2021-01-27, 00:21
Medlem
Vill någon gång åka till Thailand för semester. Undrar om det är värt att ens köpa sex av en tai brud, är de ens snygga?
isåfall hur mycket behöver man spendera och var kan man få tag på de?
Citera
2021-01-27, 00:32
Medlem
JagMatarHuslimers avatar
Varför köpa brud när dom nästintil redan klänger på en? Öppna plånboken bara
Citera
2021-01-27, 03:23
Medlem
Varit i Thailand mycket. Att träffa kvinnor är inget problem. Att köpa sex kan du göra överallt. Akta dig för sjukdomar. Använd kondom. Nu är det ju svårt att åka dit. Pröva Phuket turistort / Pattong/ Bangla Road ( galet nattetid )eller norra Thailand /Chang Mai mycket annorlunda och billigare. Alla gillar även Bangkok !
Senast redigerad av Djuse 2021-01-27 kl. 03:27.
Citera
2021-01-27, 03:50
Medlem
Antexs avatar
Undrar om det är värt att ens köpa sex av en tai brud? Det är individuellt från person till person.
är de ens snygga? Inte dom flesta men det finns guldkorn
isåfall hur mycket behöver man spendera? Allt från 500 till 5000 baht per dag.
var kan man få tag på de? På första gatan till vänster. Eller var det höger. Eller både och.
Citera
2021-01-27, 04:04
Medlem
Går väl inte ens resa dit nu utan 2 v på karantänshotell?

Annars kastar dom sig om halsen på dig som värsta rockstjärnan om du ser nice ut
Citera
2021-01-27, 06:28
Medlem
Tarrous avatar
Kolla på Baksmällan II och ta sedan en taxi till Soi Cowboy.

Enjoy!
Citera
2021-05-02, 11:43
Moderator
Morfar-52s avatar
Flyttar

Erotik och sexualitet --> Eskortservice och prostitution
/Moderator
Citera
2021-05-05, 14:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ramondi
Vill någon gång åka till Thailand för semester. Undrar om det är värt att ens köpa sex av en tai brud, är de ens snygga?

Klart dom är snygga, om du tycker om asiatiska utseenden. Framförallt så tar dom hand om sina kroppar, dom är fit, smala och tighta.

Kostade 250kr (1000 baht) per ligg när jag var där för 2 år sen men nu är ju kronan svagare så 333kr (1/3). Grovt räknat.

Går såklart och hitta haff för 500-800 baht också.

Själv var jag i Pattaya i 2 månader och flydde verkligheten en period då, blev väl ca 50st eskorter då, blandat både från eskortbarer till gatueskorter och massageställen. Hade aldrig problem varken eller.

Hade 4-kant med 3 tjejer som jag hookade med på tinder under gemensamt tinderkonto som dom hade. Så 750kr kostade det med dom, tog lite bilder och video också. Lätt värt.

Gillar du ladyboys eller ragga på nattklubbar så kan du troligtvis få ligga gratis men jag har varken game eller lust att flåsa på dansgolvet eller i baren. Man gör sitt och drar vidare.

För 10 år sedan var jag nere i Phuket när jag precis hade fyllt 20 och priset var samma då om jag minns rätt, och precis lika enkelt.
Citera
2021-05-05, 14:25
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av olikafarger
Klart dom är snygga, om du tycker om asiatiska utseenden. Framförallt så tar dom hand om sina kroppar, dom är fit, smala och tighta.

Kostade 250kr (1000 baht) per ligg när jag var där för 2 år sen men nu är ju kronan svagare så 333kr (1/3). Grovt räknat.

Går såklart och hitta haff för 500-800 baht också.

Själv var jag i Pattaya i 2 månader och flydde verkligheten en period då, blev väl ca 50st eskorter då, blandat både från eskortbarer till gatueskorter och massageställen. Hade aldrig problem varken eller.

Hade 4-kant med 3 tjejer som jag hookade med på tinder under gemensamt tinderkonto som dom hade. Så 750kr kostade det med dom, tog lite bilder och video också. Lätt värt.

Gillar du ladyboys eller ragga på nattklubbar så kan du troligtvis få ligga gratis men jag har varken game eller lust att flåsa på dansgolvet eller i baren. Man gör sitt och drar vidare.

För 10 år sedan var jag nere i Phuket när jag precis hade fyllt 20 och priset var samma då om jag minns rätt, och precis lika enkelt.
perfekt att åka dit nu, en dryg vecka i karantän, du får själv betala rummet du blir inlåst i, sedan är det bara att gå ut och hoppas att något ställe är öppet
Citera
2021-05-06, 11:26
Medlem
Rompers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
perfekt att åka dit nu, en dryg vecka i karantän, du får själv betala rummet du blir inlåst i, sedan är det bara att gå ut och hoppas att något ställe är öppet
Om du dubblar en vecka i karantän så kommer du närmare sanningen.
Ändrat till 14 dagar from. 1a Maj.

https://thethaiger.com/news/national/quarantine-period-for-international-arrivals-is-now-back-to-14-days
Citera
2021-05-06, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ramondi

300 sek så får du ett ligg
Citera
2022-02-27, 12:51
Medlem
En enkel fråga? Om man vill umgås med en tjej som man gillar
och vill behålla henne för en vecka hur mycket får man betala då?
Typ jag träffar henne i Bangkok och vill ta med henne på sem på öarna söderut
eller ska man skaffa sig ngn på öarna?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här