Citat:
Ursprungligen postat av
Ramondi
Vill någon gång åka till Thailand för semester. Undrar om det är värt att ens köpa sex av en tai brud, är de ens snygga?
isåfall hur mycket behöver man spendera och var kan man få tag på de?
Klart dom är snygga, om du tycker om asiatiska utseenden. Framförallt så tar dom hand om sina kroppar, dom är fit, smala och tighta.
Kostade 250kr (1000 baht) per ligg när jag var där för 2 år sen men nu är ju kronan svagare så 333kr (1/3). Grovt räknat.
Går såklart och hitta haff för 500-800 baht också.
Själv var jag i Pattaya i 2 månader och flydde verkligheten en period då, blev väl ca 50st eskorter då, blandat både från eskortbarer till gatueskorter och massageställen. Hade aldrig problem varken eller.
Hade 4-kant med 3 tjejer som jag hookade med på tinder under gemensamt tinderkonto som dom hade. Så 750kr kostade det med dom, tog lite bilder och video också. Lätt värt.
Gillar du ladyboys eller ragga på nattklubbar så kan du troligtvis få ligga gratis men jag har varken game eller lust att flåsa på dansgolvet eller i baren. Man gör sitt och drar vidare.
För 10 år sedan var jag nere i Phuket när jag precis hade fyllt 20 och priset var samma då om jag minns rätt, och precis lika enkelt.