2021-05-05, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ricardos
Nej hon får väl alla fördelar som vanligt glider på räkmacka. Redaktionens gullegris. Hon blev ju upptäckt av Judith när hon pratade om kläderna som försvunnit. Simon gick inte heller på det att han skulle snott grejorna. Adrian och Nardos blev heller inte lurade.
fördelar o glider på en räkmacka? hon har väl hängt löst i typ 4 veckor? vilka räkmackor?
2021-05-05, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg17
Och lyssna på henne röst i flera timmar?
Japp. Älskar när hon pratar, älskar hennes röst. Mina bästa moments är när hon får sitta och prata utan att någon avbryter henne, som när hon svarar på tittarfrågor.
2021-05-05, 12:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Håller med.
Skönt att du kompenserar för den stora besvikelsen från i... måndags? helgen? igår? JAG HÅLLER INTE KOLL PÅ DAGARNA men du vet när det var

2021-05-05, 12:51
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeligModer
Skönt att du kompenserar för den stora besvikelsen från i... måndags? helgen? igår? JAG HÅLLER INTE KOLL PÅ DAGARNA men du vet när det var

Jag vet. Smärtar mig fortfarande att jag brutit ditt förtroende men jag jobbar på det. Så gött att nån mer fortfarande tycker om Juddans röst förutom jag!
2021-05-05, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
fördelar o glider på en räkmacka? hon har väl hängt löst i typ 4 veckor? vilka räkmackor?
General, Pizza, thai middag, Frukost buffer, Hamburgerare. Hon har fått allt på sig. Den som inte ser det ser inget. Hon har ju blivit räddad. Dålig på tävlingarna och blir avundsjuk när andra vinner.
2021-05-05, 12:52
Medlem
Citat:
Generalern, Pizza, thai middag, Frukost buffer, Hamburgerare. Hon har fått allt på sig. Den som inte ser det ser inget. Hon har ju blivit räddad. Dålig på tävlingarna och blir avundsjuk när andra vinner.
fast allt du skriver är ju vi som röstat? Eller är det de du menar? att hon är tittarfavorit? eller jag fattar inte
2021-05-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
För att Nardos inte är där och kan öppna skåpen åt dom?
Nu kanske men det är ju så de äter i normala fall med. Helt sjukt att de dessutom inte vågar be henne om det. Någon jävla måtta får det väl vara, hon hade väl fått sova i typ två timmar.

Jag fick ett samtal, har det avslöjats vem som måste avstå från att tävla?
2021-05-05, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adirfscarl
fast allt du skriver är ju vi som röstat? Eller är det de du menar? att hon är tittarfavorit? eller jag fattar inte
Hon har fått varenda fördel på det som går även när hon inte vunnit omröstningen enligt deras egen statistik på Tv4 play. Redaktionens favorit inte tittarnas. Det är Tanja och Simon.
2021-05-05, 12:55
Medlem
Citat:
General, Pizza, thai middag, Frukost buffer, Hamburgerare. Hon har fått allt på sig. Den som inte ser det ser inget. Hon har ju blivit räddad. Dålig på tävlingarna och blir avundsjuk när andra vinner.
Skriver du om nardos nu?
2021-05-05, 12:55
Medlem
Citat:

Det mesta av det där har ju varit pga tittarna som röstat och valt, inte för att redaktionen valt henne.

Och som sagt, suttit löst mest av alla i huset nu va? Superfavorit hos BB teamet hon måste vara!
2021-05-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IknewIT
Det mesta av det där har ju varit pga tittarna som röstat och valt, inte för att redaktionen valt henne.

Och som sagt, suttit löst mest av alla i huset nu va? Superfavorit hos BB teamet hon måste vara!
Det stod 34 procent till Simon och 4 procent på Emelie ändå vann hon Thai middag tex. Mycket märkligt faktiskt.
2021-05-05, 12:57
Medlem
Citat:
Nej hon får väl alla fördelar som vanligt glider på räkmacka. Redaktionens gullegris. Hon blev ju upptäckt av Judith när hon pratade om kläderna som försvunnit. Simon gick inte heller på det att han skulle snott grejorna. Adrian och Nardos blev heller inte lurade.

Du verkar ju halvt förståndshandikappad. Glider på räkmacka? Hon har fan hängt löst tre senaste måndagarna typ.

Det verkar också vara svårt för dig att förstå att man blir inte AVSLÖJAD för att någon tycker att man tjatar om en sak.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in