Där har vi förklaringen till att Ludde stängde ner sin instagram eller vad det var :-D
han visste vad som väntade och att han var skvallerbyttan och skulle få mycket skit.
Vad menar du? Skall han få skit när han gjort det enda rakryggade i hela tävlingen?? Jag hade förstått om han stängt ned den tidigare men öppnat efter dagens avsnitt.
Kan inte moderatorn ändra reglerna till att man får kommentera när avsnittet sänts på TV4 Play? Det är nåt fel när 95% av inläggen i tråden ligger under spoiler, då är reglerna fel.
Nope. Hon heter Tova-Sophia per definition eftersom det är hennes folkbokföringsnamn. Det är det enda som avgör.
Han är fortfarande en transa som heter Per oavsett vad han kallar sig själv.
Så jävla skönt att han är ute nu. Surt bara att han skulle dra med sig Alex i fallet. Hur trodde de att de skulle komma undan med det? Och varför var Alex så jävla korkad att han satte sitt fortsatta tävlande på spel för att hjälpa Elias och transan?
Kan inte moderatorn ändra reglerna till att man får kommentera när avsnittet sänts på TV4 Play? Det är nåt fel när 95% av inläggen i tråden ligger under spoiler, då är reglerna fel.
Nu förstår man varför alla hatade Alex. Men inte varför de inte berättade om anledningen i synken, för en fuskare skall alltid ut! Faktum är att han föll totalt i min lista. Däremot stiger inte Per, för han var helt med på det. Ludde kanske inte hade anmält om det bara var Per och Wilma, men det vet vi inte. Oavsett, så gjorde han helt rätt.
Ditt inlägg makes no sense!
Så Sophia hatar sig själv då, eftersom hon också är en fuskare? Wilma fuskade säkert också. Blev han hatad av de där två för att han är en fuskare så är de ju helt blåsta. De ända vi hört är att han är skrytsam och äter mycket.
Ludde har ingen moral, han bryr sig inte om fusk, han ville ha ut Alex.
Från Sophias instagram: "Han går till produktionen & ställer ett ultimatum att antingen ska Alex ut eller så lämnar han."
Ludde är minst rakryggad, han försöker försvara sig hela tiden på instagram.... Gå in och titta själv, han är mest loco av alla deltagare. Påstod senast att man kan åka från robinson närsomhelst, skönt att de flesta verkade vara emot honom.
Köpte de maten? Alex sade nåt om att hans fru swishade pengar och att deltagarna fick hennes nummer. Hur i all sin dar hade de tillgång till en mobil och hade de ett bankkort eller vad betalade de med? Tycker att det är oklart. Nu finns det ingen att heja på i Gränslandet, riktigt tråkigt det här med Alex avslut. Och givetvis så har de ändrat till att det blir 2 pers som ryker eftersom de måste fylla på Gränslandet igen.
Och varför blev inte Wilma diskad? Hon måste ha känt till vad som hände och också ätit utav grejerna.
Gissar på att de ringde Alex fru när de väl var framme i affären och att hon swishade personalen.
Är nog första gången någon blir diskad ur Robinson.
Nej. Det är inte första gången. Christian Ternstedt blev diskad 2009 efter att han bett om att få bli utröstad. Leif Svensson blev diskad 2012 när han tog en flotte och åkte iväg mitt i natten.
Nu har Ludde gubben blockerat mig på instagram.
Inga påhopp, inga fula ord, skriver från min öppna och riktiga instagram.
Ställde en helt vanlig fråga men det passade nog inte honom så då löser han det med blockering istället.