hengpung-s avatar
Man inser hur obildad Magnus Svammelman verkligen är när han inte vet skillnaden på ett verb och ett substantiv. Denna personen höjer alltså andra nationella till skyarna som en intellektuell auktoritet. Hoppade av 8:e klass i högstadiet säger han... frågan är om det inte var 3:an i lågstadiet han hoppade av egentligen.
Citera
2021-05-05, 15:20
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skillnad
Riktigt bra redogörelse om invasionen som sker i Sverige av Magnus Söderman. Inte överdrivet utförligt men ändå mycket slagkraftigt och sanningsenligt.

Om man får önsketänka lite kan föreställa sig hur detta skulle kunna användas i ett tal i Sveriges riksdag och hur det inför öppen ridå fullkomligt skulle pulvrisera massinvandringslögnen. Det är också det massmediala informationsmonopolet den mångkulturella lögnen vilar på. Gränsen är verkligen tunn mellan ett folk som lever i förtryck eller i frihet och den går via massmedia.

Slagkraftigt även från Dan Eriksson om det "nya normala" och den monumentalt bedrägliga statspropagandan i spåret av den allt mer uppenbara coronatyrannin.

Psykopatdiskussionen var även den intressant.

Som jag nämnt tidigare skulle det vara intressant med en gästdeltagare då och då i Fredagstinget. Med lite olika politiska/ideologiska, icke ideologiska, kulturella eller andra perspektiv av nationellt och frihetligt intresse. Klaus Bernpaintner eller Frodi som exempel.

Bravo Svegot!
Bra inlägg! Jag håller med dig om allt du skriver.

Det ska bli spännande att lyssna på nästa Fredagstinget. Dan Eriksson har berättat att det kommer att vara livesänt, längre än vanligt och bjuda på en hel del överraskningar.
Citera
2021-05-05, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Bra inlägg! Jag håller med dig om allt du skriver.

Det ska bli spännande att lyssna på nästa Fredagstinget. Dan Eriksson har berättat att det kommer att vara livesänt, längre än vanligt och bjuda på en hel del överraskningar.
Kanske ett nytt swishnummer och möjligheten att ringa in och köpa Svegotmynt i realtid? Tänk Bingolotto, fast där inringaren är fattigare efter samtalet än innan. Och istället för Loket står Samen och tar emot samtalen.
- Jaha, du ringer från Hallstahammar? Där har vi åkt förbi med Bajenbussen på väg till en bortamatch en gång. Då ska vi snurra på hjulet. Sedär. Tiotusen kronor och en årsförbrukning av charkuteriprodukter till Svenskarnas Hus donerade du. Det var väl trevligt? Då tackar jag dig för att du ringde. Inbetalningskortet kommer med posten.

Citera
2021-05-07, 12:11
Medlem
När ska live-sändningen börja idag, som de pratade om?
Citera
2021-05-07, 18:25
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wihnei14
När ska live-sändningen börja idag, som de pratade om?
Den börjar klockan 20:00 och sänds på Svegot och Odysee.
Citera
2021-05-08, 00:14
Medlem
Bacchus94s avatar
Vad var det för överraskningar som de bjöd på? Fick man se när de rullade korv i realtid?
Citera
2021-05-08, 08:08
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Vad var det för överraskningar som de bjöd på? Fick man se när de rullade korv i realtid?
Jag tror att överraskningen var att Dan Corleone efter stora strapatser (han hade tvingats visa upp sitt pass!) lyckats ta sig hem till Älgarås. Väl där satte han sig omgående i diktsändning och berättade för lärjungarna om hur det är ute i den Stora Världen med isolering och näringsförbud. Vem skulle annars kunna tala om något sådant med så stor trovärdighet samt med en klar och tydlig ton att svenskar är en svårt efterbliven folkgrupp som inget vet om någonting utanför sin svårt inavlade socken? Han och träningsnarkomanen Svammelman skulle så gärna ha velat köra en timme till men tyvärr var det så mycket att göra att det inte fanns tid över för att prata mer till pöbeln denna glädjens kväll då Ledaren äntligen återkommit. Förmodligen skulle det rullas korvskinn i biblioteket till tonerna av någon nationalromantisk orakad tysk trubadur med hängbuk.
Citera
2021-05-08, 14:16
Medlem
Offerviljas avatar
Det var fantastiskt att se Dan Eriksson stå där i Svenskarnas hus tillsammans med Magnus Söderman. Annars var väl sändningen inte så där jättemärkvärdig. Bäst var diskussionen om försöken att förbjuda "rasistiska organisationer".
Citera
2021-05-09, 15:54
Medlem
Offerviljas avatar
Jag tycker att det mesta av det som Van Morrison har gjort är skittråkigt, men på något vis var det ändå trevligt att Dan Eriksson och Magnus Söderman lirade en låt av honom i det senaste livesända Fredagstinget. Farmor och Newcastle upon Tyne! Bästa låten skriven av den där karln är Irish Heartbeat. Kärlek till alla arbetarklassprotestanter från Belfast, hat till alla alkoholiserade överklasskatoliker från Stockholm stad. Baronen är sämst. Emilias rumpa är inte bred. Det fria Sverige är bäst. Sveriges bästa nationalistiska duo ståendes bredvid varandra i världens bästa hus:

https://www.svegot.se/2021/05/08/fredagshanget-live-fran-svenskarnas-hus-fredagstinget-34/
Citera
2021-05-10, 13:18
Medlem
Garneringsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-
Man inser hur obildad Magnus Svammelman verkligen är när han inte vet skillnaden på ett verb och ett substantiv. Denna personen höjer alltså andra nationella till skyarna som en intellektuell auktoritet. Hoppade av 8:e klass i högstadiet säger han... frågan är om det inte var 3:an i lågstadiet han hoppade av egentligen.

Jag störde mig på det där också.
Citera
2021-05-10, 15:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Hengpung-

Det är ju sällan man sköter skolarbetet exemplariskt och sen bara hoppar av. Oftast är det sporadiskt skolk som blir allt oftare och oftare, och sedan är avhoppet ett faktum.

Nån som har läst någon av hans böcker och kan bedöma den litterära kvaliteten?
Citera
2021-05-14, 14:46
Avslutad
Stor humor i gårdagens morgonsändning när Magnus hoppade in och skulle beskriva sekter och hur märkligt det är att människor inte förstår att de blir lurade att kasta alla sina pengar och jobba gratis åt sektledaren. Detta apropå att Guyanadåren Jim Jones föddes igår i historien. Magnus kom halvt om halvt på sig själv mitt i en mening och var tvungen att lägga till att sektledaren även kunde förväntas ligga med sektmedlemmarnas fruar och döttrar när han skulle exemplifiera varför det är skumt att folk går med i sekter. Jag skrattade gott.

Det är tydligt att både den här tråden och systertråden i Nationalistforumet läses av både Dan och Magnus, även om båda vildsint förnekar det. Men ibland slinker sånt här emellan, där man vet att dom vet vad vi vet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in