2021-04-28, 07:27
Medlem
-Hengpung-s avatar
Orkar ej lyssna på KMS när Magnus Svammelman är med. Antar att han håller en lång svammlig harang om hur allt är den liberala demokratins fel, som om han säger det för den första gången när det egentligen är den 15263783 gången han upprepar samma jävla fras. Magnus analysförmåga är noll och ingenting.

Dom borde döpa om avsnittet till Godnatt Med Svegot istället. För man somnar ta mig fan att höra dessa trötta gamla analyser om och om igen, utan att vilja forska på nya ämnen för att man är för rädd att stöta sig med etablerad vetenskap och historia.
Citera
2021-04-30, 07:56
Medlem
Offerviljas avatar
Dan Eriksson medverkar i det senaste avsnittet av Radio Svegots sportprogram Passningen:

https://www.svegot.se/2021/04/29/villkorstrappan-och-esl-gast-dan-eriksson-passningen-265/

Jag brukar inte lyssna på Passningen, men valde att göra det nu när min favoritnationalist var med. Det var riktigt intressant.

Smålänningarna i podden hade en kortare diskussion om småländsk mat. De nämnde isterband och ostkaka. En annan sak som känns väldigt småländsk är kräftor. Det är nästan det godaste som finns, och så otroligt mysigt det är att ha kräftskiva.
Citera
2021-05-01, 01:29
Medlem
Bacchus94s avatar
Orkar inte lyssna på allt dravel längre. Luften har verkligen gått ur detta pajasprojekt nu. Tjockisarna borde ägna sig åt något vettigt istället. Varför inte starta en fabrik för korvrullningsmaskiner?
Citera
2021-05-01, 09:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bacchus94
Orkar inte lyssna på allt dravel längre. Luften har verkligen gått ur detta pajasprojekt nu. Tjockisarna borde ägna sig åt något vettigt istället. Varför inte starta en fabrik för korvrullningsmaskiner?
Jag börjar känna samma sak. För några år sen slutade jag lyssna helt och hållet under ett par års tid. Det fick ett litet uppsving med Björn, men nu känner jag faktiskt att det börjar bli lite tjatigt igen.

Har Frodi lämnat nu också, eller varför sitter EPA-Ludvig och kör en timmes monolog nu för tiden i Veckans hädelser?

Flyttgubbe Svammelman håller en lång harang om hur en invation går till? En person som inte ens gjort lumpen och skulle få hjärtsvikt av att se ett löparspår på bild. Han ska förklara militär strategi?

Kvinnofällan, På gamla och nya stigar och Passningen har jag stängt av varje gång utan att darra på manschetten, men de senaste Fredagstingen och Veckans hädelser har stängts av efter fem minuter.
Citera
2021-05-01, 10:37
Medlem
Besticks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oenrngljuudb
Har Frodi lämnat nu också, eller varför sitter EPA-Ludvig och kör en timmes monolog nu för tiden i Veckans hädelser?
Undrar också detta. Frodi var ju en av få som fortfarande kunde komma med intressanta infallsvinklar. Ludvigs monologer känns enbart som ett tafatt försök till att låta intellektuell och beläst. Genomskinligt och konstlat. Gäsp.
Citera
2021-05-01, 11:20
Medlem
Så Frodi är också borta nu?
Och Eva-Marie Olsson fick sparken samtidigt som Conrad.

Vem skulle frivilligt ge sig in i ett sånt här projekt när man vet att det bara en tidsfråga innan man får sparken eller satt i frysboxen. Jag skulle tro att Ludvig kommer ryka inom en snar framtid också.

Börjar man summera så är det rätt många som inte längre är kvar:
Anna och Rivka på Kafferepet (motgift-tiden)
Svea och Therese på Kafferepet (motgift-tiden)
Jonas de Geer
Ingrid Carlqvist
Maria Celander
Johnny Lindén
Jalle Horn
Klaus Bernpaintner
Daniel Frändelöv
Freja
Eva-Marie Olsson
Frodi
och säkert många många fler.

Sen är det många tidigare återkommande gäster, t.ex. Daniel Friberg, Henrik Palmgren som aldrig medverkar längre.

Och hur ofta medverkar Marcus Follin egentligen? Jag tror att han egentligen tycker projektet är skit, men han kan använda det i marknadsföringssyfte av sina egna produkter. Skulle tro att han är på väg bort också.

