2021-05-05, 14:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PussyLiquor
Klart som fan. Måste ju bedöva sig lite efter alla kukar och skit som man bevittnar.

Ja fy fan, det är nr 1 nackdelen med detta. Alla dics
2021-05-05, 14:47
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Klart som fan. Måste ju bedöva sig lite efter alla kukar och skit som man bevittnar.
Ring Amir nu då så fåru lite kuk ikväll gumman
2021-05-05, 14:50
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Ring Amir nu då så fåru lite kuk ikväll gumman
Vill bara ha dig, baby, det har jag väl sagt tidigare? Puss
2021-05-05, 15:07
Medlem
Mopsans avatar
Citat:
Salm verkar ju rätt trevlig ändå, lite feminin kanske, men nog skulle han få sig en påsättning om han så önskade

Nej, men jag vill ha hit Jocke från Ockelbo, Amir har för många kusiner misstänker jag, och jag har bara det utrymmet som jag har liksom.

Men favoriten hade ju ändå varit Mopsan. Hon verkar chilli con carne med dressing på.
Japp, man är som en riktig sockerkaka med glasyr
2021-05-05, 15:08
Medlem
PussyLiquors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mopsan
Japp, man är som en riktig sockerkaka med glasyr
Ja, man får ju fan diabetes av dig, din lille rackare.
2021-05-05, 15:46
Medlem
se8035s avatar
Hej snygging! Jag heter jocke bor i Ockelbo vart bor du? Jag har en härlig rakad kuk på ca 17cm! Jag älskar rakade fittor som jag får slicka å pulla dej till orgasm och sen få tränga in i din härliga trånga fitta när du rider mej och suger min kuk såklart doggy!
2021-05-05, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Hej snygging! Jag heter jocke bor i Ockelbo vart bor du? Jag har en härlig rakad kuk på ca 17cm! Jag älskar rakade fittor som jag får slicka å pulla dej till orgasm och sen få tränga in i din härliga trånga fitta när du rider mej och suger min kuk såklart doggy!
Janne i småland är också i fin form idag:

'Varfor ska du juga för mig hela tiden.det har du haft Varför tar du en naken bild.Det gör inte vem som hälst helt sjukt. O sen blir knullad i natura av en rörmockare
2021-05-05, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SalmonandEgg
Lägg märke till det själv, se efter vissa gånger du skriver jättebra, utförligt, men inte får ett skit till svar. Sen kollar du in tråden här, fråga runt hur det ser ut för andra, om dom får svar. Många gånger kommer så vara fallet, dvs andra får massor av meddelanden, medans du får noll, även fast du skriver asbra.

Salmond du har rätt men vissa här kommer aldrig fatta. Response ratio har inte med kvalite att göra det handlar om vilka typer av targets som sitter och skriver. Vill dom chatta så kommer dom chatta. Om du får Leffe lastbil som skriver "Assåå ööö knulla ikväll eller så får d vaa, har massa brudar som vill ha mig" så kan du skriva tillbaka hur bra du vill, spelar ingen roll för det enda som kan trigga Leffe är ett jakande svar och det är grovt regelbrott, som bekant.

Grundläggande respons är det som gäller, det kan liksom inte bli bättre än så, sämre kan det ju bli, men det fattar alla här och ingen säger att man ska paja eller slarva så att det blir komiskt. Om det är kuk fitta sperma från target så svarar du med samma stuk. Är det puss kram älskling så kör du samma tillbaka. Är det ge mig mailadress, ge mig träff, telefon nummer nu, knulla om en timme under en gran i skogen. Ja då kan du inte göra ett piss förutom att skriva att det inte är aktuellt. Jag personligen upplever här att det är bättre att vara rak och bestämd istället för att dribbla. Drar dom då så gör dom, vad fan ska du göra hade du tänkt? Hypnotisera dom med ett fantastiskt mess med alla kommatecken på rätt ställe?

Loggmaffian med gudfadern Bobbi i spetsen kan snacka här i tråden tills korna går hem om att man bygger sin egen kö och sådan skit men i själva verket så spenderar dom längre tid per mess och får iväg färre än vad vi får, oavsett kö, oavsett whatever. Eller så är det bara skitsnack och dom håller samma standard som dig och mig i sina mess. Det går bra att skriva vad som helst i den här tråden, ingen kan kolla om det stämmer, därav är 90% eller mer skitsnack.
2021-05-05, 16:43
Medlem
Citat:
Ja, man får ju fan diabetes av dig, din lille rackare.

Grejen är den att hon är verkligen söt på riktigt, jag har sett henne i verkligheten. Hade gubbarna vetat att det var en sådan snygging som skrev hade de inte brytt sig om att de blev blåsta.
2021-05-05, 16:57
Medlem
Bbobis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurka111
Loggmaffian med gudfadern Bobbi i spetsen kan snacka här i tråden tills korna går hem om att man bygger sin egen kö och sådan skit men i själva verket så spenderar dom längre tid per mess och får iväg färre än vad vi får, oavsett kö, oavsett whatever. Eller så är det bara skitsnack och dom håller samma standard som dig och mig i sina mess. Det går bra att skriva vad som helst i den här tråden, ingen kan kolla om det stämmer, därav är 90% eller mer skitsnack.

Haha, chilla din lilla fjant.

Klart dom svarar på vad som helst och är det mess hela tiden spelar det ju liksom ingen roll vilken av alla kåta tjejer han skriver till. Men nu var ju fallet det att salmon inte fick några mess medan jag nötade konstant i samma konversationer.

Är det så svårt att skriva på dator tycker du att några ord extra sabbar allt för dig? Kanske ska du träna lite isåfall? Tror komvux har datorer för nybörjare. Passar nog dig.
Senast redigerad av Bbobi 2021-05-05 kl. 17:03.
2021-05-05, 18:43
Medlem
frekkinheads avatar
Citat:
Kan tänka mig en variant av Smulles dong och typ valfri random fjong.

Smulles rotborste är helig ju?
2021-05-05, 18:46
Bannlyst
Aja då är jag igång och ska plocka mina resterande 250, hur är det för er nu, kö? dött? kuk i fittan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in