2021-05-05, 14:34
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TalgaVassternich
Den jävla losern förtjänar att bli misshandlad av en kvinna.
Moget.
Citera
2021-05-05, 14:36
Medlem
fan va vidriga folk är här på samma sätt som när någon annan har fått stryk och den "förtjänar det" pga nån jävla hittepå orsak.
Hade gärna spöat er för vet att ni tangentbordskrigare inte är några riktiga fighters!

Hur som så säger ju "fängelse i ett år och fyra månader" det vanliga att svenska rättssystemet är ett skämt. Skulle ju kanske vara lämpligt för om det hänt vid ett tillfälle men systematisk grov misshandel under många år... fy fan. Vi måste höja straffen.

jag skippar genusdiskussionen
Citera
2021-05-05, 15:03
Medlem
Smegmas avatar
Man ser ju på bilderna att "Erik" är ett fruntimmer. En vänsterradikal feministfamilj där Hen-Pappan-med-strapon har spöat på Erik. That's it.

Ja, jisses...
Citera
2021-05-05, 15:18
Medlem
Jag blev slagen av min dåvarande fru.
Hon använde mig som boxningssäck
och kastade grejer på mig. Jag gick
till polisen som sa att det där får du
ordna själv. Sen skildes vi på hennes
begäran och hon tog med sig dottern.
Hon sa att jag inte skulle få se dottern mer.
Och det löftet har hon hållit.
Citera
2021-05-05, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smegma
Man ser ju på bilderna att "Erik" är ett fruntimmer. En vänsterradikal feministfamilj där Hen-Pappan-med-strapon har spöat på Erik. That's it.

Ja, jisses...
Ja, eller så har du helt fel.
Gissning utan fakta.
Citera
2021-05-05, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hobbyguru
fan va vidriga folk är här på samma sätt som när någon annan har fått stryk och den "förtjänar det" pga nån jävla hittepå orsak.
Hade gärna spöat er för vet att ni tangentbordskrigare inte är några riktiga fighters!

Hur som så säger ju "fängelse i ett år och fyra månader" det vanliga att svenska rättssystemet är ett skämt. Skulle ju kanske vara lämpligt för om det hänt vid ett tillfälle men systematisk grov misshandel under många år... fy fan. Vi måste höja straffen.

jag skippar genusdiskussionen
Stödjer dig vad du skriver helt.
Citera
2021-05-05, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Extremt kul Erik är o var sån toffel han fick fråga om lov när denne skulle gå på toa, borsta tänderna eller lägga sig.
Extremt omoget skrivet.
Citera
2021-05-05, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av loal
Hur är det möjligt att en kvinna kan misshandla en person av det manliga könet? Räcker med att mannen lyfter sitt lillfinger så är hon borta.
Och han åker dit för kvinnomisshandel och kvinnan hamnar med barnet på en
kvinnojour och för att han försvarat sig. Har du inget konsekvenstänkande?
Citera
2021-05-05, 15:49
Medlem
Ytterligare ett exempel på sexism in action i sverige. Fast inte den sorts BS sexism feminister snackar om utan sådan som faktiskt existerar utanför mänskliga kranium. Hade en snubbe misshandlat någon tjej på sånt här vis hade det blivit helt annat straff, vad hände med likhet inför lagen?
Citera
2021-05-05, 16:21
Medlem
Jag förstår inte riktigt problemet, visst att det gör ont att bli slagen med tillhyggen, det tvivlar jag inte ett ögonblick på. Men plocka av henne det då och markera för i helvete att om hon inte avlägsnar sig snarast och aldrig mer kommer tillbaka att man sliter huvudet av kärringen? Som man har du ju alltid det fysiska och psykiska övertaget och om hon har börjat misshandeln har du ju rätt till visst våld enligt självförsvar?
Citera
2021-05-05, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Jag förstår inte riktigt problemet, visst att det gör ont att bli slagen med tillhyggen, det tvivlar jag inte ett ögonblick på. Men plocka av henne det då och markera för i helvete att om hon inte avlägsnar sig snarast och aldrig mer kommer tillbaka att man sliter huvudet av kärringen? Som man har du ju alltid det fysiska och psykiska övertaget och om hon har börjat misshandeln har du ju rätt till visst våld enligt självförsvar?
Det fungerar inte med den feministiska syn som dominerar hela samhället inkl domstolar 2021.
Citera
2021-05-05, 16:32
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av user0420
Alla har inte lätt att ta till våld, speciellt inte mot tjejer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in