Vad är orsaken? Domänbedragaren kommer i konflikt med allt och alla för jämnan?
Det är nog rätt många lyssnare som överger detta projekt nu till förmån för andra, Exakt24, Swebbtv, Riks osv.
Citera
2021-05-01, 11:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Undrar också detta. Frodi var ju en av få som fortfarande kunde komma med intressanta infallsvinklar. Ludvigs monologer känns enbart som ett tafatt försök till att låta intellektuell och beläst. Genomskinligt och konstlat. Gäsp.
Om inte annat, så får man ju kvävningskänslor av att höra honom andas. Han drar ett andetag samtidigt som han säger varje ord på något mysko sätt.
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKaviar
Så Frodi är också borta nu?
Och Eva-Marie Olsson fick sparken samtidigt som Conrad.

Vem skulle frivilligt ge sig in i ett sånt här projekt när man vet att det bara en tidsfråga innan man får sparken eller satt i frysboxen. Jag skulle tro att Ludvig kommer ryka inom en snar framtid också.

Börjar man summera så är det rätt många som inte längre är kvar:
Anna och Rivka på Kafferepet (motgift-tiden)
Svea och Therese på Kafferepet (motgift-tiden)
Jonas de Geer
Ingrid Carlqvist
Maria Celander
Johnny Lindén
Jalle Horn
Klaus Bernpaintner
Daniel Frändelöv
Freja
Eva-Marie Olsson
Frodi
och säkert många många fler.

Sen är det många tidigare återkommande gäster, t.ex. Daniel Friberg, Henrik Palmgren som aldrig medverkar längre.

Och hur ofta medverkar Marcus Follin egentligen? Jag tror att han egentligen tycker projektet är skit, men han kan använda det i marknadsföringssyfte av sina egna produkter. Skulle tro att han är på väg bort också.

Vad är orsaken? Domänbedragaren kommer i konflikt med allt och alla för jämnan?
Det är nog rätt många lyssnare som överger detta projekt nu till förmån för andra, Exakt24, Swebbtv, Riks osv.
Jalle horn är ju med varje vecka.

Kiwi, Ernst (knappt med), Klarström, Martin Eriksson, Pajen...
Citera
2021-05-01, 13:22
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bestick
Frodi Midjord har i över en månads tid hållit på med ett jättestort filmprojekt på Guide to Kulchur där han dagligen diskuterar film tillsammans med en massa olika gäster. Mark Collett, Greg Johnson, E. Michael Jones, Keith Woods och Alexander Dugin är några som har varit med. Jag gissar att Frodi är tillbaka i Veckans hädelser när han är klar med det där. Det vore väldigt tråkigt om det skulle vara så att han har hoppat av.
Citera
2021-05-01, 15:39
Medlem
Vem pratade de om igår när ämnet psykopater kom upp? Lät som det var riktat mot någon fd medlem. Även hört samma stämma från Magnus när han pratade om folk som ger ett falskt intryck av att ta en viss profession.
Citera
2021-05-01, 16:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Man.down
Vem pratade de om igår när ämnet psykopater kom upp? Lät som det var riktat mot någon fd medlem. Även hört samma stämma från Magnus när han pratade om folk som ger ett falskt intryck av att ta en viss profession.
Inte Tor Paulsson? Är väl kring honom som psykopat har dykt upp för det mesta på sista tiden.
Citera
2021-05-03, 20:20
Medlem
Kackotopis avatar
Nu har inte jag lyssnat på Svegot på flera månader, vad har jag missat?
Citera
2021-05-04, 11:15
Medlem
skillnads avatar
Riktigt bra redogörelse om invasionen som sker i Sverige av Magnus Söderman. Inte överdrivet utförligt men ändå mycket slagkraftigt och sanningsenligt.

Om man får önsketänka lite kan föreställa sig hur detta skulle kunna användas i ett tal i Sveriges riksdag och hur det inför öppen ridå fullkomligt skulle pulvrisera massinvandringslögnen. Det är också det massmediala informationsmonopolet den mångkulturella lögnen vilar på. Gränsen är verkligen tunn mellan ett folk som lever i förtryck eller i frihet och den går via massmedia.

Slagkraftigt även från Dan Eriksson om det "nya normala" och den monumentalt bedrägliga statspropagandan i spåret av den allt mer uppenbara coronatyrannin.

Psykopatdiskussionen var även den intressant.

Som jag nämnt tidigare skulle det vara intressant med en gästdeltagare då och då i Fredagstinget. Med lite olika politiska/ideologiska, icke ideologiska, kulturella eller andra perspektiv av nationellt och frihetligt intresse. Klaus Bernpaintner eller Frodi som exempel.

Bravo Svegot!
Senast redigerad av skillnad 2021-05-04 kl. 11:18.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in